1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 27 Eyl 2011 21:48
gönderen Voyant
Merhabalar,

Yakın dönemde yeniden yapılanan İKV Destek Takımı'nın sizlere daha hızlı ve doğru destek verebilmesi için İletişim/Destek Formu'nda siz oyuncularımızın sorularına geri dönüş yapacak görevli sayısı artırılmıştır. Oyun ile ilgili yaşadığınız sorunlarınızı,sorularınızı ve önerilerinizi İletişim/Destek Formu üzerinden bizlere gönderebilir ve konu ile ilgili bilgi desteği alabilirsiniz.

Bu bağlamda, siz değerli kullanıcılarımıza İletişim/Destek Formu'muzu kullanırken yardımcı olacak bir kaç bilgi paylaşma gereği duyduk. İletişim/Destek Formunu kullanmadan önce mutlaka bu konuyu dikkatlice okuyunuz.


İletişim/Destek Formu nedir, hangi kategorilerde destek vermektedir?
İletişim/Destek Formu'muz siz kullanıcılarımıza daha sağlıklı ve daha hızlı yardım sağlayabilmemiz için kurulmuş bir destek sistemidir. Bu sistemimiz "Öneri, Oyuncu hata kullanım, Üyelik, Oyun Hatası, Ceza İtiraz-Bilgilendirme, Plus Paket, İKV Forum Destek, İKV Kutu, Soru-Cevap, İKV Karakter Transfer, İKV Dükkan, Mobil Ödeme/3Pay" şeklinde 12 ana başlıkta toplanmıştır. Bu başlıklar İKV Destek Takımı içerisinde ve Sobee Studios'ta belirlenmiş yetkililer tarafından titizlikle ve en ince detaylarına kadar incelenmektedirler.

İletişim/Destek Formu'na nereden ulaşabilirim?
İletişim/Destek Formu'muza web sitemizin DESTEK bölümünden ulaşabilirsiniz.

İletişim/Destek kategorileri neleri kapsar, bildirimde bulunurken nelere dikkat etmeliyim?
İletişim/Destek departmanımıza göndereceğiniz bildirimleri lütfen doğru başlık altında ve anlaşılır düzgün bir dille, saygı çerçevesinde gönderiniz. Aksi takdirde bildirimlerinizin cevaplanması uzun zaman alabilir, gerek görüldüğü takdirde dikkate alınmayabilir.
  • Öneri: İstanbul Kıyamet Vakti'nin gelişimine katkıda bulunmak isteyen tüm kullanıcılarımızı memnuniyetle cevaplayacağımız bölüm. İstanbul Kıyamet Vakti ile ilgili her türlü önerinizi bu bölüme gönderebilirsiniz.
  • Oyuncu hata kullanım: Oyun içerisinde oyun kurallarını ihlal ettiğini düşündüğünüz oyuncular varsa bu bölümden şikayet edebilirsiniz. Örn: Kullanıcı oyundan çıktığı için şikayet edilememesi gibi...
  • Üyelik: Hesabınızla ilgili her türlü problemin cevaplandığı bölümümüzdür. İncelemelerde azami gizlilik esastır. Üyelik adının unutulması, Şifre hatırlatma servislerinin kullanımı gibi problemlerinizde bu bölüme başvurunuz.
  • Oyun Hatası: Oyun içerisinde dikkatinizi çeken hataları içerir. Bu hataları bu bölümden yetkili arkadaşlara bildirebilir ve düzeltilmesine yardımcı olabilirsiniz. *Hata seviyesi yüksek bildirimleri raporlayan kullanıcılar ödüllendirilebilirler. Ayrıca oyun içerisindeki eşyalarınıza da burada destek alabilirsiniz. Turuncu,mor ve sarı renk efsunlu eşyalarınızı yanlışlıkla OOK'lere satma/silme/kaybolma durumlarında destek verilmektedir.
ResimDikkat! Materyal,oyun parası,klan parası gibi kayıplara destek verilmemektedir. Nadide gözlüklerde yaşanılan sorunlara da destek alamazsınız.
  • Ceza İtiraz-Bilgilendirme: Oyun içerisinde direkt olarak yetkiliden veya şikayet sistemimiz üzerinden aldığınız cezalarınıza itiraz etmek için veya bilgisini öğrenmek istiyorsanız, bu bölümümüze başvuru gönderebilirsiniz.
Resim Hatırlatma Mail ile alınan üyeliklerinizde mail adresinize, GSM üyeliklerinde cep telefonunuzun mesaj alanına bilgilendirme mesajları gönderilmektedir.
  • Plus Paket: Plus Paket ile ilgili önerilerinizi,şikayetlerinizi,sorularınızı bu bölümden gönderebilirsiniz. Ayrıca Plus Paket E-Pinlerinde sorun yaşıyorsanız, yine bu bölümden destek alabilirsiniz.
  • İKV Forum Destek: İKV Resmi Forumları ile ilgili önerilerinizi,şikayetlerinizi,sorularınızı ceza itirazlarınızı bu bölümden gönderebilirsiniz.
  • İKV Kutu: İKV Özel Sürüm Kutular ile ilgili önerilerinizi,şikayetlerinizi,sorularınızı,nasıl temin edilir bilgisini bu bölümden öğrenebilirsiniz. Ayrıca E-Pinlerde sorun yaşıyorsanız, yine bu bölümden destek alabilirsiniz.
  • Soru-Cevap: Oyunumuz hakkında her türlü sorunuzu bu bölüme sorabilirsiniz. Örn: Maden kaynakların üzerine oturmak yasak mıdır? gibi...
ResimDikkat! Bu bölüme başvuru göndermeden önce Sıkça Sorulan Sorular bölümünü incelemelisiniz. İstediğiniz soruya yanıt alamadıysanız Hızlı Destek forumlarında yetkililerden bilgi alabilirseniz. Kişisel sorularınız için bu bölümü kullanabilirsiniz.
  • İKV Karakter Transfer: Karakter transferleri ile ilgili önerilerinizi,şikayetlerinizi,sorularınızı bu bölümden gönderebilirsiniz. Ayrıca bilginiz dahilinde olmadan; habersiz aktarılan karakterlerinize de bu bölümden destek alabilirsiniz.
ResimDikkat! Karakter iade başvurularında sadece tüm bilgileri gönderen kullanıcılara destek verilmektedir. Eksik ve yanlış bilgi gönderilen başvurulara destek verilmemektedir.
Resim Hatırlatma Hesabınıza giriş yapamamanız durumunda Şifremi Unuttum seçeneğiyle şifrenizi geri alabilir, özel durumlar (mail adresi veya GSM numarasının değişmesi gibi) Üyelik başlığı altından destek alabilirsiniz.
  • İKV Dükkan: İKV Dükkan ile ilgili önerilerinizi,şikayetlerinizi,sorularınızı bu bölümden gönderebilirsiniz. Ayrıca yanlışlıkla aldığınız adetli ürünleri henüz kullanmadıysanız iade talebinde bulunabilirsiniz. Örn: Silah yükseltme, Karakter transfer gibi...
  • Mobil Ödeme/3Pay: Mobil Ödeme işlemleri ile ilgili önerilerinizi,şikayetlerinizi,sorularınızı bu bölümden gönderebilirsiniz. Mobil Ödeme ile satın aldığınız E-Pinlerle ilgili sorun yaşıyorsanız (kullanılmış yada hatalı vb.) E-Pin kodu ile başvurabilirsiniz. Ayrıca operatör yoğunluğu sebebiyle alımınızın gerçekleşmesiyle birlikte E-Pin kodunun tarafınıza ulaşmadığı durumlarda kısa mesaj olarak E-Pin kodunu tekrar talep edebilirsiniz.
ResimDikkat! 3 Pay Ödeme sisteminde yaşadığınız sorunlar ile ilgili 3 Pay Destek sayfası üzerinden Canlı Destek seçeneğini seçerek anlık olarak yardım alabilirsiniz.

