1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2011 14:41
gönderen Soneic
Şifacının migrat ve sığınaklarda nasıl kullanılacağını , şifacıyla sığınakta motorin , düşünen adam ya da kenan keserken ya da migratta cent ya da junon keserken ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verebilir misiniz acaba ?
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2011 16:04
gönderen CansuxCansu
Bunu genel sohbete değil de Karakter alanlarından '' Şifacı'' bölümüne yazsanız daha uygun olurdu. Zannımca '' Şifacı'' bölümüne bir açıklama yapmış olmaları gerekir.
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2011 19:15
gönderen TaTaNgAxEbKK
Kenan
Kenan'da tank olmayanlara ck atacaksın, sebebi "Kavrulacaksınız" dediği zaman büyük bir elektrik hasarı veriyor ve bu ölümcül oluyor...
Tankın direnci bitince ona direnç açacaksın...
"Öleceksin xxx" derse "Xxx" herhangi bir oyuncunun adı olsun o oyuncuya büyü bozma atacaksın...
Motorin
Motorin'de karşılıklı oynatan büyücülerden birine Motorin değerse büyü bozacaksın ki kanatma etkisi kalmasın...
Direnç açacaksın ki molotov attığında öldürmesin (büyüler cksız bile olsa genelde ölmüyorlar direnç sayesinde)
Canı azalana can basacaksın.
Herkese ck atacaksın molotovda ne olur ne olmaz diye...
Düşünen Adam
Düşünen'de karşılıklı iki büyü oynatıyorsa ikisine de ck atacaksın çünkü düşünen çok yüksek vuruyor...
Kanatma bırakırsa büyü bozacaksın...
Büyücüler Ezerim'de kutup açacaklar...
Canı azalana can basacaksın.
Centurion
Migratta Centurion'da karşılıklı oynatan büyülere ck atacaksın çünkü çok yüksek vurur...
Zehir etkisi bırakınca büyü bozma atabilirsin çok yüksek vurmaz ama canının az olması boşa stres yapabilir...
Tank yoksa zihin yiyen büyücülere büyü bozma atacaksın...
Canı azalana can basacaksın.
Junon
Junon'da tank harici herkese ck atarsan fayda olur (yılan tısslarsa ölmemek için).
Tankın canı azalınca can basacaksın, büyücülere döner de vurursa şifa basacaksın...
Tankı yollarsa tank olan büyücüye can kurtaran + şifa basacaksın.
Direnci bitene direnç açacaksın.
Yılan zehir etkisi bırakırsa büyücülere büyü bozma atacaksın. (Eğer bacak tutarsa büyücülerin direnç kırma açmaları zor oluyor, eğer ki dersen; zaten bir büyücü direnç kırma menzilinde neden diğer büyüler de açıyor; çünkü direnç kırmaya karşı bazen yaratıklar direnebiliyorlar.)
Fazla zor değil şifacılık sadece bunlar...
Ha bu arada Immune'ler "Junon" dediği anda dediği kişiye can kurtaran atacaksın veya o kişi Kutup Rüzgarı, Sarsılmaz hangi yeteneğini kullanabiliyorsa kullanacak...
Fedailer, Başfedailer zehir etkisi bırakıyorlar büyü bozma atacaksın.
Fareadam Deliler asit etkisi bırakıyorlar büyü bozacaksın.
Canı azalana can basacaksın.
Fareadam Zırdeliler, Fedailer, Immuneler, Başfedailer, Evocatiler çok yüksek kritik ve normal vuruşlara sahiptirler büyücülere can kurtaran atacaksın...
İşte bu kadar...
