49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi
Gönderilme zamanı: 29 Tem 2024 10:04
Hasarların 49 seviye sonrasında kademeli olarak düşmesiyle oyun tam bir çıkmaza girdi şu anda. Oyuncular kenan, junon yaparak drop düşürüp hasarını yükseltmeye çalışsa da bu gaffar kesimi için kesinlikle yetersiz kalacaktır.
Bu şartlar altında Karaköy'e geçiş şu an için uzun vadede imkansız görünüyor.
Oyunun zor olmasıyla hiçbir derdi yok oyuncuların herkes bunu bilerek bu sunucuya başlamış zaten. Sadece karakterlerine yaptıkları yatırımların örneğin üretilen ejder asaların düşürülen takı ve zırhların verdiği hasarların düşmesi oyunun bu döneminde kabul edilebilir bir durum değil.
Bazı arkadaslar sunucu açılmadan önce de bu sorundan bahsediyordu fakat yönetimin bununla ilgili bir planı mutlaka vardır düşüncesiyle bu konuya fazla takılmamıştık.
Şu an oyunun en temel problemi bu durum ve çözüm için bir hamle yapılması gerekiyor. Yapılacak potansiyel değişiklikler şunlar olabilir:
-Karaköy'e geçiş için gaffar zorunluluğu ortadan kaldırılabilir. İnsanlar da zaten oyunun ilerleyen dönemlerinde hiçbir işine yaramayacağı takıları silahları zırhları düşürüp üretmek zorunda kalmaz hasarı belirli bir noktaya taşıyan ve hasar düşme problemi olmayan Karaköy silahlarına yoğunlaşabilir.
-Karaköy'e geçiş için gaffar zorunluluğunun bulunduğu durumda ise (bu da gayet kabul edilebilir ve sağlıklı bir senaryo) Herhangi bir NPC'ye Karaköy'deki silah reçetelerinin istedigi madenler değistirilerek eklenebilir. Örneğin büyücü için alaska ve karamuk asa materyalleri ( 3 niobyum , 2 hydrargyrum, 2 menekşe elmas, 2 akik, 2 mavi topaz seklinde) oyunun bu dönemine uygun madenler şeklinde revize edilebilir. Bu sayede oyuncular da karakterlerine yaptıkları yatırımların boş ve gereksiz olduğunu düşünmez ve bu çıkmazdan bir an önce kurtulmuş oluruz.
Tüm bunlarin olabildiğince hızlı olması oyunun sağlığı ve kalıcılığı için oldukca önemli. Oyun bu kadar hareketli gidiyorken hiçbir oyuncuyu kaybetmek istemeyiz.
Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Daha akılcı, uygulanabilir alternatifler düşünceleri bu konu altına toparlayabiliriz. Umarım yönetim bir an önce en sağlıklı seçeneği uygular.
Bu şartlar altında Karaköy'e geçiş şu an için uzun vadede imkansız görünüyor.
Oyunun zor olmasıyla hiçbir derdi yok oyuncuların herkes bunu bilerek bu sunucuya başlamış zaten. Sadece karakterlerine yaptıkları yatırımların örneğin üretilen ejder asaların düşürülen takı ve zırhların verdiği hasarların düşmesi oyunun bu döneminde kabul edilebilir bir durum değil.
Bazı arkadaslar sunucu açılmadan önce de bu sorundan bahsediyordu fakat yönetimin bununla ilgili bir planı mutlaka vardır düşüncesiyle bu konuya fazla takılmamıştık.
Şu an oyunun en temel problemi bu durum ve çözüm için bir hamle yapılması gerekiyor. Yapılacak potansiyel değişiklikler şunlar olabilir:
-Karaköy'e geçiş için gaffar zorunluluğu ortadan kaldırılabilir. İnsanlar da zaten oyunun ilerleyen dönemlerinde hiçbir işine yaramayacağı takıları silahları zırhları düşürüp üretmek zorunda kalmaz hasarı belirli bir noktaya taşıyan ve hasar düşme problemi olmayan Karaköy silahlarına yoğunlaşabilir.
-Karaköy'e geçiş için gaffar zorunluluğunun bulunduğu durumda ise (bu da gayet kabul edilebilir ve sağlıklı bir senaryo) Herhangi bir NPC'ye Karaköy'deki silah reçetelerinin istedigi madenler değistirilerek eklenebilir. Örneğin büyücü için alaska ve karamuk asa materyalleri ( 3 niobyum , 2 hydrargyrum, 2 menekşe elmas, 2 akik, 2 mavi topaz seklinde) oyunun bu dönemine uygun madenler şeklinde revize edilebilir. Bu sayede oyuncular da karakterlerine yaptıkları yatırımların boş ve gereksiz olduğunu düşünmez ve bu çıkmazdan bir an önce kurtulmuş oluruz.
Tüm bunlarin olabildiğince hızlı olması oyunun sağlığı ve kalıcılığı için oldukca önemli. Oyun bu kadar hareketli gidiyorken hiçbir oyuncuyu kaybetmek istemeyiz.
Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Daha akılcı, uygulanabilir alternatifler düşünceleri bu konu altına toparlayabiliriz. Umarım yönetim bir an önce en sağlıklı seçeneği uygular.