Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 01:27
Merhaba,
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.