1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 14:13
gönderen punq
Öncelikle kendi şansımdan bahsedeyim; Çemberlitaş eklentisi geldikten sonra ilk bir kaç gün hariç , yol savaşçısı gbmx ve stuart üçlüsündeki en az 2 bossu nerdeyse hergün kesen grupta yer aldım. Bazı günler ikişer defa kesildi bu bosslar. Çemberlitaş 6 haziranda tüm oyunculara açıldı, bugun 20 temmuz ve tam tamına 44 gün girdiğim ve günde en az iki boss keserek çıktığım bölgeden elime geçenler 1 erg yoncası ve 1 köşk madalyonudur.
Grubumda yer alan arkadaşlarımın şansından bahsedeyim; Loncamızda bulunan ve sürekli bizimle giren PLUSSUZ şifacı arkadaşımıza ilk gbmx kesişimizde ruh döven zırh ve siyanür ayakkabı çıkmıştır. Son stuart kesişimizde siyanür eldiven çıkmıştır.
Grubumuzda şifacı eksikliği nedeniyle lonca harici karambole aldığımız bir PLUSSUZ şifacıyada ilk gbmx kesişinde mevlana zırh çıkmıştır. (Onun ilk kesişi, diğer grup arkadaşlarımızın değil)
Loncamızda bulunupta en son 1 ay önce çemberlitaşa giren büyücü arkadaşımıza, 2 gün önce uzun bi aradan sonra ilk defa girmesine rağmen stuart kesiminde sıfır kelvin eldiven düşmüştür.
Grubumuzdaki diğer arkadaşlardan bahsetmeye gerek yok, onlarda benimle aynı durumdalar.



Plussuz arkadaşlara bişey düşmesin gibi bişey demiyorum, burda yanlış anlaşılma olmasın ama ben para veriyosam benim şansım daha fazla olmalı diye düşünüyorum. Şu milli piyangoyu kazanma gibi olan şans faktöründen vazgeçin artık. Ben oyuna eğlenmeye geliyorum, stres olup çıkıyorum, hevesim kalmadı artık gb lere girmeye. Bence karaktere dayalı şans sistemi gelmesi lazım. Mesela bir bossu kesince ondan sana item düşme şansı %1 gibi bir oranda artmalı. Mesela 50 kere gbmx mi kestiniz, son kesişinizde size item düşme oranı %50 olmalıdır. Burdaki rakamlar tamamen temsilidir daha da farklı olabilir.
Eminim benim durumumda olan bir çok oyuncu vardır ve bana hak vereceklerdir. Tekrar belirteyim ben itemler çok kolay düşsün gibi bişey demiyorum, sadece ilk defa girenle 50 kere giren arasındaki farkı ayırın. Emeğe dayalı bir şans sistemi istiyorum..

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 14:46
gönderen Lucia
haklısın.

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 14:47
gönderen VeNuSaY
punq yazdı:Öncelikle kendi şansımdan bahsedeyim; Çemberlitaş eklentisi geldikten sonra ilk bir kaç gün hariç , yol savaşçısı gbmx ve stuart üçlüsündeki en az 2 bossu nerdeyse hergün kesen grupta yer aldım. Bazı günler ikişer defa kesildi bu bosslar. Çemberlitaş 6 haziranda tüm oyunculara açıldı, bugun 20 temmuz ve tam tamına 44 gün girdiğim ve günde en az iki boss keserek çıktığım bölgeden elime geçenler 1 erg yoncası ve 1 köşk madalyonudur.
Grubumda yer alan arkadaşlarımın şansından bahsedeyim; Loncamızda bulunan ve sürekli bizimle giren PLUSSUZ şifacı arkadaşımıza ilk gbmx kesişimizde ruh döven zırh ve siyanür ayakkabı çıkmıştır. Son stuart kesişimizde siyanür eldiven çıkmıştır.
Grubumuzda şifacı eksikliği nedeniyle lonca harici karambole aldığımız bir PLUSSUZ şifacıyada ilk gbmx kesişinde mevlana zırh çıkmıştır. (Onun ilk kesişi, diğer grup arkadaşlarımızın değil)
Loncamızda bulunupta en son 1 ay önce çemberlitaşa giren büyücü arkadaşımıza, 2 gün önce uzun bi aradan sonra ilk defa girmesine rağmen stuart kesiminde sıfır kelvin eldiven düşmüştür.
Grubumuzdaki diğer arkadaşlardan bahsetmeye gerek yok, onlarda benimle aynı durumdalar.



