EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2025 18:58
Sunucuya saldırı yapılıyor 2 dakika ayakta durduğunu görmedim sürekli kapanıyor ne zaman el atılacak.
İstanbul Kıyamet Vakti Oyuncularının Buluşma Noktası
http://forum.istanbuloyun.com/
Bu cevap açılan yardım talebini kapatmak için gönderilmiş bir şey ya ben de yaşamıştım aynısını. BTK'nin sistemi Cimer kadar kontrol içinde olmadığı için oradan hiç cevap gelmeyecek çok belliGangbangg yazdı: ↑06 Kas 2025 15:18 Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.
Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici ... stemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir.
Bilgilerinize sunulur.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
Bugun gelen cevap , Guzelce bir geri bildirim yazip gonderiyorum . Gorusuruz![]()
10 gün içinde şikayet edilen firma cevap vericek dedi , sürekli atar dururum bende aynı şikayet metniniTOLGARDA yazdı: ↑06 Kas 2025 21:57Bu cevap açılan yardım talebini kapatmak için gönderilmiş bir şey ya ben de yaşamıştım aynısını. BTK'nin sistemi Cimer kadar kontrol içinde olmadığı için oradan hiç cevap gelmeyecek çok belliGangbangg yazdı: ↑06 Kas 2025 15:18 Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.
Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici ... stemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir.
Bilgilerinize sunulur.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
Bugun gelen cevap , Guzelce bir geri bildirim yazip gonderiyorum . Gorusuruz![]()