1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 22 May 2021 16:38
gönderen APRICITAS
Merhaba arkadaşlar, oyunumuzdaki klan muhafızları ve sancaklarının ne kadar korunaksız olduğunu hepimiz biliyoruz. Savaşların serbest olduğu her bölgede klan sancaklarının olmasına rağmen ne hikmetse klan muhafızları sancaklarını korumak için siper oluşturacak ve karşı klanın baskınlarını engellemeye çalışacak yapılar oluşturmamış.

Resim

Peki Arz Muhafızı'nın elindeki arbalet'e ne demeli? Hani şu menzil için olan ama hiç kullanmadığı menzil silahı :thinking_face: :unamused:

Resim

Her sancakta (kaleler hariç) tahmini sekiz adet muhafız bulunmakta sanırım. Yani sekiz yakın dövüş muhafızı, buna artı olarak sekiz veya dört adet menzilli muhafız daha eklense ve bu sancakların basılması zor hale getirilse daha güzel olur. Sancak basmanın zorluğu yüzünden, sancağı ele geçirmek daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

Şuan ki muhafız sisteminde muhafızı peşine tak ve muhafızları sancağın etrafında dolandır. Kolay ve basit sancak basımı.. Bu sayede muhafızların hepsi çöp oluyor.

Resim

Arz Klanı muhafızlarında arbalet silahı, Lodos Klanı muhafızlarında da şöyle güzel bi tabanca olsa ve menzilleri diğer oyuncuların hızlarına göre arttırılsa hem kolayca slotları döndüremezler hem de sürekli hasar alacakları için uzun süreli üzerlerinde tutamazlar. Menzilli silahlardan gelen sersemletme hasarı da olursa zaten süper olur.

Anlatılanların sonucunda beklenenler nedir?

1) Klan sancakların da yürümeyi zorlaştırıcı yapılar ve siperler. (Bu konuda muhafızları buglama olayının çok sık olacağı için şüphelerim var)
2) Arz Klanı muhafızlarına arbalet silahının verilmesi. (Görünür de var ama işlevi yok)
3) Lodos Klanı muhafızlarına tabanca silahının verilmesi.

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 22 May 2021 16:55
gönderen Equalero
Özellikle Karaköy de ki muhafızlar bir çalışma yapılması şart menzil olayı mantıklı geldi bana da ayrıca enerjisi %100 hasarı %100 artması taraftarıyım ve yeniden canlanma süresi azalmalı birde şef düşman gibi varsayılır ise bugtan yavaşlatma dondurma vs etkilerden etkilenmez gerçekten Karaköy de çok savunmasız bırakılmış muhafızlara buff gelmesi Zor gibi ama yinede görüşümüzü belirtelim...

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 22 May 2021 16:57
gönderen APRICITAS
Equalero yazdı: 22 May 2021 16:55 Özellikle Karaköy de ki muhafızlar bir çalışma yapılması şart menzil olayı mantıklı geldi bana da ayrıca enerjisi %100 hasarı %100 artması taraftarıyım ve yeniden canlanma süresi azalmalı birde şef düşman gibi varsayılır ise bugtan yavaşlatma dondurma vs etkilerden etkilenmez gerçekten Karaköy de çok savunmasız bırakılmış muhafızlara buff gelmesi Zor gibi ama yinede görüşümüzü belirtelim...
Belki bi' ihtimal diyerek fikir ortaya koyuyoruz. Belki yaparlar, umutluyuz..

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 22 May 2021 22:15
gönderen Suminat
APRICITAS yazdı: 22 May 2021 16:57
Equalero yazdı: 22 May 2021 16:55 Özellikle Karaköy de ki muhafızlar bir çalışma yapılması şart menzil olayı mantıklı geldi bana da ayrıca enerjisi %100 hasarı %100 artması taraftarıyım ve yeniden canlanma süresi azalmalı birde şef düşman gibi varsayılır ise bugtan yavaşlatma dondurma vs etkilerden etkilenmez gerçekten Karaköy de çok savunmasız bırakılmış muhafızlara buff gelmesi Zor gibi ama yinede görüşümüzü belirtelim...
Belki bi' ihtimal diyerek fikir ortaya koyuyoruz. Belki yaparlar, umutluyuz..
Maalesef oyunun karışık kodlarını çözüp,
düzenleyip, değiştirip yeni bir güncelleme hazırlayacak bir ekip yok. Bırakın emek gerektirecek tarzda güncellemeleri , yıllardır 2 tane yeni gözlük bile getiremediler. Geliştirici bir ekip yokken gelişme beklemeyin. "Yaşayan efsane" oyunumuzun tadını çıkarmaya bakın. Son olarak fikrin güzel tebrikler.

