oyun hatası alıyorum
Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 08:35
merhaba herkeze arkadaşlar ve GM ler bu sabah oyuna girerken oyun hatası cıkıyor kısacası düşüyorum başka kullanıcıyada girince öyle oluyor neden böyle bir hata oluyor acıklarmısınız oyuna giremiyorum yani.....