1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2011 20:30
gönderen TheSoundOfDeath
Dün 2500 akçe için 25 tl lik mesajı gönderdim.kabul etme mesajıda geldi ONAY yazıp yolladım ancak kod bana gelmedi!! aveadan mesaj geldi daha sonra deneyin,yapılamadı diye mesaj geldi ancak oda ne para gitmiş varmı bole bişi yaa!! yönetime sorduk para kesilmemiştir dedi aveayı aradık hattınızdan para kesilmiştir dedi . Varmı bole bişiii . al parayı yollama kodu ohh ne güzel yönetim lütfen ilgilenin artık.alın fotolarıResim Resim Resim biraz bulanık ben size soleyem ne yazdıgını: 1.de klasik onay yazıp atmanı istiyor---2.de aveadan istemiş oldugunuz servise su anda ulasilamamaktadir.lutfen daha sonra tekrar deneyiniz---3.de avea mobil odeme isleminiz gercekleştirilemedi.lutfen daha sonra tekrar deneyeniz . diyor ortada kod yok para gitti yönetim uyumaa!!!!!

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2011 21:33
gönderen Lathander
Avea'dan ücret kesildiğine dair bir teyit alabilir miyiz?

Sobee olarak asla bir oyuncumuzun mağdur olmasını istemeyiz.

Eğer destek'e başvurmamışsanız, lütfen GSM numaranızı da bildirerek durumu özetleyen ve ücret kesildiğini gösterir herhangi bir şeyi bize iletin.

NOT: ücretin kesilip kesilmediği hakkında Avea Online İşlem Merkezi'nden bilgi alabilirsiniz.

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2011 21:57
gönderen Afterlife
Lathander yazdı:Avea'dan ücret kesildiğine dair bir teyit alabilir miyiz?

Sobee olarak asla bir oyuncumuzun mağdur olmasını istemeyiz.

Eğer destek'e başvurmamışsanız, lütfen GSM numaranızı da bildirerek durumu özetleyen ve ücret kesildiğini gösterir herhangi bir şeyi bize iletin.

NOT: ücretin kesilip kesilmediği hakkında Avea Online İşlem Merkezi'nden bilgi alabilirsiniz.

Aynı Sorunu Yaşayan Arkadaşlarım Var..!

Sırf 4 Tl Gitti Mesaj Atıyorum Cevap Gelmiyor Satın Almak İstediğiniz Paket'i Almak İçin Evet veya Onay Yazın Die 4 Tl Gitti Sadece Mobil Ödemeye Ama Tık Yok..!

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2011 22:26
gönderen Esvedibihak
Merhabalar Afterlife,

Yaşadığınız sorun bazı operatörlerin kullanıcılarına tanıdığı kredi kontörleri mobil ödemelerde hesaba katmamasından kaynaklanan bir durumdur.

Çözüm; Akçe alımlarınızda eksiye geçen kredi kontörlerinizi hesaba katmadan mevcut bakiyeniz ile ödeme yapmanızdır.

Sorunun devamı halinde Destek Formu üzerinden Destek takımı ile iletişime geçebilirsiniz.

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2011 23:15
gönderen Afterlife
Esvedibihak yazdı:Merhabalar Afterlife,

Yaşadığınız sorun bazı operatörlerin kullanıcılarına tanıdığı kredi kontörleri mobil ödemelerde hesaba katmamasından kaynaklanan bir durumdur.

Çözüm; Akçe alımlarınızda eksiye geçen kredi kontörlerinizi hesaba katmadan mevcut bakiyeniz ile ödeme yapmanızdır.

Sorunun devamı halinde Destek Formu üzerinden Destek takımı ile iletişime geçebilirsiniz.
Siz Yanlış Anlıyorsunuz Her Yazdığımı
Diyorumki..!

4 Defa Mesaj Gönderdim İkv500 Yazdım 7979'a Gönderdim Cevap Gelmedi Sanırım Yoğunlkdan Olsa Gerek..:!
Uzun Bi Süre Sonra Cevap Geldi Sonra Evet Yazdım Onayladım Gene Cevap Yok Bi Mesaj Daha Geldi Onayla Diye Onay Yazdım Gönderdim ık Yok Giden 4 Tl Ye Oldu Sadece Mobil Ödemeye .. ;)


İkv Desteğe Yazmayı Düşünmüyorum..!
Dicekleri Basit
Yoğunlukdan Yaşanan Bi Problem Bizimle Alakalı Değil Dicekler :lol:
Kısacası 4 Tl Gitti Geçmiş Olsun Dicekler :D
Arkadaşlar İlse Bir Bardak Su Vericekler :P

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2011 23:22
gönderen burgazli39
yaw destek takımına gönderin diyorsunuzda destek takımı ilgilenmiyorki eğer yetersiz sayıda mod warsa mod alın sırf bu iş için yazık Türk oyunu diye oynuyoruz milletin düştüğü duruma bak :(

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 03 Mar 2011 17:35
gönderen oyundan
Avea'dan ücret kesildiğine dair bir teyit alabilir miyiz?

Sobee olarak asla bir oyuncumuzun mağdur olmasını istemeyiz.

Eğer destek'e başvurmamışsanız, lütfen GSM numaranızı da bildirerek durumu özetleyen ve ücret kesildiğini gösterir herhangi bir şeyi bize iletin.

NOT: ücretin kesilip kesilmediği hakkında Avea Online İşlem Merkezi'nden bilgi alabilirsiniz.


SAYIN lathander bir teyiti 4441500 arayarak telefon numaramı vererek bulabiliriniz ben desteğe mesajımı size gönderdimm avea yı arayıp 01.03.2011 tarihinde 12:30 civarında telefon numaramı verip hattımdan bir kontör düşüp olup olmadığımı öğrenebilirsiniz ben avea ile bizzat iletişime geçtim ve teyit alındı.telefon numaramı desteğe gönderdim aveayı arayarak verdiğim tarihte hattımda 25 tl düşüşş yaşansığını grebilirsiniz ben 3 gündür bu işle uğraşıyorum beni mağdur ediyorsunuz bu sorunu bir tek yaşayan ben değilim desteğinize 1 mesaj atttımmı zaten 24 saatte bir cevap geliyor



GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDERİM

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 03 Mar 2011 17:43
gönderen oyundan
ben soutofdeat

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 03 Mar 2011 21:04
gönderen mhmtozdmr
merhaba bende böyle bir durumla karşılaştım ancak benim kontürümün gitmesinin sebebi hattımın mobil ödemelere kapalı olmasıydı. müşteri hizmetlerini aradım hatımın mobil ödemelere açılmasını istedim ve açtılar. şimdigayet güzel bir şekilde alabiliyorum akçelerimi.

Birde mağdur olan arkadaşlar yönetime yüklenmek yerine müşteri hizmetlerini arayıp sorunun ne olduğunu öğrenebilirler.

Re: Bİ GERÇEKTE SOYULMADIĞIMIZ KALMIŞTI ODA OLDU BRAVO YÖNETİM!!

Gönderilme zamanı: 03 Mar 2011 21:37
gönderen emrahok
Aradaşlar işte farkında değilmisiniz işte yönetimden bu kadar iş çıkar