1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2025 18:58
gönderen namik987
Sunucuya saldırı yapılıyor 2 dakika ayakta durduğunu görmedim sürekli kapanıyor ne zaman el atılacak.

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2025 20:38
gönderen Thestory
eski GM çocuklarının bloklarını kaldırsalar bitecek bu iş ':)

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2025 21:11
gönderen FiNDuK
Eminönü sunucusu devamlı oyundan atıyor , sorun benim pc de değil dir umarım

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2025 09:21
gönderen Gangbangg
Sorun suan gerekli bir aciklama yapilmadan kapanmasi , Sanirim ikv nin fisi cekiliyor. Bunca olaydan sonra :) Cimere sikayetlerde bulunduk illaki aksiyon alicaklar :)

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2025 13:54
gönderen buse1
Oyuna bakan kalmadı gorgarr geziyor ama boş herhalde oda anladı artık :thinking_face: :thinking_face:

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2025 15:18
gönderen Gangbangg
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.

Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici ... stemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir.

Bilgilerinize sunulur.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


Bugun gelen cevap , Guzelce bir geri bildirim yazip gonderiyorum . Gorusuruz :)

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2025 16:38
gönderen buse1
:thinking_face: :thinking_face:

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2025 21:57
gönderen TOLGARDA
Gangbangg yazdı: 06 Kas 2025 15:18 Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.

Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici ... stemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir.

Bilgilerinize sunulur.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


Bugun gelen cevap , Guzelce bir geri bildirim yazip gonderiyorum . Gorusuruz :)
Bu cevap açılan yardım talebini kapatmak için gönderilmiş bir şey ya ben de yaşamıştım aynısını. BTK'nin sistemi Cimer kadar kontrol içinde olmadığı için oradan hiç cevap gelmeyecek çok belli

Re: EÖ SUNUCUSUNA YAPILAN SALDIRILAR

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2025 23:54
gönderen Gangbangg
TOLGARDA yazdı: 06 Kas 2025 21:57
Gangbangg yazdı: 06 Kas 2025 15:18 Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.

Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikâyeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikâyeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sistemine https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici ... stemi-4764 adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikâyetiniz değerlendirilebilecektir.

Bilgilerinize sunulur.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


Bugun gelen cevap , Guzelce bir geri bildirim yazip gonderiyorum . Gorusuruz :)
Bu cevap açılan yardım talebini kapatmak için gönderilmiş bir şey ya ben de yaşamıştım aynısını. BTK'nin sistemi Cimer kadar kontrol içinde olmadığı için oradan hiç cevap gelmeyecek çok belli
10 gün içinde şikayet edilen firma cevap vericek dedi , sürekli atar dururum bende aynı şikayet metnini :)