1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

SAVAŞÇI İÇİN OYUNUN ÇIKMAZLARI

Gönderilme zamanı: 18 Tem 2010 12:34
gönderen AbapxDev
Yeni grup bölgelerinin gelmeden önce
http://www.istanbuloyun.com/grupbolgele ... html#first
adresinde
nanış
GRUP BÖLGELERİNİN OYNANIŞI :

Tank, Svh(Dps) ve şifacı oynanışını gerektiren durumlar İKV'nin bir çok bölgesinde var olmasına rağmen, en çok grup bölgelerinde kendini belli edecek.
Bu görev dağılımını iyi yapabilen oyuncular, Grup bölgelerinde başarılı olacaklar. Plansız, programsız gruplar için, bu bölgeler tamamen para ve zaman kaybı olacak.
şeklinde yazmışlardı fakat ne tank ne de DPs ihtiyacı kesinlikle olmadan çok daha rahat yapıyorlar görevleri.
Ayrıca;
Grup bölgelerinde tek başına bir hiçsiniz. Düşmanlar çok güçlü oldukları gibi, üzerinize gelirken yanlarındaki arkadaşlarını da çağırabileceklerinden, ancak iyi grup stratejileri ve mükemmel bir uygulama ile başarılı olabilirsiniz.
Fakat 2 şifacı 4 büyücü giriliyor ve bütün boss lar kesilebiliyor.

Grup bölgeleri gelmeden önce GM ler oyunda bilgilendirme yaptıklarında "farklı özellikte silahlar " gerekecek dedikleri için her tipte ezici kesici silah hazırladık(Element silahların eskiye oranla etkisizleşmesini de buraya dahil edebiliriz). Şaheser ürettik. GM ler gelsin Sancak sunucusunda(diğer sunucuları bilmiyorum ama eminim onlarda da aynıdır) sığınakların önüne GM olmayan bir çarla, bakalım girebilecekler mi bölgelere. Düşünce olarak(tüm sınıfları etkin kullanma) güzeldi belki yaptıkları ama düşünemedikleri kombinasyonlarla grup bölgeleri savaşçıları pasif ve atıl duruma düşürmüştür.
Tek savaşçı karakterim var ve oyunda grup bölgelerine giremiyorum.
Eskiden em yapılıyordu o da grup bölgelerinden sonra bomboş.
Yapabilecek ne kalıyor geriye ? Gün boyu hayvan kes, maden çek. Oyun bu hale döndü.

Üretimler ile ilgili olarak;
Verilen üretimler farabi veya element. Elementler zaten etkisiz onu üretmiyorum tank da değilim üretebilecek hiç bir reçete yok.
Büyücülere bakıyorsun istedikleri büyü hasarını üretebiliyorlar.
Şifacılarda, hasar da var ibni sina da.
Hoş diyeceksiniz bunları da kimse üretemiyor zaten çoğu kişide zırhçı veya silahtar yok. Burada da ayrı bir saçmalık.
Ya bu mor itemlerin aktarımına izin verilmesi gerekiyor ya da her çarın üretebilmesine. Bence şaheserlerin aktarılmaması doğru ama nadidelerin aktarılmasına izin verilmesi en mantıklı çözüm olacak. Zırhçı ve silahtar sınıfını pasifize etmemek için bunun yapılması gerekiyor.


Şimdi peşin cevapları vereyim;
Büyücü kas diyecekler : Tek başıma savaşçımın üzerini 6 7 ayda herşeyini şaheseri ile hazırladım. Büyücü için de bir o kadar olmasa da bayağı emek vermem gerekecek o zamana kadar grup bölgelerinin yine anlamı olmayacak benim için. Ki grup bölgesine savaşçım ile girip şaheser düşürme hakkım olmalı değil mi?

Reçeteler için açıklama geldi diyecekler için: çözümü olmayan açıklamayı ne yapayım? mantıklı bir çözüm üretsinler, çıkmaz değil.

Ben savaşçıyım girebiliyorum diyeceklere: Loncanız veya yıllardır oynadıklarınız ile giriyorsunuz eyvallah buna sözüm yok ama ben herhangi bir loncada değilim ve normal olarak oraya gidip bölgeye girecek olan var mı diyip uygun bir grup bulup (savaşçısı büyücüsü şifacısı olan) girebilmeliyim.

Sözün özü; 7 8 aydır oynuyorum grup bölgelerinin yapılmış olması benim için hiç bir anlam ifade etmiyor ve hatta zarar benim için. GM ve DEV lerin bunlar için çözümlerini ve yorumlarını bekliyorum.

Re: SAVAŞÇI İÇİN OYUNUN ÇIKMAZLARI

Gönderilme zamanı: 18 Tem 2010 12:59
gönderen AbapxDev
Savaşçıların bölgelerde pasif olmasının kanıtı olarak;
Grup bölgelerinde düşen şaheser ve nadidelerin sayılarının, karakter sınıflarına göre dağılımlarından çok rahat anlaşılacaktır