1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 01:07
gönderen Sivaslliyigido
Merhaba arkadaşlar;
Benim büyücü karakterimin olduğunu hepiniz biliyorsunuz.İlkte savaşçı ile sonra büyücü ile ve en son şifacı ile bu oyunda bir serüven yakalıyorum.
Asıl konumuza gelelim.Savaşçı ve şifacılar üzücü bir olay olacak ilk konum.
Bilindiği üzere sığınaklar gelmeden önce savaşçı karakterlere element hasarlı büyüler işliyordu.Ancak sakınma ve defansif yeteneği dış kısımda bıraklıdığı için araştırma bile gerek kalmadan tüm büyücülerin meteorit hasarlı ve azat ve/veya bilge itemli eşyalar ile savaşmalrı tercihimdir.Şifacılarda ise büyücelerin ruh kalkanına karsın en büyük silahı direnç kırma değil konsantrasyondur ki konsantrasyonun en büyük destekçi yeteneği fizikseldir.Büyücülerde ise ws ve/veya savaşta büyü bozması olur diye korkudan fiziksele vermeyen büyücüler korkmasın.Çünkü büyü bozmayı aklı sıra fiziksele karsı kullanan büyücüler buz saldırısını elektrikten düşük görüyorlar.Yani fiziksel+buz efsunu giyen ve bu yetenekleri kullanan bir büyücü 15 büyü bozması olan bir büyücüden korkmasın ve kons ile bir vuruşu yakalayabilse(zihin ve kutupla engellemsi geç olursa) vuruşu en az 4000 dir ve tek vuruş için iyi bir hasardır.Gerisi sıralı şekilde devam eder.
Ancak şifacılar bir tavsiyem;
ruh kalkanı 15,fiziksel direnç 15,element direnci 15 yeteneği ile ve parcelus çevriye ile ibni sina çevriye itemle kullanacağı yetenek büyücünün hakkından gelecektir.Büyücüye giden zehir(15 puanlu yetenek olmalı) 26 sn etkili ve her 3 sn de hasar verdiği için ki kritik giderse bu zehir 26/3 ile 9 kere 700 hasardan 6300 hasar verir ve zihin yiyen şifa için korkunacak bir olamaz.Eğerki hayvanıda çıkarırsa o büyücü kaçmaya bile fırsat bulamaz.
Savaşçılar için ise;
Dikkati ve durdurması 15 olan ve max hasar/element hasar esya giyen savaşçı ofansife 15 vermişse ve kanatma yateneğinide 15 puanla düşmanı büyücü olan karaktere kullanırsa ne mutlu ona.Kanatma yiyen büyücü mecbur kutup açar.Dikkat yediğinde ise mecbur hasar alırsa biraz zihin atar ama nereye kadar kaçabilir.Dikkatin yararı burda.Savasçı deparı ile etkisizleştirlemez ve durdurma ile büyücü yere serilir
Ben büyücüyüm ama bunu neden anlattım onu söyleyeyim.
Artık büyücüler üstün duruyor.Ağır basıyor her yerde.Ve öyle bir şey ki eski zamanı hatırlamaya çalışın ws lerin/savasların tadı bir başka idi.İşte bu tadı almamız için bunları anlatmak istedim.
İyi forumlar...
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 04:44
gönderen rockipsiz
walla çok uzun geldi okumaya üşendim

o kadar yazmışsın emeğe saygı

Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 06:36
gönderen 13misafir
+reppp :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 10:14
gönderen SeRRuh
Sivaslliyigido yazdı:Merhaba arkadaşlar;
Benim büyücü karakterimin olduğunu hepiniz biliyorsunuz.İlkte savaşçı ile sonra büyücü ile ve en son şifacı ile bu oyunda bir serüven yakalıyorum.
Asıl konumuza gelelim.Savaşçı ve şifacılar üzücü bir olay olacak ilk konum.
Bilindiği üzere sığınaklar gelmeden önce savaşçı karakterlere element hasarlı büyüler işliyordu.Ancak sakınma ve defansif yeteneği dış kısımda bıraklıdığı için araştırma bile gerek kalmadan tüm büyücülerin meteorit hasarlı ve azat ve/veya bilge itemli eşyalar ile savaşmalrı tercihimdir.Şifacılarda ise büyücelerin ruh kalkanına karsın en büyük silahı direnç kırma değil konsantrasyondur ki konsantrasyonun en büyük destekçi yeteneği fizikseldir.Büyücülerde ise ws ve/veya savaşta büyü bozması olur diye korkudan fiziksele vermeyen büyücüler korkmasın.Çünkü büyü bozmayı aklı sıra fiziksele karsı kullanan büyücüler buz saldırısını elektrikten düşük görüyorlar.Yani fiziksel+buz efsunu giyen ve bu yetenekleri kullanan bir büyücü 15 büyü bozması olan bir büyücüden korkmasın ve kons ile bir vuruşu yakalayabilse(zihin ve kutupla engellemsi geç olursa) vuruşu en az 4000 dir ve tek vuruş için iyi bir hasardır.Gerisi sıralı şekilde devam eder.
Ancak şifacılar bir tavsiyem;
ruh kalkanı 15,fiziksel direnç 15,element direnci 15 yeteneği ile ve parcelus çevriye ile ibni sina çevriye itemle kullanacağı yetenek büyücünün hakkından gelecektir.Büyücüye giden zehir(15 puanlu yetenek olmalı) 26 sn etkili ve her 3 sn de hasar verdiği için ki kritik giderse bu zehir 26/3 ile 9 kere 700 hasardan 6300 hasar verir ve zihin yiyen şifa için korkunacak bir olamaz.Eğerki hayvanıda çıkarırsa o büyücü kaçmaya bile fırsat bulamaz.
Savaşçılar için ise;
Dikkati ve durdurması 15 olan ve max hasar/element hasar esya giyen savaşçı ofansife 15 vermişse ve kanatma yateneğinide 15 puanla düşmanı büyücü olan karaktere kullanırsa ne mutlu ona.Kanatma yiyen büyücü mecbur kutup açar.Dikkat yediğinde ise mecbur hasar alırsa biraz zihin atar ama nereye kadar kaçabilir.Dikkatin yararı burda.Savasçı deparı ile etkisizleştirlemez ve durdurma ile büyücü yere serilir
Ben büyücüyüm ama bunu neden anlattım onu söyleyeyim.
Artık büyücüler üstün duruyor.Ağır basıyor her yerde.Ve öyle bir şey ki eski zamanı hatırlamaya çalışın ws lerin/savasların tadı bir başka idi.İşte bu tadı almamız için bunları anlatmak istedim.
İyi forumlar...
Kusura bakmazsan eğer hepsini saçma buldum. Neden mi ?
Büyücü Vs Büyücü Olayında konsantrasyon acılınca hasar yiyen bir büyücü varsa ben ona büyücü demem. öyle bir büyücüyüde 5 lvl büyücü kesebilir :lol:
Şifacı için zehir ve Çağrı yeteneginden bahsetmişsin fakat, Zehir 15 kudret götürüyor Çağrıda o kadar götürse ? bu şifacı kendinemi şifa basssın Çıkardıgı yaratıga mı şifa bassın Zehir atmaklamı ugraşsın yoksa KAÇMAKLA mı :!: işi bilen büyücü senin dedigin taktigi berteraf etmesini Çook iyi bilir
Savascılara karşı büyücüleri öyle bir anlattın ki Ya sen büyücü kullanmayı bilmiyorsun yada herkesi salak sanıyorsun. Anlattıkların kesinlikle yanlış. Doğrusu mu ?
Direnc kırma menziline girdiginde direnc kırarak sadece buz ile yavaşlamamaya bakıcaksın. Daha sonra savasçı durdurma atarsa Kutup ile geçiştirebiliriz ve ardından hemen direnc kırıp buz atmak en doğrusu kritik gelirse eğer 1 sn oldugu yerde bekliyor zaten. depar attıgındada zihin atarak biraz menzil yapın çünkü savascının durdurma süresi gelir ve %60 oranında zihin tutulması gelir bundan kesinlikle kacın. zihin bozulmadan tesla küresi kurup savaşçıya yönlendirin ve menzil yaparak büyü atın her türlü üstesinden gelirsiniz.