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 22 May 2021 23:20
gönderen Oyunmoyuncu
Güzel mantıklı bir konu ama çalışma yenileme olmayacağı konusunda hem fikiriz bence

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 23 May 2021 03:04
gönderen APRICITAS
Suminat yazdı: 22 May 2021 22:15
APRICITAS yazdı: 22 May 2021 16:57
Equalero yazdı: 22 May 2021 16:55 Özellikle Karaköy de ki muhafızlar bir çalışma yapılması şart menzil olayı mantıklı geldi bana da ayrıca enerjisi %100 hasarı %100 artması taraftarıyım ve yeniden canlanma süresi azalmalı birde şef düşman gibi varsayılır ise bugtan yavaşlatma dondurma vs etkilerden etkilenmez gerçekten Karaköy de çok savunmasız bırakılmış muhafızlara buff gelmesi Zor gibi ama yinede görüşümüzü belirtelim...
Belki bi' ihtimal diyerek fikir ortaya koyuyoruz. Belki yaparlar, umutluyuz..
Maalesef oyunun karışık kodlarını çözüp,
düzenleyip, değiştirip yeni bir güncelleme hazırlayacak bir ekip yok. Bırakın emek gerektirecek tarzda güncellemeleri , yıllardır 2 tane yeni gözlük bile getiremediler. Geliştirici bir ekip yokken gelişme beklemeyin. "Yaşayan efsane" oyunumuzun tadını çıkarmaya bakın. Son olarak fikrin güzel tebrikler.
Maalesef hepsini bile bile yine de fikir üretmeye devam ediyoruz. Bugün olmasa da belki yarın, kim bilir belki gelecek olan yarınlar daha umut doludur.

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 23 May 2021 09:55
gönderen Equalero
Equalero yazdı: 23 May 2021 04:29 Klanda bir anda Sivri adada savaş olduğunu öğrendim hemen desteğe gittim..
Tek başımaydım grupsuz ve şifasız....

Video basit bir örnek Muhafızların koruma etkisi bu kadar işte ...

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 23 May 2021 12:51
gönderen benibanladilar
İyi fikirmiş. Yapılacak mı yapılmayacak.
Karaköyde klan sancaklarını görünce moralim bozulmuştu, bayrağı dikmişler örs koymuşlar o kadar.

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 23 May 2021 16:30
gönderen APRICITAS
benibanladilar yazdı: 23 May 2021 12:51 İyi fikirmiş. Yapılacak mı yapılmayacak.
Karaköyde klan sancaklarını görünce moralim bozulmuştu, bayrağı dikmişler örs koymuşlar o kadar.
Yapsalar süper olurdu B-)

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 23 May 2021 18:17
gönderen TOLGARDA
Aslında çok zor değil. Menzilli karakter konusunu bilemiyorum ama en azından sancaktaki muhafızların sayısını ve güçlerini artırma işlemi şu an bile yetkili birinin direkt yapabileceği bir şey. Yetkili derken GM'ler yapabilir mi bu konuda emin değilim, yapabilecek olsalar bile bunu onların yapması doğru olmazdı zaten.

Fikri çok beğendim ve bence epey mantıklı çünkü sancak dediğin bu kadar kolay fethedilebilen bir yer olmamalı. Kimi zaman geliyor ki oyuncuların canlanmasına bile imkan kalmıyor.

Buna alternatifler de üretilebilir. Yanlış bilmiyorsam iki klanın muhafızının da zehir etkisi özelliği var (biri asit olabilir). Bu özellik belli bir seviyeyi aşınca katalizör etkisi yaratabilir. Böylece tank bile olsa bir oyuncunun tüm muhafızları üzerinde tutmasına imkan verilmez ve yaklaşan, yakalanan oyuncu muhafızlarla üç beş saniyeden uzun süre teke tek baş edemez.

Alternatifler çoğaltılabilir. Ben kısıtlı imkanlarla, oyuna yeni bir karakter ve özellik eklemeye ihtiyaç duymadan anında yapılabilecek şeyleri düşünmeye çalıştım. İstedikten sonra bölgeye ufak bir sancak eklemek bile mümkün tabi.