1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:51
gönderen yarar
Merhabalar Konu başlığında belirtiğim gibi aldığımz E-PİN artık Mynet üstünde kullana biliyormuyuz ?
Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:52
gönderen Auril
istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:54
gönderen yarar
Drowxauril yazdı:istanbuloyun.com adresindeki e ipn aktivikasyonu 3 uyeligede acılmıstır.
Onu biliyos ezük benim sorum farklı

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 10:55
gönderen Auril
o zaman; evet gecerli

Re: E-pin Artık Mynet İçin Geçerli Sanırım.
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2010 11:03
gönderen yarar
eferim :lol: