1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 11:26
gönderen kuccukhusam1
Arkadaşlar Düşündük Taşındık ve sizlere resmli bir örnek çalışma yaptık umarım beğenirsiniz.
Dedikki İkv Ekibi Lonca sistemi hakkında birşey yapacağı yok bizde onlara yardımcı olma baabında bi çalışma yaptık.
Öncelikle düşündükki Arkadaşlar listesine (Arkadaşlar, Yasaklıla veLonca) diye yeni eklenti yaptık,
Resim
ve bu şekilde loncaya alınan kişinin illa isminin başına loncanın ismi yazmasına gerek yok isminin üzerinde yazsa daha güzel olmaz mı,
Resim
Yorumlarınızı bekliyorum. [GM] ler sizinde yorumlarınızı bekliyorum, :)

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 11:37
gönderen Patasana
Lonca içerigiyle açılan konullar saçma
Loncanın gelmesini istiyoruz diye açılan konular saçma değil.

Tüm oyunlarda lonca sistemi var. Kim ne oldugunu biliyor. Sizin bunu Sobee ye içerigini anlatmanıza gerek yok.
İsyan ederek lonca paketi istiyoruz demenız yeterli.

Yinede uğraşmışsın eline saglık.


Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 13:03
gönderen Swider
bencede tam böyle olmalı ismin üzerinde yazmalı böylece 0dan car kasmayız... ve loncayı herkez kurmasın 15 bn kp versin öle ama şandan eksilmesin

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 14:02
gönderen suke6
resimler guzel fikirde guzel emegine saglık..

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 20:15
gönderen Reymond
bana Kalırsa lonca yazısını lonca belirlesin

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 20:46
gönderen yarar
zgm0 yazdı:bununla ilgili öneriniz varsa desteğe yollayın. Ancak oyuna gelecek Lonca Sistemi sizin düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır. Eğer böyle olsaydı çoktan gelirdi.
Katılıyorum.

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2010 21:53
gönderen kuccukhusam1
yarar yazdı:
zgm0 yazdı:bununla ilgili öneriniz varsa desteğe yollayın. Ancak oyuna gelecek Lonca Sistemi sizin düşündüğünüz kadar basit olmayacaktır. Eğer böyle olsaydı çoktan gelirdi.
Katılıyorum.
Yo bu sadece bi öneriydi, ne yani basit olmasın die zor mu olsun bu fikir kötü mü ?

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 03 Eyl 2010 10:33
gönderen Crack
Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi :)

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 03 Eyl 2010 14:21
gönderen kuccukhusam1
Crack yazdı:Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi :)
evet haklısın

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 14:51
gönderen kuccukhusam1
GünceLL