1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 21:38
gönderen mitmet
elektrik hasarı çemberlitaş güncellemesiyle birlikte ÇÖP olacak. bence %99 ihtimali var. bakın çemberlitaş usulü diye bir efsun var:

Resim

yani direnç elektrik. bu da neyi gösteriyor, çemberlitaştaki yaratıkların elektriğe büyük direnci olacak. 8-) bunu göz önünde bulundurmanızı öneririm. 8-)

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 21:47
gönderen bilinmez
Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 21:49
gönderen mitmet
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:00
gönderen TeaM09
mitmet yazdı:
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:16
gönderen EmirBerkKorkmaz
1100 vurman normal çünkü herkes elektriğe direnç veriyor...

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:21
gönderen mitmet
TeaM09 yazdı:
mitmet yazdı:
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:
nedense bn normal 3 bin wuruyorsam 3 kat ile 5000 wuruyorum. :D nasıl 3 kat bu?? :mrgreen: :mrgreen:

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:22
gönderen bilinmez
Sığınaklarada almıyorlar zaten :D

Bilge yapcam artık karakteri.

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 22:49
gönderen mitmet
bilinmez yazdı:Sığınaklarada almıyorlar zaten :D

Bilge yapcam artık karakteri.
ben buzum zor giriyorum sığınağa. :?

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 00:23
gönderen Toxit
en iyisi meteorit ve buz

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 01:42
gönderen xXdeli58Xx
sen azat cevriye item kullanmayı bilmiyorsun ! ;)
12 15 bin çakanlar gördüm ;)