Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.
Gönderilme zamanı: 09 Ara 2025 17:39
Merhabalar,
Beta oyuncusu olarak ve büyük bir eski oyuncu ekibine sahip biri olarak arkadaşlarımdan aldığım dönüşler ve '' böyle olursa anca oynanır '' şeklinde önerileri sizler için birleştirdim ve size sunuyorum.
Klan parasının efektifliği;
-Klan parası ve şan kazanımı 59 level olmalı böylece kopya klan parası çarların oluşmasının önüne geçilmeli ( 59 a ulaşmak zor olacağı için insanları savaşarak kp kasmaya teşvik etmek için )
-Klan parası ve şan oyun içi parayla alınabiliyor olmalı böylece piyasada fazla biriken oyun parasının piyasadan da silinmesiyle oyun parası uzun vadede değerini koruyabilir. Örneğin : 1m para ile 1000 kp alınması ( oranlar değiştirebilir )
-Bilindiği üzere belirli miktarda şan'a sahip olunca karakter üzerindeki rütbe de değişiklik gösteriyor. Bu rütbeler karaktere bir güç kazandırabilmeli böylece herkes itemlerini tamamladığında diğer oyunculardan ayrışan daha güçlü karakterler olacaktır ve bu da oyuncu hırsı ve arzunu ateşleyecektir. Örneğin ; Düz çizgi kahverengiden düz çizgi yeşile geçildiğinde büyücü karaktere tüm büyü hasarı efsunlardan 10 bonus verilmesi.
-Klan parası sadece gözlük değil alternatif eşyaların tedariğinde de kullanılabilir olması örneğin; yeni gözlük,maden,iksir, kalıcı güç sağlayacak bir nesne gibi.
Ve tabi ki herkesin en büyük beklentisi grup bölgesinde olan karaköy bossları da oyuncuların en büyük beklentisidir. Çünkü Hakir'e ne kadar yetenek eklerseniz ekleyin hırtlar birbirlerinin canını her türlü sıkacaktır ve bossları kaçırmanın yolunu bulacaktır.
Beta oyuncusu olarak ve büyük bir eski oyuncu ekibine sahip biri olarak arkadaşlarımdan aldığım dönüşler ve '' böyle olursa anca oynanır '' şeklinde önerileri sizler için birleştirdim ve size sunuyorum.
Klan parasının efektifliği;
-Klan parası ve şan kazanımı 59 level olmalı böylece kopya klan parası çarların oluşmasının önüne geçilmeli ( 59 a ulaşmak zor olacağı için insanları savaşarak kp kasmaya teşvik etmek için )
-Klan parası ve şan oyun içi parayla alınabiliyor olmalı böylece piyasada fazla biriken oyun parasının piyasadan da silinmesiyle oyun parası uzun vadede değerini koruyabilir. Örneğin : 1m para ile 1000 kp alınması ( oranlar değiştirebilir )
-Bilindiği üzere belirli miktarda şan'a sahip olunca karakter üzerindeki rütbe de değişiklik gösteriyor. Bu rütbeler karaktere bir güç kazandırabilmeli böylece herkes itemlerini tamamladığında diğer oyunculardan ayrışan daha güçlü karakterler olacaktır ve bu da oyuncu hırsı ve arzunu ateşleyecektir. Örneğin ; Düz çizgi kahverengiden düz çizgi yeşile geçildiğinde büyücü karaktere tüm büyü hasarı efsunlardan 10 bonus verilmesi.
-Klan parası sadece gözlük değil alternatif eşyaların tedariğinde de kullanılabilir olması örneğin; yeni gözlük,maden,iksir, kalıcı güç sağlayacak bir nesne gibi.
Ve tabi ki herkesin en büyük beklentisi grup bölgesinde olan karaköy bossları da oyuncuların en büyük beklentisidir. Çünkü Hakir'e ne kadar yetenek eklerseniz ekleyin hırtlar birbirlerinin canını her türlü sıkacaktır ve bossları kaçırmanın yolunu bulacaktır.