1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Mobil Plus Mağdurluğum ..!

Gönderilme zamanı: 18 Ara 2010 14:25
gönderen RoneY
Herkese merhabalar.

Bugün mobil ödeme aracılığıyla plus almaya karar verdim.Hattıma 15 tl yükledim ve Ikv1 yazarak 7979 a gönderdim
3 denememdede işleminiz gerçekleştirilememiştir daha sonra tekrar deneyiniz hatasını verdi.
4.denememde onay mesajı geldi ancak onayladığımda ilk 3 mesaj gönderdiim için hattımda yeterli bakiye kalmadığı mesajını aldım.
Hata benimmi yoksa 3 defa hata mesajı veren Mobil ödemedemi ?
Mağduriyetimin giderilmesini temenni ediyorum.

Re: Mobil Plus Mağdurluğum ..!

Gönderilme zamanı: 18 Ara 2010 14:50
gönderen RoneY
Konuya girip girip çıkıp yöneticiler ve Gm ler bir açıklama yapacakmısınız ?
Haksızlık var ortada ..!

Re: Mobil Plus Mağdurluğum ..!

Gönderilme zamanı: 18 Ara 2010 15:01
gönderen Nocomment
Merhabalar

* Eğer hattınızdan Plus Paket karşılığı olan ücret kesilir ama E Pin'iniz size ulaşmazsa yada kazayla silerseniz İKV Destek

http://www.istanbuloyun.com/support.aspx
adresine giderek, bildirim tipini Üyelik olarak seçip formu doldurunuz ve ardından aşağıdaki bilgileri açıklama kısmına ekleyiniz ve İKV Destek Takımı'na başvurunuz. E Pin'niz çalışma saatleri arasında E pin almada kullanılan GSM numarasına tekrar gönderilecektir.

Re: Mobil Plus Mağdurluğum ..!

Gönderilme zamanı: 18 Ara 2010 15:09
gönderen RoneY
Ne demek istediğimi anlamadınız ki ...

Re: Mobil Plus Mağdurluğum ..!

Gönderilme zamanı: 18 Ara 2010 16:25
gönderen Aedan
Eğer hattınızdaki bakiyeniz -lere düşecekse böyle bir hata veriyor.yani alt limitte iseniz (-5.90 tl) 15 lira yüklerseniz bu 9.10 tl'ye denk gelir.Ama GSM operatörünüzün bu konuda işlem yapması için en az 12.00 TL'nizin olması gerek.

İyi günler
Aédan Athélius

Re: Mobil Plus Mağdurluğum ..!

Gönderilme zamanı: 20 Ara 2010 16:12
gönderen RoneY
Destekten hala neden cevap gelmedi sorabilirmiyim ?