1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 01:27
gönderen YALNIZALPEREN
Merhaba,

Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.

Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.

Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.

Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?

Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.

Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.

Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.


Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi

Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)

Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...

Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)


Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve
adalet sağlanmış olur.

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 09:36
gönderen LASTDRAGON
Dediklerine harfiyen katılmamak elde deil Oyun suanda tenha okullar açılınca sanırım BOŞ yazısını görecez

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 09:40
gönderen pumpit
LASTDRAGON yazdı:Dediklerine harfiyen katılmamak elde deil Oyun suanda tenha okullar açılınca sanırım BOŞ yazısını görecez
+REP, ROCK, HİPHOP :D

Saçma forum oylamalarını hiç sevmiyorum :D

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 11:31
gönderen sdeses95
Bunun Yapılmasını Bende İsterim Fakat O Şeflerden Düşecek Olan Meteryalin 20 30 Yerine 200 300 Tane İstemesi Oyunda İtem Bulmanın Kolaylaşmasını Engeller Böylece Güzel Olur Dediklerine Katılmamak Elde Değil (O Meteryaller Aktarılmaz Olursa Tabi Aktarılabilir Olursa Parası Olanlar Sığınağın Migratın Çemberlitaşın Baş Harflerını Bile Bılmeyenler Üretmiş Olur) Ayrıca Çemberlitaş Reçetelerindekı Aşırı Meteryal İsteği Hoşuma Gitti :mrgreen: Çünkü Onları Çekerek Düşürerek Vb. Elde Etmesi Epey Bır Uzun Süre Alıyor .. Şahsen Ben Madenın Başında Ot Gibi Durucağıma Çemberliye Girmeyi Tercih Ederim Fakat Çok ÇoK Çok Büyük Haksızlıklar Yapılıyor Örneğin GBM X ' de 10 Tane Iksır İçer Bir Şifa Diğer Şifa Cimridir 2 Tane İçer :evil: Ona Düşer Veya Yine GBM X ' de Büyücüler Tek Yapacakları Büyü Bozma Atmaktır Bakın Onları Önemsiz Görmüyorum Fakat Onların İşi Şifalar Ve Savaşçılara Göre Çok Kolay Dediğin Gibi Şeflerden Düşen Ve Onları Topladıkca Bir İtem Şaheser Vb. Bir İtemle Değiştirilme Olsa Eminimki Eskı Oyuncuların Oyunu Bırakıp Giden Bir Çok Oyuncunun Bir Çok Kısmını Oyuna Geri Çeker ...

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 12:05
gönderen Buqrahan
pumpit yazdı:
LASTDRAGON yazdı:Dediklerine harfiyen katılmamak elde deil Oyun suanda tenha okullar açılınca sanırım BOŞ yazısını görecez
+REP, ROCK, HİPHOP :D

Saçma forum oylamalarını hiç sevmiyorum :D
+DESTEK .

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 12:08
gönderen nabuforum
Adalet ne arar ikv de :)

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 12:11
gönderen Buqrahan
nabuforum yazdı:Adalet ne arar ikv de :)
Sizdede Adalet Bakanı var :)
anlayana...

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 21:34
gönderen azizcan
YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,

Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.

Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.

Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.

Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?

Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.

Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.

Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.


Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi

Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)

Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...

Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)


Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve
adalet sağlanmış olur.

Kardeşim iyi güzel hoş söylüyorsun da bu senin söylediklerin olsaydı oyunda güçlü güçsüzün farkı nasıl belli olacaktı ? He Grup olarak örn çemberlide item verdiğinde 1kişiye verildiğinde diğer 5kişinin suçu olmadıgına inanıyorum fakat yönetim bunun için de ÇEMBERLİ REÇETELERİ koydular. Adaletsiz oldugunu sen ben ve bütün oyuncular düşünüyor aynı görüşteler seninle fakat şunu da unutma O reçeteleri alıp üretebiliyorsun

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 23:10
gönderen IxProMeTHeuSxI
Haklısın kardeşim mesela , 20 junon koluna nuc zırh 40 junon ayagına alter zırh :D geliştirilerek kullanılabılır ama çemberlitaşa koymak mantıklı olmaz

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 23:27
gönderen MeLankoLkBanyemS
Adalet kirli atlet..