1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Akçe aldım ve Girdiğiniz E-PIN kodu veya Şifre hatalıdır. ?

Gönderilme zamanı: 17 Mar 2011 15:28
gönderen harles
Akçe aldm ve Girdiğiniz E-PIN kodu veya Şifre hatalıdır. diyor bune Yönetımın işe el koymasını rica ediyorum :(


Bir çok kez aldım ama bu sefer bu yazıya rastladm :(

Re: Akçe aldım ve Girdiğiniz E-PIN kodu veya Şifre hatalıdır. ?

Gönderilme zamanı: 17 Mar 2011 15:38
gönderen SirOnur
Merhaba,

Yaşadığınız sorun hakkında yardım alabilmeniz için lütfen İKV Destek Formu'ndan bildirim tipini Plus Paket/İKV Dükkan/Mobil Ödeme olarak belirleyip aşağıdaki bilgiler ile başvuru yapınız.

E PIN seri numarası:
E PIN şifresi:
E PIN yüklenecek üye adı ve üyelik tipi:
E PIN kullanılma tarihi:
Alınan hata mesajı: