Büyücü Kasma Önerileri - 2
Gönderilme zamanı: 14 Ağu 2010 15:20
selamun aleykum arkadaşlar;
bu sıralar bıraz yoğun olduğum için foruma pek zaman ayıramıyorum siz değerli büyücü kullanıcıları için yeni bi kasma rehberi yapmak istedim.Malum yenı gurub bolgeleri geldi üzerindeki büyü bonusu hasara eklenıyor bılgısıde 15 oldumu üzerindeki büyü eşyaların 4 katı kadar hasa verıyor,bu büyücü kullanıcıları için çok güzel bir değişiklik.
şimdi ilk lwl ler
1 meteorit 1 bilgisi
15 lwl e kadar boyle devam ediyoruz,üstümüze önceden temın ettiğimiz 5 lwl efsun 10 lwl efsun ve 15 lwl efsun buyu fızıksel eşyalar alıyoruz.
15 den sonra bır buz bır bılgısı devam ediyoruz labirent gorevleri arzuhalci ışık ipek 3 lüsü arasındaki görevlerimizi yapıyoruz.
30 lwl de;
15 buz oku
15 buz bilgisi
15 direnç kırma alanı
8 meteorit
7 fiziksel bilgi.
şimdi yazdıklarım ne işe yarar.
buz oku=
30 lwl de 30 31lwl cınlerde kasılacağımız için yağma cinlerinde buz dırencı az olduğuna göre en bingo yeteneğimiz buz oku olucaktır.
buz bılgısı=üzerimizdeki buz efsunlarının 4 katı kadar hasara eklenmesınde, buz oku yeteneğinin kudret geresınımde azalma sağlamasında,ve hasar artışı sağlar.
direnç kırma alanı=15 puanda 400 direnç düşürür ve element büyülerin hasar arttırmasında ve direnci sıfırın altına düşürdüğünde buz okunun %25 daha fazla kritik şansı vermesınde rol oynar.
meteorit ve fiziksel bilgi=buz oku vuruşunun ardından bekleme olucağına 1 vuruş daha fazladan vurmaya yarar.
bu yeteneklerle yağmacı cin,tüftüfçü cin,yılan lar,zıncır muhafızı cok rahat bır sekılde kesersiniz.
bu sekılde 36 lwl olduktan sonra bu arada 30 sevıyeden sonra gelen her yetenegı 1 meteorit 1 bılgısı seklınde puanlamaya devam edin.üstünüzde 30 sevıye buz hasarı veren efsun olması çok önemlidir.
36 lwl olduktan sonra size sivri ada yolu gözükür
36 lwl de
15 meteorit 15 fiziksel bilgi
15 konsantrasyon
15 meditasyon
6 buz oku 6 buz bılgısı
sivri adada en ıyı kasılacağımız yer kemık kafa ve ruh çalanlardır.bu yaratıkların en fazla hasar yediği yetenek meteorit tir o yüzden burada meteorit kullanırız.üstümüzde en aşağı 3 parça komet merlin eşya bulunması şarttır.
meteorit ve fiziksel bilgi=meteorit ile kritik attıktan sonra hedefın zırhı %20 düşer bu sayede çok güzel vuruşlar yapılır kemık kafa ve ruh çalana.
konsantrasyon=kemık kafa ve ruh çalana karşı yuksek hasar vermek ıcın en ideal yeteneğimizdir.buyu hasarı arttırır
meditasyon=15 puanda bıze kudret ilavesi %25 daha fazla enerji yenılenmesı ve buyucu ıcın vazgeçilmez %5 büyü kritik şansı verir.
buz oku ve bılgısı=az puan vermemızın nedeni sivri adada işe yaramamasıdır.
bu sekılde 39 lwl olana kadar kasılmaya devam her gelen puan bır buz bır bılgısı dıye devam edin.
