1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 16:25
gönderen overking
1. CANLANMALAR
Yeraltı nda öldüğümüzde domuzdan canlanıyoruz bu yanlış
Şöyle olmalıdır:
Meran Şehrinde Öldüğümüzde Meran Şehirde Canlanmalı son 4 tepeden patlayan bombanın 1. sinden önceki yerlerde öldüğümüzde Domuzda canlanmalıyız
Hidraların Bölgesinde öldüğümüzde Kadim örs te canlanmalıyız
Karacin Mağrasının Başlangıcından - Solucana kadar olan kısımda Cinnet in yanında canlanmalıyız.
2. CHAR İÇERİK ŞİFRESİ(hepsinin şifresi aynı olmalı sadece 1 tane)
Alışveriş Açımında
Kasa açımında
Çöpe atma"da
Char silmede
Klandan çıkmada
3. KARAKTER İSİM SINIRI
Artık bu beta çar olayını geçmeliyiz isteyen istediği gibi büyüklü küçüklü koymalı ha diğer oyunlarda ki gibi sayı konulmamalı ama büyük küçüklük serbest bırakılmalı oyuncuların oynayış iştahını açmak gerek hem dışardan gelen yeni userlerin oyunu oynama isteğini artırmalısınız
4.KARAKTER ÇANTASI
Oyunu oynarken bir çok cart curt eşya düşmekte ve bunları mecburen işportaya - kan pençeye yada çöpe atmak zorunda kalıyoruz çanta çabuk doluyor 2 taraflı olsa daha iyi olur
5.KARAKTERİN ÜRETİMCİSİNİ SIFIRLAMA
madenci,sarraf,lokman,silahtar,kimyacı,zırhcı diye bi sınıflandırma yapılmış ama oyunu yeni oynamaya başlayanlar bilmedikleri için bunların puanlamasını rasgele vermektedir çoğu kişide buna çözüm olarak 0 lamak için mısırda , babı alide veya yer altında ayrı bir makina koyulmalı diye düşünüyorum
6.KARAKTER İSİM DEĞİŞTİRME
Çoğu kullanıcının Çakması vardır ve bilindiktir veyada aynı kullanıcı adını kullanan bazı kişiler vardır ÖRNEĞİN:benim karakterimin ismini 2 kişi kullanıyor tanımıyorum ama aramızda halletmek zorunda kaldık o arz oldu . Bu karışıklıkları önlemek için HER KARAKTERİN SADECE 1 SEFER KARAKTER İSİM DEĞİŞTİRME HAKKI OLMALI .

BÜTÜN GÖZLEMLEDİKLERİM VE SÖYLEYECEKLERİM BU KADARDI
TÜM HERKESE İYİ OYUNLAR DİLERİM
TEŞEKKÜRLER....

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 18:35
gönderen EmirBerkKorkmaz
Kadim'de kalmak çok büyük bir sorun teşkil eder... ;)
Eğer Kadim'de öldün ve Domuz'a gitmen gerek, nasıl gideceksin?
Oradaki akreplerdeki katalizörden gidilemez...
Ölünce direk yine Kadim'in orada canlanırsın sence mantıklı mı?

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 18:39
gönderen Prince
yunusss sen girermiydin foruma :D

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 18:47
gönderen DoGanSarLi
1, 2, 3 ve 6. maddelere katılmıyorum. Çünkü;

1- Yeraltı'nın özelliği/zorluğu bu, Meran'da öldüğünde Domuz'da canlanıyorsun. ;)
2- Kasa Şifresi olabilir yalnızca, o da Tüm karakterler için olan ortak Kasa'da. (Henüz böyle bir Kasa yok)
3- Karakterlerimiz insan olduğu için 'MeHMeT' (Örneğin) diye bir insan ismi yoktur.
6- İsim değişikliği olunca çok karışır, arkadaşlar bile birbirini tanıyamaz.

4 ve 5. maddelere katılıyorum. Çünkü;

4- Çanta gerçekten genişletilmeli..
5- Bu özelliklerde yalnızca 1 kereye mahsus değiştirilebilmeli. Örneğin Yönetim '01 Temmuz 2010, saat 12.00'da sıfırlanacaktır, bilginize' diye mesaj yazacak. O tarihte bütün Puanlar sıfırlanacak, sonra herkese dağıtacak.

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 18:56
gönderen Redsxkanuni
bu dediklerini yapmak istiyosan git kendine mmog oyun kur... -malı, -meli şekilde konuşarak bı yere varamazsın..

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 18:57
gönderen hanedanxbutcher
Redsxkanuni yazdı:bu dediklerini yapmak istiyosan git kendine mmog oyun kur... -malı, -meli şekilde konuşarak bı yere varamazsın..
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 19:09
gönderen Serserixkratos
Burdakı orneklerın Çoğu eyer gerceklesırse oyun kaosa suruklenır benden demesı :)

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 20:12
gönderen Reader
EmirBerkKorkmaz yazdı:Kadim'de kalmak çok büyük bir sorun teşkil eder... ;)
Eğer Kadim'de öldün ve Domuz'a gitmen gerek, nasıl gideceksin?
Oradaki akreplerdeki katalizörden gidilemez...
Ölünce direk yine Kadim'in orada canlanırsın sence mantıklı mı?
HARBİDEN HAAAAAAA :D KONUYU AÇAN SAÇMALAMIŞ ACCIK...

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 20:14
gönderen Reader
BÖYLE SAÇMA ŞEYLER İSTİCEĞİNEEEEEEEEEEEEE

1-LONCA SİSTEMİ EN KISA ZAMANDA AKTİFLEŞTİRİLSİN.

2-ARKADAŞ LİSTESİ KAPASİTESİ ARTTIRILSIN BANKA BÖLÜMÜNDEKİ OLDUĞU GİBİ OLSUN.

3-AYNI ŞEKİLDE ÇANTAMIZDA BÜYÜTÜLSÜN BANKA SİSTEMİNDEKİ GİBİ OKLARLA GEÇİŞ OLSUN.

BUNLAR YAPILABİLECEKK ŞEYLER SENİN İSTEDİKLERİN İSE OYUNUN HİKAYESİNE VE BELLİ BİR STRATEJİNE ZARAR VERECEK ÖNERİLERDİR. SAYGILARIMLA GM ORTİYE SELAMLAR =)

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 20:27
gönderen overking
BU BENİM KENDİ ÖNERİLERİM İSTEYEN İSTEDİĞİNİ YAZIYO BEĞENMİYOSAN CART CURT ETMEYECEKSİN