1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 19:43
gönderen DescriptionS
aRkadaşlar 1-2 video izledim tank kesior ama tankı hıc zındana gondermıyor bunun taktıgı nedır bızede açıklarmısnız ?

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 20:45
gönderen Rapid
taktiği yoktur. sadece şans.

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 20:45
gönderen KjmRan
Yok loncadaş, bu artizler açıklamıyor..

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 21:05
gönderen ibrahimking
yok oyle bı taktık olsa bırısı muhakkak acıklardı var deyıp gezıyolar

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 21:08
gönderen Vandervaart
Arkadaşın dediği gibi şans =) Junon kendi dünyasında yaşıyor =)

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 23:12
gönderen eray
Doğru yetenek kombinasyonu kullandıldığı zaman yukarı göndermez.Junon yukarıya şansa göre göndermiyor.
İkv oyuncu rehberini ve yetenekleri detayla bir biçimde okuyup analiz ederek bulabilirsiniz

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 02:32
gönderen mitmet
eray yazdı:
Doğru yetenek kombinasyonu kullandıldığı zaman yukarı göndermez.Junon yukarıya şansa göre göndermiyor.
İkv oyuncu rehberini ve yetenekleri detayla bir biçimde okuyup analiz ederek bulabilirsiniz
en az 5 kere okudum desem?

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 04:26
gönderen EmirBerkKorkmaz
mitmet yazdı:
eray yazdı:
Doğru yetenek kombinasyonu kullandıldığı zaman yukarı göndermez.Junon yukarıya şansa göre göndermiyor.
İkv oyuncu rehberini ve yetenekleri detayla bir biçimde okuyup analiz ederek bulabilirsiniz
en az 5 kere okudum desem?
Ben de okudum Rehber ile alakası yok...
Rehber'de sadece tankı anlatıyor Junon'da Kenan'da ne yapacağını anlatmıyor...

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 06:37
gönderen DeathxShock
rehberde sadece junonun iyileştirme büyüsünü kırabileceğin yazıyor onun da yolu kanatma

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 07:57
gönderen VBMaSTeR
Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P