İKV EGER 50 LWL OLURSA YENİ YETENEKLE DÜŞÜNDÜM NASIL OLMUŞ??
Gönderilme zamanı: 08 Ara 2010 22:00
BİR SÜRÜ SKİL KOYDUM HANGİLERİ GÜZEL OLMUŞ???
SAVAŞÇI:
1-ÖLÜMCÜL FÜZE SALIDIRISI:
Menzilli silahların bu yeteneği kullandığımızda menzilli silahın hasarı 2 katına çıkar.
Örnek:
Normal vuruş:650
Ölümcül Füze saldırısı yeteneğiyle 1300 rahat ve kritikle 1550
2-ÖLÜMSÜZLÜK
KUDRETİMİZ %100 KEn bu yeteneği kullandığımızda kudretimiz orta hızda düşecektir ve böylecce bir zırh tarafından korunuruz bu zırh sayesinde hareket edemeyizde vuramyızda kudret %0 ken zırh kapanır...
3-GÖRÜNMEZLİK
%?(HARCİYACAĞI KUDRETİ SİZ SÖYLEYİN)KUDRET GEREKLİ 20 SN.Boyunca düşman karakterler tarafından gözükmeyiz fakat yaratıklar görür.Ayrıca düşman karaktere vurursak görünmezlik kaybolur.
4-KISKAÇ VURUŞU
HEDEFİ 5.SN durdurarak kaakterimiz düşmana 5.sn boyunca vurur.
5-ODAKLANMA
VURACAĞIMIZ YETENEKLERİN HASARINI BİR SÜRE %10 ARTtırır.
6-DEMİR KAPAN
Düşmanı durdurur ve canını %28 azaltır.
BÜYÜCÜ YETENEKLERİ:
1-GÜÇLÜ EJDER VURUŞU:
Ateş,su,ve yıldırımı birleştirerek yaptığı büyü hasarıdır.
2-HIRSIZLIK:
Düşmanı 12.sn durdurur ve kudretinin %28 azaltır eğer kudret yoksa canının %17 sini azaltır.
3-HASAR AZALTMA:
Bütün alacağı fiziksel ve büyüsel alacağı hasarları %8 azaltır.
4-RÜZGAR ESMESİ:
Düşmanın üstüne rüzgar estirir ve hareket hızını %15 düşürür...
5-HIZLANMA:
Karakterin hızını %5 arttırır
6-KIRMIZI ZIRH:
2 dk. boyunca 12 zırh 12 savunma ve 7 saldırı hasarı verir.
ŞİFACI YETENEKLERİ:
1-CANLANMA:
Kendi %95 lik canını grup üyelerine eşitolarak dağıtır.Eğer kritik olursa şifacının canını %100 olrak indirip öyle eşit dağıtır.
2-KENDİNİ DİRİLTME:
Bu yetenek yanına kalan kudretiyle özel bir şifacı çağırır ve kendini diriltmesini sağlar kudret bitince özel şifacı gelmez.
3-ÖZEL GÜÇ:
Şifacının çağırdığı yaratığın vuruş hasarı,zehir ve asit hasarı birleşerek vurduğu yetenektir.
4-YARATIK YÖNLENDİRME:
Şifacının çağırdığı yaratığı yönlendirir fakat karakter öldürdüğü yaratıktan ex ve para kazanamaz.
5-ÖZEL BÜYÜ KALDIRMA:
Ateş,su,yıldırım,zehir,asit,kanama,durdurma, bacak tutulması büyülerini bozar.
6-ÖZEL BÜYÜYE DİRENÇLİK:
Ateş,su,yıldırım,zehir,asit,kanama,durdurma,bacak tutulması büyülerine direnç sağlar.
VE YENİ DÜŞÜNDÜĞÜM SİlaH İSMLERİ VE ÖZELLİKLERİ:(GMLER KULLANIR BENCE BUNLARI İKV YE ÇIKARILIRSA)(AMA ÇIKARILMAYACAĞI İÇİN PEK UMUTLU DEĞİLİM)
SAVAŞÇI:
KARANLIK ZIRH
ÖZLK.Hız=5.500 MAX hasar=428.000+max hasar 148.000 Zırh=525 kritik=5.500
EJDERHA BALYOZU:
Kritik=6.750 max hasar=450.000+max hasar=104.000
KARANLIK MODELİ KOLYE:
MAX HASAR 450.000
KARANLIK MODELİ YÜZÜK:
450.000
ŞİFACI:
HUNGAVO ASASI:
İYİLEŞTİRME BÜY:400.000+İYİLEŞ.BÜY.148.000 MAX HASAR 358.000
BÜYÜCÜ:
ÖLÜM BIÇAĞI:
BÜYÜ HAS.(HEPSİ)358.000+BÜYÜ HAS.(HEPSİ)104.000 BÜYÜ HAS.(ATEŞ)=256.000 BÜYÜ KRİTİKİ:6.750
BÜYÜ HASARI(SU)142.000
SAVAŞÇI:
1-ÖLÜMCÜL FÜZE SALIDIRISI:
Menzilli silahların bu yeteneği kullandığımızda menzilli silahın hasarı 2 katına çıkar.
