Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?
Gönderilme zamanı: 20 Oca 2010 15:06
istanbuloyun destek adresine oyunda yaşadığım sorunlardan ötürü crash ve istanbul_oyun.html dosyalarını gönderdim ama cevap alamadım. Karakter adaya girmiyor. Oyundan çıkıp tekrar girdiğimde girmiyor. Bilgisayarı yeniden başlatmak gerekiyor. Ama adaya hiç bir türlü girmiyor. Ben de istanbul_oyun.html dosyasında yazanları burada paylaşacağım. Anlayan varsa yardım etsin lütfen.
istanbul_oyun.html:
01/20/10 15:00:09: Total Physical Memory: 1023 MBs
01/20/10 15:00:09: AKTOR kayıt dosyası
01/20/10 15:00:09: lütfen hata durumunda bu dosyayı e-posta yolu ile istanbul@sobee.com.tr adresine ulaştırın
01/20/10 15:00:09: AKTOR başlıyor...
01/20/10 15:00:09: SSE2: kullanımda
01/20/10 15:00:09: Gerekli en düşük DirectX sürümü: 9.0c, bulunan: 9.0c
01/20/10 15:00:09: Gerekli en düşük Windows sürümü: Windows 98 ya da sonrası, bulunan: Windows XP Service Pack 2
01/20/10 15:00:09: zamanlama modülü aktif
01/20/10 15:00:09: işlem yöneticisi aktif
01/20/10 15:00:09: XML işleyici aktif
01/20/10 15:00:09: setting pref: HDREnabled '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: Fullscreen '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFiltering '2'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFilteringMin '3'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFilteringMag '2'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureMipmap '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureAnisotropy '4'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureAnisotropy_PREF '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenResolution_PREF '0'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenWidth '1024'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenHeight '768'
01/20/10 15:00:09: setting pref: LightmapDetail '0'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureDetail '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ISP '3'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ''
01/20/10 15:00:09: server: 212.175.12.110 : 27008
01/20/10 15:00:09: giriş sayfası açılıyor...
01/20/10 15:00:20: loging in with username:
01/20/10 15:00:20: gereken Windows Sockets sürümü: 2.0 ya da üzeri, bulunan: 2.0 (WinSock 2.0)
01/20/10 15:00:20: ağ modülü aktif
01/20/10 15:00:20: veri sıkıştırma modülü aktif
01/20/10 15:00:20: Login is valid
01/20/10 15:00:20: Connecting to server : 212.175.12.110 : 27008
01/20/10 15:00:20: Resolving..1
01/20/10 15:00:20: Resolving..2
01/20/10 15:00:20: Resolving..3
01/20/10 15:00:20: Resolving..4
01/20/10 15:00:20: Old send buffer size: 8192 bytes
01/20/10 15:00:20: Old receive buffer size: 8192 bytes
01/20/10 15:00:20: New send buffer size: 262144 bytes
01/20/10 15:00:20: New receive buffer size: 262144 bytes
01/20/10 15:00:20: sunucu ile bağlantı kuruldu
01/20/10 15:00:20: Showing window.
01/20/10 15:00:20: Initing engine.
