1. sayfa (Toplam 12 sayfa)
Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 11:57
gönderen yarar
Merhabalar
Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.
1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.
2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?
3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?
4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**
5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?
6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**
7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**
Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.
Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:21
gönderen turkoxHAMSTER
Burada herhangi bir teknik hata göremedim.Sadece beğenmediklerini yazmışsın.
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:22
gönderen yarar
turkoxHAMSTER yazdı:Burada herhangi bir teknik hata göremedim.Sadece beğenmediklerini yazmışsın.
Sen beyeniyomusun ? Lütfen burda kendimizi kandırıp ta yönetime güzel görükelim diye böle basit yorum yapmayalım **
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:37
gönderen turkoxHAMSTER
Bu yorumundan sonra sana cevap bile yazmazdım aslında.Ama burda yönetime görünmeye çalışan ben değil sensin.
Benim kimseye görünmeye kendimi belli etmeye ihtiyacım yok.İstersen bütün yaptığın maddelere yorumlarımı açıklayayım.
1.) Şaheser ve Nadidelerin bugünden itibaren satılabilmesi demek oyun piyasalarının alt-üst olması demektir.
Eğer hep kendi istediğin düşecekse zaten oyunu oynamanın anlamı kalmaz.Aynı düşüyorsa atabilirsin sana kitlenmiyor hoş.
2)Eğer her kestiğinde sana item düşecekse o zaman yine oyun oynamanın anlamı kalmıyor.Sanki eskiden her yaratıkta efsunlu item düşüyordu.Bu şaheser ve nadide itemler çok özel itemler.Tabii ki de her zaman düşmeyecek.Bence burda bir sorun yok.Eğer her gidişte düşecekse 1 ay gir üzerini diz sonra bıkarsın.
3)Bu sorunla daha karşılaşmadım ama bu gerçek bir hata.
4)Bir kere bu yorumu yapmamış ol.Defansif ofansif bu tür oyunlarda kesinlikle olması gereken bir sistem.Her savaşçı eşit olamaz.Elementlere gelince.Artık elementler bence çok işe yarıyor.Ruh kalkanlı bir şifacıyı max ile kesemezsin.Dev komodoyu-Boşu-Gecenin Takipçisini ve bazı element boss ları (örnek kenan elektrikle kesiliyor) kesemessin.Bence elementin sadece savaşçı vslerinde kullanılması engellenmiş oldu çok da iyi oldu.
5)Neden önce düzelmedi burda haklısın.Ama kesilmesi imkansız değil.Bu konudada 3. madede olduğu gibi yorum yapmayacağım.
6)Bu bir hata değil.Ama neden yaptıkları hakkında bir fikrim yok.Bunu sormalıyız
7)Buna kısa zamanda bir çözüm getirilecek demişlerdi(!) inşallah unutmazlar.
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 15:39
gönderen yarar
bu oldu.

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 16:46
gönderen mustangtr
yarar yazdı:Merhabalar
Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.
1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.
2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?
3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?
4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**
5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?
6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**
7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**
Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.
Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
4. şıkka kesinlikle katılıyorum.onca itemler çöp oldu.millet element set dizdi 200 m gibi bi paraya bölgeler gelince hava oldu.yazık değil mi o kadar emeğe.bu düpedüz yönetimin emek hırsızlığı...
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 16:47
gönderen mustangtr
turkoxHAMSTER yazdı:Bu yorumundan sonra sana cevap bile yazmazdım aslında.Ama burda yönetime görünmeye çalışan ben değil sensin.
Benim kimseye görünmeye kendimi belli etmeye ihtiyacım yok.İstersen bütün yaptığın maddelere yorumlarımı açıklayayım.
1.) Şaheser ve Nadidelerin bugünden itibaren satılabilmesi demek oyun piyasalarının alt-üst olması demektir.
Eğer hep kendi istediğin düşecekse zaten oyunu oynamanın anlamı kalmaz.Aynı düşüyorsa atabilirsin sana kitlenmiyor hoş.
2)Eğer her kestiğinde sana item düşecekse o zaman yine oyun oynamanın anlamı kalmıyor.Sanki eskiden her yaratıkta efsunlu item düşüyordu.Bu şaheser ve nadide itemler çok özel itemler.Tabii ki de her zaman düşmeyecek.Bence burda bir sorun yok.Eğer her gidişte düşecekse 1 ay gir üzerini diz sonra bıkarsın.
3)Bu sorunla daha karşılaşmadım ama bu gerçek bir hata.
4)Bir kere bu yorumu yapmamış ol.Defansif ofansif bu tür oyunlarda kesinlikle olması gereken bir sistem.Her savaşçı eşit olamaz.Elementlere gelince.Artık elementler bence çok işe yarıyor.Ruh kalkanlı bir şifacıyı max ile kesemezsin.Dev komodoyu-Boşu-Gecenin Takipçisini ve bazı element boss ları (örnek kenan elektrikle kesiliyor) kesemessin.Bence elementin sadece savaşçı vslerinde kullanılması engellenmiş oldu çok da iyi oldu.
5)Neden önce düzelmedi burda haklısın.Ama kesilmesi imkansız değil.Bu konudada 3. madede olduğu gibi yorum yapmayacağım.