Anti - Zihin tutulması diyorum ! :evil:
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 11:47
gönderen xDarkiMMortaLx
Az mantıklı salla be kardeşim
.Ofansif i 15 olan bır karakterın sert ve agır vurusu kesınlıkle 15 olmalı bu eder 45 puan.Durdurma , dikkat ve kanatma da 45 puan eder ve toplam 90 olur kalır geriye 8 puan.Sarsılmaz süpürme vuruşu ve zihin toplamaya 1 puan versek kalır 5 puan.5 puan da mecbur depara verilmek zorunda.Depar'ı 5 olan bir savaşçıda beni hiçbir türlü kesemez.
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 12:26
gönderen Sivaslliyigido
SeRRuh yazdı:Sivaslliyigido yazdı:Merhaba arkadaşlar;
Benim büyücü karakterimin olduğunu hepiniz biliyorsunuz.İlkte savaşçı ile sonra büyücü ile ve en son şifacı ile bu oyunda bir serüven yakalıyorum.
Asıl konumuza gelelim.Savaşçı ve şifacılar üzücü bir olay olacak ilk konum.
Bilindiği üzere sığınaklar gelmeden önce savaşçı karakterlere element hasarlı büyüler işliyordu.Ancak sakınma ve defansif yeteneği dış kısımda bıraklıdığı için araştırma bile gerek kalmadan tüm büyücülerin meteorit hasarlı ve azat ve/veya bilge itemli eşyalar ile savaşmalrı tercihimdir.Şifacılarda ise büyücelerin ruh kalkanına karsın en büyük silahı direnç kırma değil konsantrasyondur ki konsantrasyonun en büyük destekçi yeteneği fizikseldir.Büyücülerde ise ws ve/veya savaşta büyü bozması olur diye korkudan fiziksele vermeyen büyücüler korkmasın.Çünkü büyü bozmayı aklı sıra fiziksele karsı kullanan büyücüler buz saldırısını elektrikten düşük görüyorlar.Yani fiziksel+buz efsunu giyen ve bu yetenekleri kullanan bir büyücü 15 büyü bozması olan bir büyücüden korkmasın ve kons ile bir vuruşu yakalayabilse(zihin ve kutupla engellemsi geç olursa) vuruşu en az 4000 dir ve tek vuruş için iyi bir hasardır.Gerisi sıralı şekilde devam eder.
Ancak şifacılar bir tavsiyem;
ruh kalkanı 15,fiziksel direnç 15,element direnci 15 yeteneği ile ve parcelus çevriye ile ibni sina çevriye itemle kullanacağı yetenek büyücünün hakkından gelecektir.Büyücüye giden zehir(15 puanlu yetenek olmalı) 26 sn etkili ve her 3 sn de hasar verdiği için ki kritik giderse bu zehir 26/3 ile 9 kere 700 hasardan 6300 hasar verir ve zihin yiyen şifa için korkunacak bir olamaz.Eğerki hayvanıda çıkarırsa o büyücü kaçmaya bile fırsat bulamaz.
Savaşçılar için ise;
Dikkati ve durdurması 15 olan ve max hasar/element hasar esya giyen savaşçı ofansife 15 vermişse ve kanatma yateneğinide 15 puanla düşmanı büyücü olan karaktere kullanırsa ne mutlu ona.Kanatma yiyen büyücü mecbur kutup açar.Dikkat yediğinde ise mecbur hasar alırsa biraz zihin atar ama nereye kadar kaçabilir.Dikkatin yararı burda.Savasçı deparı ile etkisizleştirlemez ve durdurma ile büyücü yere serilir
Ben büyücüyüm ama bunu neden anlattım onu söyleyeyim.
Artık büyücüler üstün duruyor.Ağır basıyor her yerde.Ve öyle bir şey ki eski zamanı hatırlamaya çalışın ws lerin/savasların tadı bir başka idi.İşte bu tadı almamız için bunları anlatmak istedim.
İyi forumlar...
Kusura bakmazsan eğer hepsini saçma buldum. Neden mi ?
Büyücü Vs Büyücü Olayında konsantrasyon acılınca hasar yiyen bir büyücü varsa ben ona büyücü demem. öyle bir büyücüyüde 5 lvl büyücü kesebilir :lol:
Şifacı için zehir ve Çağrı yeteneginden bahsetmişsin fakat, Zehir 15 kudret götürüyor Çağrıda o kadar götürse ? bu şifacı kendinemi şifa basssın Çıkardıgı yaratıga mı şifa bassın Zehir atmaklamı ugraşsın yoksa KAÇMAKLA mı :!: işi bilen büyücü senin dedigin taktigi berteraf etmesini Çook iyi bilir
Savascılara karşı büyücüleri öyle bir anlattın ki Ya sen büyücü kullanmayı bilmiyorsun yada herkesi salak sanıyorsun. Anlattıkların kesinlikle yanlış. Doğrusu mu ?