Örnek:
Normal vuruş:650
Ölümcül Füze saldırısı yeteneğiyle 1300 rahat ve kritikle 1550
2-ÖLÜMSÜZLÜK
KUDRETİMİZ %100 KEn bu yeteneği kullandığımızda kudretimiz orta hızda düşecektir ve böylecce bir zırh tarafından korunuruz bu zırh sayesinde hareket edemeyizde vuramyızda kudret %0 ken zırh kapanır...
3-GÖRÜNMEZLİK
%?(HARCİYACAĞI KUDRETİ SİZ SÖYLEYİN)KUDRET GEREKLİ 20 SN.Boyunca düşman karakterler tarafından gözükmeyiz fakat yaratıklar görür.Ayrıca düşman karaktere vurursak görünmezlik kaybolur.
4-KISKAÇ VURUŞU
HEDEFİ 5.SN durdurarak kaakterimiz düşmana 5.sn boyunca vurur.
5-ODAKLANMA
VURACAĞIMIZ YETENEKLERİN HASARINI BİR SÜRE %10 ARTtırır.
6-DEMİR KAPAN
Düşmanı durdurur ve canını %28 azaltır.
BÜYÜCÜ YETENEKLERİ:
1-GÜÇLÜ EJDER VURUŞU:
Ateş,su,ve yıldırımı birleştirerek yaptığı büyü hasarıdır.
2-HIRSIZLIK:
Düşmanı 12.sn durdurur ve kudretinin %28 azaltır eğer kudret yoksa canının %17 sini azaltır.
3-HASAR AZALTMA:
Bütün alacağı fiziksel ve büyüsel alacağı hasarları %8 azaltır.
4-RÜZGAR ESMESİ:
Düşmanın üstüne rüzgar estirir ve hareket hızını %15 düşürür...
5-HIZLANMA:
Karakterin hızını %5 arttırır
6-KIRMIZI ZIRH:
2 dk. boyunca 12 zırh 12 savunma ve 7 saldırı hasarı verir.
ŞİFACI YETENEKLERİ:
1-CANLANMA:
Kendi %95 lik canını grup üyelerine eşitolarak dağıtır.Eğer kritik olursa şifacının canını %100 olrak indirip öyle eşit dağıtır.
2-KENDİNİ DİRİLTME:
Bu yetenek yanına kalan kudretiyle özel bir şifacı çağırır ve kendini diriltmesini sağlar kudret bitince özel şifacı gelmez.
3-ÖZEL GÜÇ:
Şifacının çağırdığı yaratığın vuruş hasarı,zehir ve asit hasarı birleşerek vurduğu yetenektir.
4-YARATIK YÖNLENDİRME:
Şifacının çağırdığı yaratığı yönlendirir fakat karakter öldürdüğü yaratıktan ex ve para kazanamaz.
5-ÖZEL BÜYÜ KALDIRMA:
Ateş,su,yıldırım,zehir,asit,kanama,durdurma, bacak tutulması büyülerini bozar.
6-ÖZEL BÜYÜYE DİRENÇLİK:
Ateş,su,yıldırım,zehir,asit,kanama,durdurma,bacak tutulması büyülerine direnç sağlar.
VE YENİ DÜŞÜNDÜĞÜM SİlaH İSMLERİ VE ÖZELLİKLERİ:(GMLER KULLANIR BENCE BUNLARI İKV YE ÇIKARILIRSA)(AMA ÇIKARILMAYACAĞI İÇİN PEK UMUTLU DEĞİLİM)
SAVAŞÇI:
KARANLIK ZIRH
ÖZLK.Hız=5.500 MAX hasar=428.000+max hasar 148.000 Zırh=525 kritik=5.500
EJDERHA BALYOZU:
Kritik=6.750 max hasar=450.000+max hasar=104.000
KARANLIK MODELİ KOLYE:
MAX HASAR 450.000
KARANLIK MODELİ YÜZÜK:
450.000
ŞİFACI:
HUNGAVO ASASI:
İYİLEŞTİRME BÜY:400.000+İYİLEŞ.BÜY.148.000 MAX HASAR 358.000
BÜYÜCÜ:
ÖLÜM BIÇAĞI:
BÜYÜ HAS.(HEPSİ)358.000+BÜYÜ HAS.(HEPSİ)104.000 BÜYÜ HAS.(ATEŞ)=256.000 BÜYÜ KRİTİKİ:6.750
BÜYÜ HASARI(SU)142.000