1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 29 Tem 2024 10:04
gönderen Oppenheimer
Hasarların 49 seviye sonrasında kademeli olarak düşmesiyle oyun tam bir çıkmaza girdi şu anda. Oyuncular kenan, junon yaparak drop düşürüp hasarını yükseltmeye çalışsa da bu gaffar kesimi için kesinlikle yetersiz kalacaktır.

Bu şartlar altında Karaköy'e geçiş şu an için uzun vadede imkansız görünüyor.
Oyunun zor olmasıyla hiçbir derdi yok oyuncuların herkes bunu bilerek bu sunucuya başlamış zaten. Sadece karakterlerine yaptıkları yatırımların örneğin üretilen ejder asaların düşürülen takı ve zırhların verdiği hasarların düşmesi oyunun bu döneminde kabul edilebilir bir durum değil.

Bazı arkadaslar sunucu açılmadan önce de bu sorundan bahsediyordu fakat yönetimin bununla ilgili bir planı mutlaka vardır düşüncesiyle bu konuya fazla takılmamıştık.

Şu an oyunun en temel problemi bu durum ve çözüm için bir hamle yapılması gerekiyor. Yapılacak potansiyel değişiklikler şunlar olabilir:

-Karaköy'e geçiş için gaffar zorunluluğu ortadan kaldırılabilir. İnsanlar da zaten oyunun ilerleyen dönemlerinde hiçbir işine yaramayacağı takıları silahları zırhları düşürüp üretmek zorunda kalmaz hasarı belirli bir noktaya taşıyan ve hasar düşme problemi olmayan Karaköy silahlarına yoğunlaşabilir.

-Karaköy'e geçiş için gaffar zorunluluğunun bulunduğu durumda ise (bu da gayet kabul edilebilir ve sağlıklı bir senaryo) Herhangi bir NPC'ye Karaköy'deki silah reçetelerinin istedigi madenler değistirilerek eklenebilir. Örneğin büyücü için alaska ve karamuk asa materyalleri ( 3 niobyum , 2 hydrargyrum, 2 menekşe elmas, 2 akik, 2 mavi topaz seklinde) oyunun bu dönemine uygun madenler şeklinde revize edilebilir. Bu sayede oyuncular da karakterlerine yaptıkları yatırımların boş ve gereksiz olduğunu düşünmez ve bu çıkmazdan bir an önce kurtulmuş oluruz.

Tüm bunlarin olabildiğince hızlı olması oyunun sağlığı ve kalıcılığı için oldukca önemli. Oyun bu kadar hareketli gidiyorken hiçbir oyuncuyu kaybetmek istemeyiz.

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Daha akılcı, uygulanabilir alternatifler düşünceleri bu konu altına toparlayabiliriz. Umarım yönetim bir an önce en sağlıklı seçeneği uygular.

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 29 Tem 2024 11:29
gönderen kargasa14
bu hızla giderse zaten 2 güne gaffarı keserler. keşke 1 yada 2 yıllığına 49 seviye sınırı gelse. kimse karaköye geçemese daha güzel olacak

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 29 Tem 2024 11:36
gönderen Oppenheimer
kargasa14 yazdı: 29 Tem 2024 11:29 bu hızla giderse zaten 2 güne gaffarı keserler. keşke 1 yada 2 yıllığına 49 seviye sınırı gelse. kimse karaköye geçemese daha güzel olacak
Aslına bakarsan problem oyunun ileriye gidemiyor oluşu ne kadar çok grup bölgesi o kadar xp ne kadar level artışı o kadar hasar düşüklüğü demek. Yani üretilen ejder asaların parlatılan bilge cevriye asaların aslında hiçbir önemi, karaktere hiçbir faydası yok.

