1. sayfa (Toplam 5 sayfa)
elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 21:38
gönderen mitmet
elektrik hasarı çemberlitaş güncellemesiyle birlikte ÇÖP olacak. bence %99 ihtimali var. bakın çemberlitaş usulü diye bir efsun var:
yani direnç elektrik. bu da neyi gösteriyor, çemberlitaştaki yaratıkların elektriğe büyük direnci olacak.

bunu göz önünde bulundurmanızı öneririm.

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 21:47
gönderen bilinmez
Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 21:49
gönderen mitmet
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:00
gönderen TeaM09
mitmet yazdı:bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:16
gönderen EmirBerkKorkmaz
1100 vurman normal çünkü herkes elektriğe direnç veriyor...
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:21
gönderen mitmet
TeaM09 yazdı:mitmet yazdı:bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:
nedense bn normal 3 bin wuruyorsam 3 kat ile 5000 wuruyorum.

nasıl 3 kat bu?? :mrgreen: :mrgreen:
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:22
gönderen bilinmez
Sığınaklarada almıyorlar zaten
Bilge yapcam artık karakteri.
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:49
gönderen mitmet
bilinmez yazdı:Sığınaklarada almıyorlar zaten
Bilge yapcam artık karakteri.
ben buzum zor giriyorum sığınağa. :?
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 00:23
gönderen Toxit
en iyisi meteorit ve buz
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 01:42
gönderen xXdeli58Xx
sen azat cevriye item kullanmayı bilmiyorsun !
12 15 bin çakanlar gördüm 