39 lwl de malum yer altı yolu gözüktü bize direk yer altı gorevlerını bıtırın dişi örümceğiydi kara ciniydi bombacısıydı derken eğer plusunuzda varsa 40 lwl olursunuz.
sonra 40 lwl de
15 meteorit 15 fiziksel bilgi
15 konsantrasyon
15 yıldırım 15 bilgisi
1 meditasyon
4 tesla küresi.
nerde kasıcaz dersenız tabikide yeraltındaki solucan bölgesinde.Şimdi orda bir önde bir karaktere göre solda bir koprude 1 de içeride 4 adet bombacı var.Plus varsa bu nedemek sadece kendınızı yormadan 133x4=532 tcrübe.2 karacin önde en aşağı bi turda solucanın yanındakı 7 tane karacini temizlerseniz 9x130=1170 tecrubede ordan toplamda 1170+532=1702 tecrübe eder.Bir büyücü orda bu sekılde kasılcam diyorsa üstü full komet merlin olması şarttır.
meteorit ve bilgisi=konsantrasyon yeteneği ile çok büyük hasarlar verebilirsiniz
yıldırım ve bilgisi=neden buz okunu tercih etmedık üstümüze gelen bombacıya direk hasarı yıldırım verdıgı çin yanı atıldığı anda hasar verdıgı ıcın cok işe yarar
meditasyon=neden 1 puan verdık arada oturacağımız zaman daha hızlı kudret doldurmak için.
4 tesla küresi=sersemletme ıhtımalı ve verdıgı azda olsa hasarı yüzünden tesla küresini tercih ettik.
bu şekilde 44 lwl e kadar kasılırız her gelen puanıda tesla kuresıne asılın.
44 lwl de bu yeteneklerle merana giriyoruz eskıden olsa gbm girerdik ama 1 lwl sonra yetenekler otomatık sıfırlancağı için gbm ye para verme derdımızde ortadan kalkıyor.
bir büyücü kasılcaksa her zaman en seri kestiği yaratığı kesmesi lazımdır.
45 lwlden 49 lwl e kadar uçan muhafızda kasılmaya başlıcağız
15 buz oku 15 buz bılgısı
15 yıldırım 15 bılgısı
15 dırenc kırma alanı
yetenekler bunlar bu yetenekler ne işe yarar
direnç kırma alanı ile yıldırım ve buzun buyu hasarları artar ve 49 lwl e kadar çok rahat kasar.
gerıye kalan yetenekleri kafanıza gore kendı oyun stiline gore dağıtmanızı tavsıye ederım.
kafanıza takılan sorular olursa bu konu baslıgı altından yazmanızı istiyorum.
Kont
BÜYÜNÜN İRFANINI HERKES ANLAYAMAZ
bu sıralar bıraz yoğun olduğum için foruma pek zaman ayıramıyorum siz değerli büyücü kullanıcıları için yeni bi kasma rehberi yapmak istedim.Malum yenı gurub bolgeleri geldi üzerindeki büyü bonusu hasara eklenıyor bılgısıde 15 oldumu üzerindeki büyü eşyaların 4 katı kadar hasa verıyor,bu büyücü kullanıcıları için çok güzel bir değişiklik.
şimdi ilk lwl ler
1 meteorit 1 bilgisi
15 lwl e kadar boyle devam ediyoruz,üstümüze önceden temın ettiğimiz 5 lwl efsun 10 lwl efsun ve 15 lwl efsun buyu fızıksel eşyalar alıyoruz.
15 den sonra bır buz bır bılgısı devam ediyoruz labirent gorevleri arzuhalci ışık ipek 3 lüsü arasındaki görevlerimizi yapıyoruz.
30 lwl de;
15 buz oku
15 buz bilgisi
15 direnç kırma alanı
8 meteorit
7 fiziksel bilgi.
şimdi yazdıklarım ne işe yarar.
buz oku=
30 lwl de 30 31lwl cınlerde kasılacağımız için yağma cinlerinde buz dırencı az olduğuna göre en bingo yeteneğimiz buz oku olucaktır.
buz bılgısı=üzerimizdeki buz efsunlarının 4 katı kadar hasara eklenmesınde, buz oku yeteneğinin kudret geresınımde azalma sağlamasında,ve hasar artışı sağlar.
direnç kırma alanı=15 puanda 400 direnç düşürür ve element büyülerin hasar arttırmasında ve direnci sıfırın altına düşürdüğünde buz okunun %25 daha fazla kritik şansı vermesınde rol oynar.
meteorit ve fiziksel bilgi=buz oku vuruşunun ardından bekleme olucağına 1 vuruş daha fazladan vurmaya yarar.
bu yeteneklerle yağmacı cin,tüftüfçü cin,yılan lar,zıncır muhafızı cok rahat bır sekılde kesersiniz.
bu sekılde 36 lwl olduktan sonra bu arada 30 sevıyeden sonra gelen her yetenegı 1 meteorit 1 bılgısı seklınde puanlamaya devam edin.üstünüzde 30 sevıye buz hasarı veren efsun olması çok önemlidir.
36 lwl olduktan sonra size sivri ada yolu gözükür
36 lwl de
15 meteorit 15 fiziksel bilgi
15 konsantrasyon
15 meditasyon
6 buz oku 6 buz bılgısı
sivri adada en ıyı kasılacağımız yer kemık kafa ve ruh çalanlardır.bu yaratıkların en fazla hasar yediği yetenek meteorit tir o yüzden burada meteorit kullanırız.üstümüzde en aşağı 3 parça komet merlin eşya bulunması şarttır.
meteorit ve fiziksel bilgi=meteorit ile kritik attıktan sonra hedefın zırhı %20 düşer bu sayede çok güzel vuruşlar yapılır kemık kafa ve ruh çalana.
konsantrasyon=kemık kafa ve ruh çalana karşı yuksek hasar vermek ıcın en ideal yeteneğimizdir.buyu hasarı arttırır
meditasyon=15 puanda bıze kudret ilavesi %25 daha fazla enerji yenılenmesı ve buyucu ıcın vazgeçilmez %5 büyü kritik şansı verir.
buz oku ve bılgısı=az puan vermemızın nedeni sivri adada işe yaramamasıdır.
bu sekılde 39 lwl olana kadar kasılmaya devam her gelen puan bır buz bır bılgısı dıye devam edin.
39 lwl de malum yer altı yolu gözüktü bize direk yer altı gorevlerını bıtırın dişi örümceğiydi kara ciniydi bombacısıydı derken eğer plusunuzda varsa 40 lwl olursunuz.
sonra 40 lwl de
15 meteorit 15 fiziksel bilgi
15 konsantrasyon
15 yıldırım 15 bilgisi
1 meditasyon
4 tesla küresi.
nerde kasıcaz dersenız tabikide yeraltındaki solucan bölgesinde.Şimdi orda bir önde bir karaktere göre solda bir koprude 1 de içeride 4 adet bombacı var.Plus varsa bu nedemek sadece kendınızı yormadan 133x4=532 tcrübe.2 karacin önde en aşağı bi turda solucanın yanındakı 7 tane karacini temizlerseniz 9x130=1170 tecrubede ordan toplamda 1170+532=1702 tecrübe eder.Bir büyücü orda bu sekılde kasılcam diyorsa üstü full komet merlin olması şarttır.
meteorit ve bilgisi=konsantrasyon yeteneği ile çok büyük hasarlar verebilirsiniz
yıldırım ve bilgisi=neden buz okunu tercih etmedık üstümüze gelen bombacıya direk hasarı yıldırım verdıgı çin yanı atıldığı anda hasar verdıgı ıcın cok işe yarar
meditasyon=neden 1 puan verdık arada oturacağımız zaman daha hızlı kudret doldurmak için.
4 tesla küresi=sersemletme ıhtımalı ve verdıgı azda olsa hasarı yüzünden tesla küresini tercih ettik.
bu şekilde 44 lwl e kadar kasılırız her gelen puanıda tesla kuresıne asılın.
44 lwl de bu yeteneklerle merana giriyoruz eskıden olsa gbm girerdik ama 1 lwl sonra yetenekler otomatık sıfırlancağı için gbm ye para verme derdımızde ortadan kalkıyor.
bir büyücü kasılcaksa her zaman en seri kestiği yaratığı kesmesi lazımdır.
45 lwlden 49 lwl e kadar uçan muhafızda kasılmaya başlıcağız
15 buz oku 15 buz bılgısı
15 yıldırım 15 bılgısı
15 dırenc kırma alanı
yetenekler bunlar bu yetenekler ne işe yarar
direnç kırma alanı ile yıldırım ve buzun buyu hasarları artar ve 49 lwl e kadar çok rahat kasar.
gerıye kalan yetenekleri kafanıza gore kendı oyun stiline gore dağıtmanızı tavsıye ederım.
kafanıza takılan sorular olursa bu konu baslıgı altından yazmanızı istiyorum.
Kont
BÜYÜNÜN İRFANINI HERKES ANLAYAMAZ