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 29 Tem 2024 17:07
gönderen Greenarrow34
kenan ve junondan item düşürüp çt girmeyi hedeflerken o sırada seviye atlayıp daha az hasar vuruyor olacağız. Çok heyecanlanıyorum kenan, junon ve çt yapmak için ama 49 seviye sabit olmadığı aklıma geldiğinde müthiş hayal kırıklığı ile yıkılıyorum. bir süre 49 sabitlenirse eskisi gibi grup bölgelerin tarifsiz tadını çıkarabilsek.................... bb, hakir bosslarında kanser olmamak için bir süre 49 seviyenin tadını çıkarmak istiyorum.

:unamused:

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 29 Tem 2024 21:47
gönderen Oppenheimer
Greenarrow34 yazdı: 29 Tem 2024 17:07 kenan ve junondan item düşürüp çt girmeyi hedeflerken o sırada seviye atlayıp daha az hasar vuruyor olacağız. Çok heyecanlanıyorum kenan, junon ve çt yapmak için ama 49 seviye sabit olmadığı aklıma geldiğinde müthiş hayal kırıklığı ile yıkılıyorum. bir süre 49 sabitlenirse eskisi gibi grup bölgelerin tarifsiz tadını çıkarabilsek.................... bb, hakir bosslarında kanser olmamak için bir süre 49 seviyenin tadını çıkarmak istiyorum.

:unamused:
Katılıyorum oyunun en büyük problemi oyuncuların ilgisini çekmiyor ilginç bir camia gerçekten :D

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 30 Tem 2024 00:33
gönderen Externorum
Yönetim seviye sabitlemenin imkansız olduğunu söyledi, büyük ihtimalle eski verileri kaybettiler.

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 30 Tem 2024 10:10
gönderen Oppenheimer
Externorum yazdı: 30 Tem 2024 00:33 Yönetim seviye sabitlemenin imkansız olduğunu söyledi, büyük ihtimalle eski verileri kaybettiler.
Şu an en makul çözüm Karaköy'de bulunan Mor silah reçetelerinin istediği madenler düzenlenerek Demirci Rüstem'e eklenmesi gibi duruyor. Silahın hangi madenleri isteyeceği konusundaki belirsizliğe yönetim iyi bir formül bulacaktır diye düşünüyorum. İnsanlar yavaştan 54-55 olmaya başladı zaten hasarların bu denli oyunun geleceğini etkilediğini öngörmek çok zor bir şey değil. Hele seviyeler 56 ya geldiğinde o düşen Alternatör veya Nucleus takıların, zırhların hiçbiri hasar artışı sağlamayacak. Hasarları soru işaretlerine yer bırakmadan artırmanın yegane yolu Karaköy mor silahlarından geçiyor.

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 30 Tem 2024 20:09
gönderen Esadullah
Bir çok soruna, sıkıntıya çare bulan yönetim buna da müdahil olacaktır. Az sabır.. Oyundan keyif almaya bakalım. Ellerinden birşey gelirse eksiltmezler emin olun.

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 30 Tem 2024 20:21
gönderen BLITZKRIEG
Grup bölgelerinde tecrübe kazanılamasa mesela? Bu da bir çözüm olmaz mı? Neticede hepimizin o eşyalara ihtiyacı var.

Re: 49 level sonrasında girilen çıkmaz ve oyunun en temel problemi

Gönderilme zamanı: 30 Tem 2024 21:05
gönderen Empatie
Sunulan alternatiflerin oyuna artı veya eksi bir etki yapmaması taraftarıyım. Bu sebeple şöyle bir çözüm sunulabilir;

Oyuna bir NPC eklenip (ya da halihazırda bir NPC’ye entegre edilip) halihazırda sahip olduğumuz tecrübe puanlarını LP ile takas edebiliriz. Takas oranları oyunun gidişatını etkilemeyecek şekilde ayarlanabilir. Bu sayede seviye sınırı sabit kalacak şekilde oyuncular opsiyonel olarak seviye almayı veya aynı seviyede kalmayı tercih edebilirler.