6)Bu bir hata değil.Ama neden yaptıkları hakkında bir fikrim yok.Bunu sormalıyız
7)Buna kısa zamanda bir çözüm getirilecek demişlerdi(!) inşallah unutmazlar.
200 m ye element set dizenlere sor bakiyim o seti gecenin takipçisi sarsılmaz açtığı zaman kesebilmek için mi dizdi?
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 17:03
gönderen FromXXXhELL
Acıkcası benım grup bolgelerının hata ve eksıklerınden cok kafama takılan baska konularda yorum yapmak ısterım .. Zıra grup bolgelerı kısısel kanatım olarak zaman kaybından baska bır sey degıl sırf ne oldugunu gormek ıcın gorevlerımı yaptım ama sureklı kullanılacak bır bolum degıl... Sebebıne gelınce... Hep dıyoruz ya Turkıyenın ılk onlıne oyunu vs.vs.. ama bu oyunun ne gadar turk olması mutluluk verııc ısede bence o kadarda sorumluluk sahıbı olması kanatındeyım .. Ama gordugum maalsef ozellıkle tıcarı kaygılar burda agırlık basmıs ve grup bolgelerı gıbı sıg bır eklentı getırılmıs.. Bu konuya boyle bakmamın temel sebebı bence bılınclı yaptıklarını dusunmemdır.. Bır cok onlıne oyunda az cok oynamıs bırıyım ama boyle bır bolgenın saglıklı oldugunu savunacak hıc bır aklı basında ınsan oldugunu sanmıyorum ..Ortalama bır bolge gırıs ve cıkıs 3-4 saat alıyor bu nedemek genc beyınlerı 4 saat kesıntısız ekran basına mahkum etmek demektır.. Kımse kusura bakmasın ve yanlıs anlmasın bende onlıne oyun severek oynuyan bıırıyım ama eglenmek ıcın bır ekranın basında 4 saat ggecıren kısının kesınlınle sorunları oldugunu dusunmekteyım .. Burda yapımcı ekıp maalsef kısılerın onlıne surelerını tepe noktada tutumak ve tıcarı gırdılerı ust sevıyeye cekmek ıcın kendınce yontem bulmus ama hem ttnet hemde sobee gıbı bır kurulusun sosyal sorumluluk projelerı ıcersındede bunu gormelerı gerketıgını savunmaktayım.. Sen ortalama 13-25 yas arasının agırlıklı oldugu bır nesılı 4 saat gıbı anormal surelerle ekran basına baglamayı ıyı oyun yaptım olarak gormen bence hıc bır seyle bagdastırılmaz.. Sımdı bu noktada tepkılerde alabılrım bu yazdıklarımda ama saglıklı dusunen her arkadasın bana katılacagı kanatındeyım .. Bu tıp oyunlar bosa gecen zaman demektır arkadaslar ve eglenmek ıcındır asırısı zarardır... Dandık tabır ettıgı bızım yapımcı arkadasların her oyunda sureklı uyarılar gecer bılg basında cok kalmanız saglınız ve psıkolojınız acısından ıyı degıldır dıye.. bızde ne gecıyor.. Kutu al ekle ekle kullan sen kazan ıkv kazansın .. kusura bakma ellebtte tıcarı kurumsun kazan kı bende 5 ad ıkv paketı var bu arada.. kazan kazan derken bu oyuncularınıda dusunmek ve uyamak zorundasın ... Ha oyle bır zorunlulugu yok dıyecek her yapımcı ve oyuncu ark kanunları ıyı arastırsın derım.. zıra benımkı ıyı nıyetlı bır tavsıyedır..Cıkar bır gun vatandasın bırı derkı bu oyun cocugumun ruh saglıgını bozuyor der sıkayetcı olur ve emın olun yasal surecde cıkacak karar tum ınternet kafelerde yasaklanmasına kadar cıkar kı bunun orneklerıde mevcuttur onumuzde.. Ben her anlmada kendını gelıstırmıs ve ııy bır ıkv gormek ıstıyorum karsımda elbette emeklerının karsılıgını ısteyecek ve alıcaklar ama basıte ve kolaya kacmadan lutfen .... SAYGILARIMLA..............................................ARAS KOPARAN
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 17:08
gönderen turkoxHAMSTER
Ne için dizdiğini ben bilemem.Ama artık zaten pek savaşçı kullanılmıyor.Kullananlar da tank olduğu için çok iyi max dizilmiş olması önemli değil.Zaten grup bölgelerindeki boss ları kesmek için element daha çok tercih ediliyor.Örneğin Kenan-Junon elektrik hasar itemlerle kesilebilir.Evocati maxla zaten kesilmez.Bu yuzden elementlere çoklu yön verildi.E iyi de oldu.
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 17:58
gönderen mustangtr
tamam grup bölgelerinde işe yarayabilir ama grup bölgelerinde savaçının görevi yaratığı kesmek değil üstünde tutmak genellikle.kesme işini büyüler yapıyor.adam klan savaşı yapmak için item alıyo sen önceden hiç bir uyarı yapmadan kalkıp hepsini çöp ediyosun.hasar saldırı takıya 30 m veriyo güncelleme geliyo 500 bine ancak satabiliyo.bu adam yönetime küfrederse niye küfrediyosun diyemezsin ona haklı çünkü.