01/20/10 15:00:20: ses modülü aktif
01/20/10 15:00:20: fizik modülü aktif
01/20/10 15:00:20: Sistemdeki erişilebilir grafik birimlerinin listesi:
01/20/10 15:00:20: Grafik birimi 0: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal rtpatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal npatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal quinticrtpatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: sadece kare şeklinde dokular destekleniyor
01/20/10 15:00:21: bilgi: en geniş doku: 4096
01/20/10 15:00:21: bilgi: en yüksek doku: 4096
01/20/10 15:00:21: bilgi: aakernel düzeltmesi için gerekli pixel öteleme miktarı: 0
01/20/10 15:00:21: bilgi: çizilebilecek üçgen sınırı: 1048575
01/20/10 15:00:21: bilgi: index sınırı: 1048575
01/20/10 15:00:21: bilgi: aynı anda aktif stream sayısı: 16
01/20/10 15:00:21: bilgi: en geniş vertex stride: 255
01/20/10 15:00:21: bilgi: gamma düzeltme desteği var
01/20/10 15:00:21: bilgi: kalibratör ile gamma düzeltme desteği yok
01/20/10 15:00:21: vertex shader sürümü: 3.0
01/20/10 15:00:21: pixel shader sürümü: 3.0
01/20/10 15:00:21: aynı anda erişilebilir doku adedi: 8
01/20/10 15:00:21: donanım destekli fare imleci kullanılıyor
01/20/10 15:00:21: grafik modülü aktif
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: yazı modülü aktif
01/20/10 15:00:22: sahne yönetim modülü aktif
01/20/10 15:00:22: kullanıcı arabirimi modülü aktif
01/20/10 15:00:22: tuş veri giriş modülü aktif
01/20/10 15:00:22: 'music\anatema.ogg' (44100 KHz stereo) bg music
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Testere FuelOiL
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Gladius
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Gladius
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Sapan
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: ses örneği dosyası bulunamadı: '\monster\örümcekler\örümceksaldır.raw'
01/20/10 15:00:23: animasyon yöneticisi aktif
01/20/10 15:00:23: Switching GameModule to startup
01/20/10 15:00:23: ----- oyun modülü 'startup' aktifleştiriliyor -----
01/20/10 15:00:23: oyun mantığı modülü aktif
01/20/10 15:00:23: NOT: uyumlu bir güvenlik duvarı yazılımı saptandı, otomatik ayarlar uygulanıyor
01/20/10 15:00:23: güvenlik duvarı modülü ayar yapılmasına izin vermiyor
01/20/10 15:00:23: AKTOR(tm) karakter animasyon, grafik, fizik ve ağ alt sistemleri (c)2004 sobee.
01/20/10 15:00:23: AKTOR başarı ile başlatıldı
01/20/10 15:00:23: bağlantı kuruldu
01/20/10 15:00:23: karakter listesi alınıyor... (karakter sayisi: 4)
01/20/10 15:00:23: Switching GameModule to charsel
01/20/10 15:00:23: ----- oyun modülü 'charsel' aktifleştiriliyor -----
01/20/10 15:00:26: Scenegraph count : 54
01/20/10 15:00:26: Scenegraph count : 3
01/20/10 15:00:26: Can't decode with zlib.
01/20/10 15:00:26: 004633F7
istanbul_oyun.html:
01/20/10 15:00:09: Total Physical Memory: 1023 MBs
01/20/10 15:00:09: AKTOR kayıt dosyası
01/20/10 15:00:09: lütfen hata durumunda bu dosyayı e-posta yolu ile istanbul@sobee.com.tr adresine ulaştırın
01/20/10 15:00:09: AKTOR başlıyor...
01/20/10 15:00:09: SSE2: kullanımda
01/20/10 15:00:09: Gerekli en düşük DirectX sürümü: 9.0c, bulunan: 9.0c
01/20/10 15:00:09: Gerekli en düşük Windows sürümü: Windows 98 ya da sonrası, bulunan: Windows XP Service Pack 2
01/20/10 15:00:09: zamanlama modülü aktif
01/20/10 15:00:09: işlem yöneticisi aktif
01/20/10 15:00:09: XML işleyici aktif
01/20/10 15:00:09: setting pref: HDREnabled '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: Fullscreen '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFiltering '2'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFilteringMin '3'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFilteringMag '2'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureMipmap '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureAnisotropy '4'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureAnisotropy_PREF '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenResolution_PREF '0'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenWidth '1024'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenHeight '768'
01/20/10 15:00:09: setting pref: LightmapDetail '0'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureDetail '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ISP '3'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ''
01/20/10 15:00:09: server: 212.175.12.110 : 27008
01/20/10 15:00:09: giriş sayfası açılıyor...