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 09 Şub 2011 00:48
gönderen MaSSacHuSeTT
sadece izle büyücü ve savaşcının hızına bak onlar ne kadar hızlıysa sende o kadar çok sakin ol
paniklersen hata ardı arkasına kesilmeden sürer gider sana bu konuda tek önerim sakinlik olacak
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 09 Şub 2011 23:33
gönderen mitmet
gb ' de bi şifacı için en önemli olan şey kudrettir. boş yere şifa basma. bazıları 80-90 candakilere bile şifa basar. o anki duruma göre bas ya da basma. yeri geldiğinde 20 canlı bi büyücüye şifa basmamak sana fayda sağlayabilir.
ikinci şifacı varsa sırayla kullanın kudretlerinizi mesela senin kudretin 80 onunki 30. kesim sırasında -düşük ihtimal ama- direnç biterse o değil sen aç direnci.
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2011 14:38
gönderen andomeda1907
Kudrete önem ver kudret bittimi tüm grup biter boşa harcamıcaksın ve sakin ol
TaTaNgAxEbKK arkadaşımızda gayet iyi anlatmış özel canavarlarda.
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2011 00:06
gönderen Soneic
TaTaNgAxEbKK yazdı:Kenan
Kenan'da tank olmayanlara ck atacaksın, sebebi "Kavrulacaksınız" dediği zaman büyük bir elektrik hasarı veriyor ve bu ölümcül oluyor...
Tankın direnci bitince ona direnç açacaksın...
"Öleceksin xxx" derse "Xxx" herhangi bir oyuncunun adı olsun o oyuncuya büyü bozma atacaksın...
Motorin
Motorin'de karşılıklı oynatan büyücülerden birine Motorin değerse büyü bozacaksın ki kanatma etkisi kalmasın...
Direnç açacaksın ki molotov attığında öldürmesin (büyüler cksız bile olsa genelde ölmüyorlar direnç sayesinde)
Canı azalana can basacaksın.
Herkese ck atacaksın molotovda ne olur ne olmaz diye...
Düşünen Adam
Düşünen'de karşılıklı iki büyü oynatıyorsa ikisine de ck atacaksın çünkü düşünen çok yüksek vuruyor...
Kanatma bırakırsa büyü bozacaksın...
Büyücüler Ezerim'de kutup açacaklar...
Canı azalana can basacaksın.
Centurion
Migratta Centurion'da karşılıklı oynatan büyülere ck atacaksın çünkü çok yüksek vurur...
Zehir etkisi bırakınca büyü bozma atabilirsin çok yüksek vurmaz ama canının az olması boşa stres yapabilir...
Tank yoksa zihin yiyen büyücülere büyü bozma atacaksın...
Canı azalana can basacaksın.
Junon
Junon'da tank harici herkese ck atarsan fayda olur (yılan tısslarsa ölmemek için).
Tankın canı azalınca can basacaksın, büyücülere döner de vurursa şifa basacaksın...
Tankı yollarsa tank olan büyücüye can kurtaran + şifa basacaksın.
Direnci bitene direnç açacaksın.
Yılan zehir etkisi bırakırsa büyücülere büyü bozma atacaksın. (Eğer bacak tutarsa büyücülerin direnç kırma açmaları zor oluyor, eğer ki dersen; zaten bir büyücü direnç kırma menzilinde neden diğer büyüler de açıyor; çünkü direnç kırmaya karşı bazen yaratıklar direnebiliyorlar.)
Fazla zor değil şifacılık sadece bunlar...
Ha bu arada Immune'ler "Junon" dediği anda dediği kişiye can kurtaran atacaksın veya o kişi Kutup Rüzgarı, Sarsılmaz hangi yeteneğini kullanabiliyorsa kullanacak...
Fedailer, Başfedailer zehir etkisi bırakıyorlar büyü bozma atacaksın.
Fareadam Deliler asit etkisi bırakıyorlar büyü bozacaksın.
Canı azalana can basacaksın.
Fareadam Zırdeliler, Fedailer, Immuneler, Başfedailer, Evocatiler çok yüksek kritik ve normal vuruşlara sahiptirler büyücülere can kurtaran atacaksın...
İşte bu kadar...
yardımların için çok sağol eline emeğine sağlık. Diğer cevap veren arkadaşlara da yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim.
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 12 Şub 2011 14:31
gönderen Conqueror
CansuxCansu yazdı:Bunu genel sohbete değil de Karakter alanlarından '' Şifacı'' bölümüne yazsanız daha uygun olurdu. Zannımca '' Şifacı'' bölümüne bir açıklama yapmış olmaları gerekir.
Adam doğru yere yazmış sen yanlış konudasın 
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 12 Şub 2011 19:57
gönderen TaTaNgAxEbKK
Soneic yazdı:TaTaNgAxEbKK yazdı:Kenan
Kenan'da tank olmayanlara ck atacaksın, sebebi "Kavrulacaksınız" dediği zaman büyük bir elektrik hasarı veriyor ve bu ölümcül oluyor...
Tankın direnci bitince ona direnç açacaksın...
"Öleceksin xxx" derse "Xxx" herhangi bir oyuncunun adı olsun o oyuncuya büyü bozma atacaksın...
Motorin
Motorin'de karşılıklı oynatan büyücülerden birine Motorin değerse büyü bozacaksın ki kanatma etkisi kalmasın...
Direnç açacaksın ki molotov attığında öldürmesin (büyüler cksız bile olsa genelde ölmüyorlar direnç sayesinde)
Canı azalana can basacaksın.
Herkese ck atacaksın molotovda ne olur ne olmaz diye...
Düşünen Adam
Düşünen'de karşılıklı iki büyü oynatıyorsa ikisine de ck atacaksın çünkü düşünen çok yüksek vuruyor...
Kanatma bırakırsa büyü bozacaksın...
Büyücüler Ezerim'de kutup açacaklar...
Canı azalana can basacaksın.
Centurion
Migratta Centurion'da karşılıklı oynatan büyülere ck atacaksın çünkü çok yüksek vurur...
Zehir etkisi bırakınca büyü bozma atabilirsin çok yüksek vurmaz ama canının az olması boşa stres yapabilir...
Tank yoksa zihin yiyen büyücülere büyü bozma atacaksın...
Canı azalana can basacaksın.
Junon
Junon'da tank harici herkese ck atarsan fayda olur (yılan tısslarsa ölmemek için).
Tankın canı azalınca can basacaksın, büyücülere döner de vurursa şifa basacaksın...
Tankı yollarsa tank olan büyücüye can kurtaran + şifa basacaksın.
Direnci bitene direnç açacaksın.
Yılan zehir etkisi bırakırsa büyücülere büyü bozma atacaksın. (Eğer bacak tutarsa büyücülerin direnç kırma açmaları zor oluyor, eğer ki dersen; zaten bir büyücü direnç kırma menzilinde neden diğer büyüler de açıyor; çünkü direnç kırmaya karşı bazen yaratıklar direnebiliyorlar.)
Fazla zor değil şifacılık sadece bunlar...
Ha bu arada Immune'ler "Junon" dediği anda dediği kişiye can kurtaran atacaksın veya o kişi Kutup Rüzgarı, Sarsılmaz hangi yeteneğini kullanabiliyorsa kullanacak...
Fedailer, Başfedailer zehir etkisi bırakıyorlar büyü bozma atacaksın.
Fareadam Deliler asit etkisi bırakıyorlar büyü bozacaksın.
Canı azalana can basacaksın.
Fareadam Zırdeliler, Fedailer, Immuneler, Başfedailer, Evocatiler çok yüksek kritik ve normal vuruşlara sahiptirler büyücülere can kurtaran atacaksın...
İşte bu kadar...
yardımların için çok sağol eline emeğine sağlık. Diğer cevap veren arkadaşlara da yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim.
Önemli değil ne demek..
Re: şifacının migrat ve sığınaklarda kullanımı.
Gönderilme zamanı: 12 Şub 2011 19:58
gönderen TaTaNgAxEbKK
Ha bu arada Junon'u büyücü tankken kesenler için söylüyorum:
Tank büyücüye sürekli iki şifacı ck atacak, canı azalınca can basacak...