1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:51
gönderen yarar
Merhabalar Konu başlığında belirtiğim gibi aldığımz E-PİN artık Mynet üstünde kullana biliyormuyuz ?

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:52
gönderen Auril
istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:54
gönderen yarar
Drowxauril yazdı:istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
Onu biliyos ezük benim sorum farklı :)

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:55
gönderen Auril
o zaman; evet gecerli :D

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.

Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 11:03
gönderen yarar
eferim :lol: