1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

oyun hatası alıyorum

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 08:35
gönderen iktop12
merhaba herkeze arkadaşlar ve GM ler bu sabah oyuna girerken oyun hatası cıkıyor kısacası düşüyorum başka kullanıcıyada girince öyle oluyor neden böyle bir hata oluyor acıklarmısınız oyuna giremiyorum yani.....

Re: oyun hatası alıyorum

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 08:39
gönderen BriqAnd
Aynı sorun bendede var. Bayağı bir bekleyecez gibime geliyor.

Re: oyun hatası alıyorum

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 08:42
gönderen iktop12
neden böyle olduki