1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2010 12:43
gönderen mustangtr
arkadaşlar bölgeler gelmeden önce savaşçılar sakınma açabiliyordu ve bu da element itemlerin kullanılmasını zorunlu kılıyordu klan savaşlarında.bu durumda hem element itemlerin piyasası normaldi hem max itemlerin.ama bölgeler gelince sakınma yeteneği savaşçının elinden alındı.sakınma açamayan savaşçı max hasarlardan büyük ölçüde etkilenmeye başladı ve klan savaşlarında element itemler max itemlerle değil ws yapmak ezilmekten kurtulamaz hale geldi.ve böylece çok değerli hasar saldırı itemlerin bile fiyatı inanılmaz düştü.örnek vermek gerekirse 2 gün önce bölgede arsenik ardenneler kolyeyi 500 bine satan adam vardı.element itemlerin de piyasa içinde varolması için yapılacak şey çok basit.ofansif savaşçı da eskisi gibi sakınma açabilsin ve zırh oranını yüzde 60 yapsın.inşallah yönetim dikkate alır...

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 20 Tem 2010 23:56
gönderen mustangtr
yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 00:22
gönderen rapper
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 11:46
gönderen mustangtr
ws için defansif yapma imkanın yok çünkü defansif olarak oyunda kimseyle ws yapamazsın herkes ezer seni.ofansif olmak zorundasın ama bu durumda da sakınma açamadığın için tanesini 30 m den aldığın element saldırı setinle tek item max birinin karşısına çıktığın zaman değil ws kazanmak ezilmekten kurtulamıyosun.adamın canını 50 ye indirebilirsen başarılı sayarsın kendini.peki bu kadar emek harcayıp element dizenlerin emekleri ne olacak.hadi emekleri atın bi kenara oyunda canavarlardan düşürdüğümüz o kadar element itemleri işportadan başka kimse almıyo.bari element itemleri kaldırın oyundan herkes rahat etsin...

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 11:50
gönderen veym3
evet element itemlerin fiatılar düştü ama yücelenlerde düştü dün gördüm adam yücelen halit kolye yüzük tane 15m ye satıyodu ardenlerde aynı şekilde

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 12:08
gönderen Auril
bencede donse iyi olur

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 13:24
gönderen ibrahimking
rapper yazdı:
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
buyucudekı gıbı bılgı gıbı bı kosede dursun defansıfte ofansıfte herzaman aktıftır yazsın bız de rahat edelım

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 14:32
gönderen kartalyer
Ya böyle boş boş konular açmayın.Geri dönmeyeceği kesin siz hala konu acıyorsunuz.O yetenek TANK lar icin.Ayrıca Mustangtr zaman kaybet ozaman sana GÜLE GÜLE

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 21 Tem 2010 14:57
gönderen mustangtr
ibrahimking yazdı:
rapper yazdı:
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
buyucudekı gıbı bılgı gıbı bı kosede dursun defansıfte ofansıfte herzaman aktıftır yazsın bız de rahat edelım
evet her modda açılabilen bi yetenek olsun.

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 22 Tem 2010 21:12
gönderen rapper
ibrahimking yazdı:
rapper yazdı:
mustangtr yazdı:yönetici arkadaşlar lütfen cevap verin savaşçı yetenek sistemi düzelmeyecekse söyleyin boşuna zaman kaybetmiyim bu oyunda...
Merhaba,
Söylediğiniz şey bence biraz mantıksız.Zaten hem savunma hem de saldırı ikisi bir arada olan şeyler değil . Ya saldırı yapacaksın ya da savunma.. Bu mantıksızlığı yönetim savaşçı karakterini TANK (DEFANSİF) , SALDIRI (OFANSİF) olmak üzere ikiye ayırdı. Tank karakterler Grup Bölgelerinde,Miğratlarda ve Sığınaklarda yaratıkların kesilmesini kolaylaştıran, sert vuruş ve ağır vuruş olmak üzere belli başlı birkaç yeteneği kullanamayan ama savunması yüksek olup özellikle vs'lerde Max hasarlı oyuncuların vuruşlarını en aza indiren karakterlerdir. Saldırı karakterleri ise yine tank gibi bazı yetenekleri kullanamayıp , sert/ağır vuruş yapabilen , vuruş gücü arttırılmış , çok tehlikeli karakterlerdir. Hem savunma yapmak hem saldırmak zaten saçma bir olaydı. Ve yönetim karakterleri ikiye ayırarak karakterlerin kendilerine özgü avantajlarını da sağlamış oldu.Elementlerin değersizleşmesi hakkında pek olumlu yorumlar yapamaycağım . Elementler herkesin elinde kaldı , önceden 15 m eden bir item artık 2-3m'den fazla etmiyor.. Ama zaten böyle olacağı belliydi .Her açıdan avantaj sağlayan Max itemlerin tek eksiği vs'lerde az vurmasıydı ve bu da böylece düzeltilmiş oldu. Üstü element olanlar mağdur , üstü max olanlar sevinçli .. İnşallah element item dizenler de sonradan max iteme dönebilirler..

İYİ FORUMLAR
buyucudekı gıbı bılgı gıbı bı kosede dursun defansıfte ofansıfte herzaman aktıftır yazsın bız de rahat edelım
O zaman herkez kafasına göre bi savunmacı olur bi saldırı karakteri .. Herkez kafasına göre değiştirir. Miğrata girecekken tank olursun sonra saldırı karakteri böylece tankların değeri kalmaz.. Lütfen birşey söylediğiniz zaman ne sonuçlar doğuracağını da tahmin edin .. ;)