Resim
ÖNEMLİ HATIRLATMA

İKV Destek Takımının amacı tüm İKV camiasına en iyi ve en hızlı hizmeti sağlamaktır. Bilgi akışının daha hızlı ve başarılı yapılabilmesi için aynı konuda sadece bir başvuru yapılması yeterlidir. Aynı konuda birden fazla başvuru yapmak hem sizlerin hem de diğer oyuncuların hizmet almasını geciktirebileceğini ve genel hizmet akışını olumsuz yönde etkileyeceğini unutmayınız.
 
Aynı konuda farklı başlıklar altında dahi birden fazla bildirim gönderdiğinizde destek almak istediğiniz konu hakkındaki başvurularınız dikkate alınmayabilir.

 
Saygılarımızı sunar, iyi eğlenceler dileriz.

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2011 10:24
gönderen YasinKocamanca
Gönüllü olarak emek veren tüm destek ekibine başarılar .

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2011 15:23
gönderen ISTANBULFATIHI
YasinKocamanca yazdı:Gönüllü olarak emek veren tüm destek ekibine başarılar .

;) ;)

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2011 17:33
gönderen Tryagain
Bir zahmet artık :?: Umarım verilen akçe, plus vb. IKV' ye yardım miktarlarının karşılığı güzel bir destek ile karşılaşırız. Not olarak: Desteğe bakanların gönüllü olduğunu biliyorum. Şahsen ben olsam, para kazanamadığım bir işte asla göz parçalamam. TEŞEKKÜRLER.

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2011 17:47
gönderen MuRaTPoLaT
Yeni ekibe başarılar diliyorum bu arada 2 ay önce gönderdiğim desteğe cevap gelsin başka bir şey istemiyorum :D

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2011 18:34
gönderen GokhanBK
Hep destek, tam destek, İKV DESTEK ;)

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2011 19:32
gönderen XxXJoKeRXxX
tebrikler ayooolll

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 29 Eyl 2011 10:10
gönderen TAKVA
YasinKocamanca yazdı:Gönüllü olarak emek veren tüm destek ekibine başarılar .

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 29 Eyl 2011 14:28
gönderen Notr25
GokhanBK yazdı:Hep destek, tam destek, İKV DESTEK ;)
Always İKV Always Destek ;)

Gönderilme zamanı: 30 Eyl 2011 12:37
gönderen RaidersOfChaos
YasinKocamanca yazdı:Gönüllü olarak emek veren tüm destek ekibine başarılar .
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: