grup bölgeleri yerine bu olsaydı
Gönderilme zamanı: 25 Ara 2010 10:24
arkadaşlar hepimizin bildiği gibi grup bölgeleri yanında birçok sorunu beraberinde getirdi ve şu an oyuncuların aklında birçok soru işareti var.mesela; savaşçılar grup bölgelerine alınmıyor ve önemini kaybetti,bu yüzden de yeni eşyalar düşüremiyor,elementler önemini yitirdi,bu eksikliklerle yeni zırhlar tam yaygınlaşmadan yeni leveller gelemez,grup bölgelerinde eşya düşürme olasılığı çok düşük ve bu yüzden onca zaman boşa gidiyor vb.bu sorunların çoğuna hatta belkide hepsine çözüm olacak,grup bölgeleri yerine geçecek olan başka bir bölge ve eklenti düşündüm.bunu sizlerle paylaşmak istiyorum.yorumlarınızı ve düzeltmelerinizi bekliyorum,şimdiden herkese teşekkürler.
bu yeni bölge,klanlar arası bir tür oyun olacak ve tıpkı er meydanı gibi herhangi bir / koduyla bölgeye girilecek.her iki klanda 6şar kişi bölgeye girdiği anda oyun başlayacak.bölge çok büyük olacak ve bölgenin ortasında bir daire,dairenin sağ tarafında ve sol tarafında aynı yolları izleyerek,aynı dönemeçli,ortadaki alana aynı uzaklıkta olan yollardan oluşacak.klan üyeleri bölgeye ilk girdiğinde bir klan sağ tarafın ortadaki alana en uzak ve yolun sonu olan başlangıç noktasına,diğer klan da sol tarafın orta alana en uzak ve sol taraftaki yolun sonu olan başlangıç noktasına alınacak.bu başlangıç noktalarındaki klan üyelerinin ortadaki alana gitmek için kullanacakları yollar ve bu yolların mesafeleri eşit olacak.başlangıç noktasından orta alana kadar her iki klan tarafında da eşit sayıda,grup bölgelerindekiler kadar güçlü olmasa da yaratıklar olacak.klan üyeleri bu yaratıkları öldürerek alana kadar,daha sonra da karşı klanın alanına; yani ilerleyebildikleri kadar ilerleyerek en sonunda karşı klan üyeleriyle karşı karşıya gelecek.her klanın orta alanla başlangıç noktası arasındaki alanında belli aralıklarda ve eşit sayıda klan bayrağı olacak.orta alanda ise büyük bir bayrak olacak.amaç bu bayrakları alarak skor kazanmak ve belirlenen bir skora ilk ulaşmaktır.orta alandaki bayrağın skoru en büyük olacak ve dolayısıyla ortaya yaratıkları öldürerek ilk ulaşan klan avantaj sağlayacak.ortaya ulaşan klan diğer klanın bölgesine geçerek onların bölgesindeki yaratıkları öldürerek ve bayraklarını alarak skor kazanmaya çalışacak.bu skorlar sonradan yöneticiler tarafından belirlenebilir.öreneğin;her 5 yaratık bir skor,her karşı klan bayrağı 2 skor, her karşı klan üyesini öldürme 1 skor ve orta alandaki bayrak 3veya 5 skor olabilir.yani kısacası kendi alanını bitirerek karşı klan tarafına geçen,onların bayraklarını ve yaratıklarını kesmeye başlayan klan avantaj sağlayacak ve skorunu arttırabilecek.ama bu şekilde oyun bitmeyecek.en sonunda tümyaratıklar iki taraftan kesilerek bittiğinde ve klan üyeleri karşı karşıya geldiğinde birbirleriyle savaşacak.yani sadece hızlı olarak yaratık kesmek değil,diğer klan üyelerini öldürerek skor kazanmak ve belirlenen skora ilk ulaşarak oyunu kazanmak gerekiyor.belirlenen skora ulaşan ilk klanın tüm üyelerine itemli bir ödül düşecek fakat bu ödülün şaheser olması herkes için ayrı bir şans oranıyla belirlenebilir.mesela normal üyelere%25, plus üyelere %50 olabilir.şu anda aklınıza birsürü soru geliyor biliyorum.ve birçoğunuz bunu çok karışık buluyor,hatta bundan bir şey anlamamış bile olabilir.ama hem birçok sorunu çözmek,hem de yeni levellerin açılması için gerekli itemleri ve eşyaları herkesin daha rahat almasını sağlamak,hem de grup bölgelerinden daha zevkli bir eklenti olması için bence çok ideal.
ve bu bölgeyle düzeltilecek olan sorunlar:
1-savaşçıların grup bölgelerine girerek yeni itemlerden yararlanması çok zordu ve savaşçı önemini yitirmişti; şimdi klanlar arası savaş da olacağı için savaşçının oyuna girmesi gerekecek ve savaşçı da yeni ödüllerden diğer sınıflarla eşit olarak yararlanabilecek
2-element itemlerin değeri çok düşmüştü ve hiçbir işe yaramıyordu; artık değerlenecek ve klan üyeleri savaşında(oko da) savaşçılar için element item kullanılacak.
3-grup bölgelerinde onca uğraşa rağmen ödül düşemeyebiliyordu ve herkes oyundan sıkılıyordu, artık herkes ödül alacak ve bu ödülleri alabilmek için sadece yaratık kesmek değil, klan savaşında da ustalık gösterilmek gerekecek
4-yeni levellerin gelmesine zemin hazırlanacak,yeni itemsiz zırhlar konulacak ve çeşitli yeni itemler gelecek.
5-grup bölgelerine girmek çoğu kişi için bir hayal gibiydi hatta grup bölgelerine girmeyenler bile vardı; artık herkes yeniliklerden eşitçe faydalanabilecek.
6-hem yaratıklarla hem de klan üyeleriyle savaş gibi yeni bir alan olacak bu da yeni savaş taktiklerinin ortaya çıkmasınasına zemin hazırlayacak; yani iyi taktiklerle savaşanlara başarı getirecek; aynı zamanda bir taktik savaşı olacak.
7-herkes için daha zevkli bir bölge ve daha heycanlı bir oyun olacak.
bu bölge için seviye ve kp gibi sınırlamalar olabilir.
yaratıklardan da yeni item ve zırhlar düşebilir.
er meydanındaki gibi klan üyelerinden de ganimet düşebilir.
hatta lonca sistemiyle birlikte gelerek bu savaş loncalar arası da olabilir.
bunları yöneticiler belirleyecektir.
İyi forumlar.
bu yeni bölge,klanlar arası bir tür oyun olacak ve tıpkı er meydanı gibi herhangi bir / koduyla bölgeye girilecek.her iki klanda 6şar kişi bölgeye girdiği anda oyun başlayacak.bölge çok büyük olacak ve bölgenin ortasında bir daire,dairenin sağ tarafında ve sol tarafında aynı yolları izleyerek,aynı dönemeçli,ortadaki alana aynı uzaklıkta olan yollardan oluşacak.klan üyeleri bölgeye ilk girdiğinde bir klan sağ tarafın ortadaki alana en uzak ve yolun sonu olan başlangıç noktasına,diğer klan da sol tarafın orta alana en uzak ve sol taraftaki yolun sonu olan başlangıç noktasına alınacak.bu başlangıç noktalarındaki klan üyelerinin ortadaki alana gitmek için kullanacakları yollar ve bu yolların mesafeleri eşit olacak.başlangıç noktasından orta alana kadar her iki klan tarafında da eşit sayıda,grup bölgelerindekiler kadar güçlü olmasa da yaratıklar olacak.klan üyeleri bu yaratıkları öldürerek alana kadar,daha sonra da karşı klanın alanına; yani ilerleyebildikleri kadar ilerleyerek en sonunda karşı klan üyeleriyle karşı karşıya gelecek.her klanın orta alanla başlangıç noktası arasındaki alanında belli aralıklarda ve eşit sayıda klan bayrağı olacak.orta alanda ise büyük bir bayrak olacak.amaç bu bayrakları alarak skor kazanmak ve belirlenen bir skora ilk ulaşmaktır.orta alandaki bayrağın skoru en büyük olacak ve dolayısıyla ortaya yaratıkları öldürerek ilk ulaşan klan avantaj sağlayacak.ortaya ulaşan klan diğer klanın bölgesine geçerek onların bölgesindeki yaratıkları öldürerek ve bayraklarını alarak skor kazanmaya çalışacak.bu skorlar sonradan yöneticiler tarafından belirlenebilir.öreneğin;her 5 yaratık bir skor,her karşı klan bayrağı 2 skor, her karşı klan üyesini öldürme 1 skor ve orta alandaki bayrak 3veya 5 skor olabilir.yani kısacası kendi alanını bitirerek karşı klan tarafına geçen,onların bayraklarını ve yaratıklarını kesmeye başlayan klan avantaj sağlayacak ve skorunu arttırabilecek.ama bu şekilde oyun bitmeyecek.en sonunda tümyaratıklar iki taraftan kesilerek bittiğinde ve klan üyeleri karşı karşıya geldiğinde birbirleriyle savaşacak.yani sadece hızlı olarak yaratık kesmek değil,diğer klan üyelerini öldürerek skor kazanmak ve belirlenen skora ilk ulaşarak oyunu kazanmak gerekiyor.belirlenen skora ulaşan ilk klanın tüm üyelerine itemli bir ödül düşecek fakat bu ödülün şaheser olması herkes için ayrı bir şans oranıyla belirlenebilir.mesela normal üyelere%25, plus üyelere %50 olabilir.şu anda aklınıza birsürü soru geliyor biliyorum.ve birçoğunuz bunu çok karışık buluyor,hatta bundan bir şey anlamamış bile olabilir.ama hem birçok sorunu çözmek,hem de yeni levellerin açılması için gerekli itemleri ve eşyaları herkesin daha rahat almasını sağlamak,hem de grup bölgelerinden daha zevkli bir eklenti olması için bence çok ideal.
ve bu bölgeyle düzeltilecek olan sorunlar:
1-savaşçıların grup bölgelerine girerek yeni itemlerden yararlanması çok zordu ve savaşçı önemini yitirmişti; şimdi klanlar arası savaş da olacağı için savaşçının oyuna girmesi gerekecek ve savaşçı da yeni ödüllerden diğer sınıflarla eşit olarak yararlanabilecek
2-element itemlerin değeri çok düşmüştü ve hiçbir işe yaramıyordu; artık değerlenecek ve klan üyeleri savaşında(oko da) savaşçılar için element item kullanılacak.
3-grup bölgelerinde onca uğraşa rağmen ödül düşemeyebiliyordu ve herkes oyundan sıkılıyordu, artık herkes ödül alacak ve bu ödülleri alabilmek için sadece yaratık kesmek değil, klan savaşında da ustalık gösterilmek gerekecek
4-yeni levellerin gelmesine zemin hazırlanacak,yeni itemsiz zırhlar konulacak ve çeşitli yeni itemler gelecek.
5-grup bölgelerine girmek çoğu kişi için bir hayal gibiydi hatta grup bölgelerine girmeyenler bile vardı; artık herkes yeniliklerden eşitçe faydalanabilecek.
6-hem yaratıklarla hem de klan üyeleriyle savaş gibi yeni bir alan olacak bu da yeni savaş taktiklerinin ortaya çıkmasınasına zemin hazırlayacak; yani iyi taktiklerle savaşanlara başarı getirecek; aynı zamanda bir taktik savaşı olacak.
7-herkes için daha zevkli bir bölge ve daha heycanlı bir oyun olacak.
bu bölge için seviye ve kp gibi sınırlamalar olabilir.
yaratıklardan da yeni item ve zırhlar düşebilir.
er meydanındaki gibi klan üyelerinden de ganimet düşebilir.
hatta lonca sistemiyle birlikte gelerek bu savaş loncalar arası da olabilir.
bunları yöneticiler belirleyecektir.
İyi forumlar.