Direnc kırma menziline girdiginde direnc kırarak sadece buz ile yavaşlamamaya bakıcaksın. Daha sonra savasçı durdurma atarsa Kutup ile geçiştirebiliriz ve ardından hemen direnc kırıp buz atmak en doğrusu kritik gelirse eğer 1 sn oldugu yerde bekliyor zaten. depar attıgındada zihin atarak biraz menzil yapın çünkü savascının durdurma süresi gelir ve %60 oranında zihin tutulması gelir bundan kesinlikle kacın. zihin bozulmadan tesla küresi kurup savaşçıya yönlendirin ve menzil yaparak büyü atın her türlü üstesinden gelirsiniz.
Anti - Zihin tutulması diyorum ! :evil:
serruh hala eskisi gibisin.konsantrasyon olmadan büyücü olmaz.
büyücü neden konsantrasyonda hasar yemesinki.Ben sana zihin atsam süresi gelmeden kons açsam ve bir büyü atmışken sen bana zihin atsan konssantrasyonmu kessen hasar alamazmısın?ha kutup mu açtın gene aynı hesap bu sefer tesla ile saldırıya başlarım

.karar senin ya kutup ya zihin
şifacı zehir ve çağrı kudretinden bahsetmişsin.yaw zehir attıktan sonra şifacı yaratığa can basmasınamı gerek var ?.ona mantıklı bakmamaışsın.
Ve de büyücü kullanmayı biliyorum.
direnç kırma hepinizin gözdesi olmuş.su oyunda aklınıza sokun sunu 300-500 direncin yokluğu fazla bi şey farkettirmez.ha 1000 direnç kırabilirim diyorsan

çok iyi:))
savasçıya fiziksel işliyor artık serruh sen neyden bahsediyorsun fizikseli direnç kırmamı atacan büyücü bilip bilmediğin burdan bellii.
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 12:35
gönderen adania01
xDarkiMMortaLx yazdı:Az mantıklı salla be kardeşim
.Ofansif i 15 olan bır karakterın sert ve agır vurusu kesınlıkle 15 olmalı bu eder 45 puan.Durdurma , dikkat ve kanatma da 45 puan eder ve toplam 90 olur kalır geriye 8 puan.Sarsılmaz süpürme vuruşu ve zihin toplamaya 1 puan versek kalır 5 puan.5 puan da mecbur depara verilmek zorunda.Depar'ı 5 olan bir savaşçıda beni hiçbir türlü kesemez.
kanatmaya niye veriyosun kardeşim zihin atınca kanatmayı geçiriyor
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 12:37
gönderen Sivaslliyigido
arkadaş bu sadece büyücü kesmek için di.büyücü büyü bozması büyü etkilrini yok eder getirirse onun şanşlı zamanı
Re: BİLGİLENDİRME
Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2010 13:35
gönderen xDarkiMMortaLx
adania01 yazdı:xDarkiMMortaLx yazdı:Az mantıklı salla be kardeşim
.Ofansif i 15 olan bır karakterın sert ve agır vurusu kesınlıkle 15 olmalı bu eder 45 puan.Durdurma , dikkat ve kanatma da 45 puan eder ve toplam 90 olur kalır geriye 8 puan.Sarsılmaz süpürme vuruşu ve zihin toplamaya 1 puan versek kalır 5 puan.5 puan da mecbur depara verilmek zorunda.Depar'ı 5 olan bir savaşçıda beni hiçbir türlü kesemez.
kanatmaya niye veriyosun kardeşim zihin atınca kanatmayı geçiriyor
Ben demiyorum sivaslı diyor.Ayrıca Sivaslı seninle tartışsam ne kadar haklı olsam da sen zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışırsın.O kadar vs teklifi yaptım hepsini geri çevirdin.Neymiş benim gibilerle muhattap olamazmış.Hadi yenileceğini bilip korkuyorsun , peki parasına da istemiyorum bu yazdığın yeteneklerle önce savaşçınla vs yapacağım , sonra büyücünle var mısın?