01/20/10 15:00:20: loging in with username:
01/20/10 15:00:20: gereken Windows Sockets sürümü: 2.0 ya da üzeri, bulunan: 2.0 (WinSock 2.0)
01/20/10 15:00:20: ağ modülü aktif
01/20/10 15:00:20: veri sıkıştırma modülü aktif
01/20/10 15:00:20: Login is valid
01/20/10 15:00:20: Connecting to server : 212.175.12.110 : 27008
01/20/10 15:00:20: Resolving..1
01/20/10 15:00:20: Resolving..2
01/20/10 15:00:20: Resolving..3
01/20/10 15:00:20: Resolving..4
01/20/10 15:00:20: Old send buffer size: 8192 bytes
01/20/10 15:00:20: Old receive buffer size: 8192 bytes
01/20/10 15:00:20: New send buffer size: 262144 bytes
01/20/10 15:00:20: New receive buffer size: 262144 bytes
01/20/10 15:00:20: sunucu ile bağlantı kuruldu
01/20/10 15:00:20: Showing window.
01/20/10 15:00:20: Initing engine.
01/20/10 15:00:20: ses modülü aktif
01/20/10 15:00:20: fizik modülü aktif
01/20/10 15:00:20: Sistemdeki erişilebilir grafik birimlerinin listesi:
01/20/10 15:00:20: Grafik birimi 0: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal rtpatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal npatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal quinticrtpatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: sadece kare şeklinde dokular destekleniyor
01/20/10 15:00:21: bilgi: en geniş doku: 4096
01/20/10 15:00:21: bilgi: en yüksek doku: 4096
01/20/10 15:00:21: bilgi: aakernel düzeltmesi için gerekli pixel öteleme miktarı: 0
01/20/10 15:00:21: bilgi: çizilebilecek üçgen sınırı: 1048575
01/20/10 15:00:21: bilgi: index sınırı: 1048575
01/20/10 15:00:21: bilgi: aynı anda aktif stream sayısı: 16
01/20/10 15:00:21: bilgi: en geniş vertex stride: 255
01/20/10 15:00:21: bilgi: gamma düzeltme desteği var
01/20/10 15:00:21: bilgi: kalibratör ile gamma düzeltme desteği yok
01/20/10 15:00:21: vertex shader sürümü: 3.0
01/20/10 15:00:21: pixel shader sürümü: 3.0
01/20/10 15:00:21: aynı anda erişilebilir doku adedi: 8
01/20/10 15:00:21: donanım destekli fare imleci kullanılıyor
01/20/10 15:00:21: grafik modülü aktif
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: yazı modülü aktif
01/20/10 15:00:22: sahne yönetim modülü aktif
01/20/10 15:00:22: kullanıcı arabirimi modülü aktif
01/20/10 15:00:22: tuş veri giriş modülü aktif
01/20/10 15:00:22: 'music\anatema.ogg' (44100 KHz stereo) bg music
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Testere FuelOiL
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Gladius
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Gladius
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Sapan
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: ses örneği dosyası bulunamadı: '\monster\örümcekler\örümceksaldır.raw'
01/20/10 15:00:23: animasyon yöneticisi aktif
01/20/10 15:00:23: Switching GameModule to startup
01/20/10 15:00:23: ----- oyun modülü 'startup' aktifleştiriliyor -----
01/20/10 15:00:23: oyun mantığı modülü aktif
01/20/10 15:00:23: NOT: uyumlu bir güvenlik duvarı yazılımı saptandı, otomatik ayarlar uygulanıyor
01/20/10 15:00:23: güvenlik duvarı modülü ayar yapılmasına izin vermiyor
01/20/10 15:00:23: AKTOR(tm) karakter animasyon, grafik, fizik ve ağ alt sistemleri (c)2004 sobee.
01/20/10 15:00:23: AKTOR başarı ile başlatıldı
01/20/10 15:00:23: bağlantı kuruldu
01/20/10 15:00:23: karakter listesi alınıyor... (karakter sayisi: 4)
01/20/10 15:00:23: Switching GameModule to charsel
01/20/10 15:00:23: ----- oyun modülü 'charsel' aktifleştiriliyor -----
01/20/10 15:00:26: Scenegraph count : 54
01/20/10 15:00:26: Scenegraph count : 3
01/20/10 15:00:26: Can't decode with zlib.
01/20/10 15:00:26: 004633F7