Plussuz arkadaşlara bişey düşmesin gibi bişey demiyorum, burda yanlış anlaşılma olmasın ama ben para veriyosam benim şansım daha fazla olmalı diye düşünüyorum. Şu milli piyangoyu kazanma gibi olan şans faktöründen vazgeçin artık. Ben oyuna eğlenmeye geliyorum, stres olup çıkıyorum, hevesim kalmadı artık gb lere girmeye. Bence karaktere dayalı şans sistemi gelmesi lazım. Mesela bir bossu kesince ondan sana item düşme şansı %1 gibi bir oranda artmalı. Mesela 50 kere gbmx mi kestiniz, son kesişinizde size item düşme oranı %50 olmalıdır. Burdaki rakamlar tamamen temsilidir daha da farklı olabilir.
Eminim benim durumumda olan bir çok oyuncu vardır ve bana hak vereceklerdir. Tekrar belirteyim ben itemler çok kolay düşsün gibi bişey demiyorum, sadece ilk defa girenle 50 kere giren arasındaki farkı ayırın. Emeğe dayalı bir şans sistemi istiyorum..

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 15:35
gönderen ThEmperor
Plussuzları insandan görmüonz.Size 50 tanede cıkmassa bize 200 tanede çıkmaz.Plus aldıysan faydasını illaki bir konu da görmek zorunda diilsin.Meslea klandan wea bölgedne yasarsın dakkabir adma şiakyhet edersin kp kasarsın.Bari biraz da şanssız ol plus sana o kadar şey wermiş.Bunlara bakan yok hep kotu yonden dusunuonz.Bardağın boş tarafından diil dolu tarafından bakın ;)

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 15:45
gönderen CrysisII
adamlar milletin hakkında giriyo SİKİNDE DEĞİLLER ADAMLAR MAAŞLI BİLE ÇALIŞMIYOR NEYDEN BAHSETTİĞİNİZİ ANLAMADIM BEN . ZAAA

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 15:53
gönderen Cunocuneyt
Bu konuda 100 de 1000 haklısın benim de aynı durum başımda malesef. Bi deişiklik olması şart.

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 16:23
gönderen ibrahimking
kolayı var para verme

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 16:32
gönderen kargasa
öncelikle bu konuyu açtığın ve fikrini paylaştığın için teşekkür ederim.uzun süredir bu şans faktörü konusunda düşünüyordum.bende bir çözüm üretmeye çalışıyordum.yarım yamalak olsada birkaç fikrim var.ama senin paylaştığın fikir çok hoşuma gitti.bu sadece grup bölgelerinde değil madenlerdede uygulanabilir.böylece herkez gewrçekten emeğinin karşılığını almaya başlar.

bu arada saçma sapan yazı yazanlarada takılma.

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 17:02
gönderen NATHAN
Bu söylediğin güzel bir çözüm. Tamamen arkandayım.

Her karakterin elde edilen başarıya göre şans faktörü yine aynı başarının ödüllendirilmesinde kullanılmalı. Herkese eşya düşmeli ama 20. kere kesenle 2. kere kesenin yüzdeleri farklı olmalı.
Bence şans faktörünün hayatın hiç bir yerinde olmaması gerekir. Ne kadar ekmek o kadar köfte..

Re: GB'lerdeki sinirleri geren şans faktörü

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2011 17:03
gönderen YALNIZALPEREN
Bu içler acısı bir nokta.Adaletten tamamen uzak bir sistem(sistem ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum)Adalet olmadığından oyuncular oldukça soğudu oyundan.Bir oyuncu 500 bölge yapmış eşyaları tamamlayamamış, diğer oyuncu 50 bölge yapmış, eşyaları tamamlamış.Bu 500 bölge yapmış oyuncunun sucu ne?

En basitinden bir fikir vereyim.Bunu sizler yada yönetim geliştirebilir.

Her şef yaratık bir materyal verir ve bu materyal satılamaz.
Mesela Yol Savaşçısı, X isimli materyal versin her öldürmede.20(her neyse) X materyalini toplayan oyuncu, gider demirci
Rüstem'e İstediği zırhı alır.Bazı zırh 20 bazı zırh 30 vs ayarlanabilir.
Ne olmuş olur böyle olunca?

Herkes aynı sayıda Yol Savaşcısı kesince, zırh sahibi olmış olur. Dolayısıyla adaletten söz edebilir hale gelmiş oluruz.

Sistem diğer şef yaratıklar içinde uygulanır.