Karaköy bankanın ötesi grup bölgesi olsun
Gönderilme zamanı: 17 May 2020 00:52
Evet bu oyuna büyük katkı sağlayacaktır. Klan savaşının döndüğü yer lodos sancaktan arz sancağa kadar olan kısımdır. Ticaretin döküldüğü yer karaköy banka önüdür. Patronların bulunduğu ve eşya düşürdüğümüz kısım bankanın ötesidir. Eğer banka ötesi tek başına grup bölgesi yapılırsa ticaret zarar görmez, klan savaşları devam eder ve boss kaçırma olayı kalmaz
-Bor, kardelen ve lantan ne olacak?
Hepsi yerinde duracak. Bölgeye girenler toplayacak. Saf şansı azalacak, gruptaki herkese maden veya saf maden atacak. Kötüye kullanılmaması için bölgeye yeniden giriş süresi 20 dakika olacak. Zaten oyun içi gruplaşma hat safhada olduğu için loncalar kendi aralarında girecektir ve anlaşmazlıklar yaşanmayacaktır. Ayrıca toplanan madenler yeniden kalkmayacak.
-Hortlaklar ne olacak?
Bankaya gelene kadar bir sürü boş sokak var hortlaklar birine aktarılabilir.
-Peki ya görevler? Organik tohum? 20 fanatik-tırpancı öldür?
Grup bölgesinin içinden yapılacak. Düşme şansı %100 olacak, farelerin canı ve atağı bir maktar artacak. Öldüklerinde tekrar kalkmayacak.
-Bazı görevler için banka alanının ötesine çıkmak gerekiyor.
Bir zahmet o kadar da üşengeç olmasın oyuncular. Girdiğinizde tüm bossları kesmek zorunda değilsiniz hatta boss kesmek zorunda da değilsiniz önce fanatik görevlerini yapar çıkar geri girersiniz.
-O zaman gbz-bb çok kolay olur slot kesmeden bossu kenara getirir keserler ona ne diyorsun?
Gbz ve bb takip alanları azalacak, o slotlar mutlaka öldürülmek zorunda bırakılacak
-Grup bölgesine girişi nasıl olacak?
3 adet girişi olacak. Ancak 3ü de 1 bölgeye çıkacak. Sadece bölgeye başladığımız kısım farklı olacak. Yani eskiden çemberlitaş 1-2-3-4 vardı biliyorsunuz. Diyelim biri 3 girişin ilkinden girdi, Karaköy-1e atacak, diğeri 2. girişinden girdi, Karaköy-2ye atacak. İlk giriş mansur beyin ilerisindeki teller tarafından olacak. Bir tür barikat çekilip ileri gidilmesi engellenecek, sağ tıklayıp giriş yapılacak. Bu doğrudan hakire gitmek isteyenlerin kullanacağı giriş olacak. 2. giriş bankanın arkasındaki sokak olacak. Oraya da bir barikat çekilecek ve bölgeyen ortadan girilmiş olacak. 3.giriş ise sahilden olacak. Yine bir barikat ve burası da direkt olarak büyük büyücü kesmek isteyenlerin kullanacağı giriş olacak.
-İyi diyorsun, hoş diyorsun da bu söylediğin bölgelerin hemen girişinde bosslar var, 2 gbz 1 de bb. Millet girer çıkar sürekli keser ayakkabı eldiven düşürür
Bir gbznin yeniden doğuş süresi ne kadar? 40 dakika. Bölgeye giriş süresi 20 dakika ile sınırlandırıldı, kaldı beklenmesi gereken 20 dakika. Slotlar kesilecek, daha güçlü olacaklar, 10 dakika da hepsini kesmeye ayırdın kaldı 10 dakika fark. O da gbznin kendini kesmekle harcanır ve 40 dakikayı bile geçer.
-Grupta 5 kişi girmemiş 1 kişi yeni çıkmış ve 20dk beklemesi gerekiyorsa ne olacak?
Tüm grup üyelerinin 20 dakikalık süreyi doldurmuş olması gerekli.
Genel düzenlemeler: Çip, barut, buji düşme oranı düşürülecek, kesimler sıklaşacağı için bu materyaller değerini kaybetsin istemeyiz.
Genel fare slotlarının canları ve atakları artırılacak, yeniden canlanmayacak.
Karakter öldüğünde hangi girişe en yakınsa oradan başlayacak.
Bazı madenlerin yerleri değiştirilecek, daha diplere maden atılacak ki kullanılmayan kısım kalmasın
Bu dediklerimi yapın, hem sizin kafanız rahat edecek hem de bizim. Artık boss kaçırma videosu izleyip bloklamak zorunda kalmayacaksınız biz de rahat rahat kesimimizi yapacağız, slotlar kalkmayacağı için bug yapmaya da gerek yok
-Bor, kardelen ve lantan ne olacak?
Hepsi yerinde duracak. Bölgeye girenler toplayacak. Saf şansı azalacak, gruptaki herkese maden veya saf maden atacak. Kötüye kullanılmaması için bölgeye yeniden giriş süresi 20 dakika olacak. Zaten oyun içi gruplaşma hat safhada olduğu için loncalar kendi aralarında girecektir ve anlaşmazlıklar yaşanmayacaktır. Ayrıca toplanan madenler yeniden kalkmayacak.
-Hortlaklar ne olacak?
Bankaya gelene kadar bir sürü boş sokak var hortlaklar birine aktarılabilir.
-Peki ya görevler? Organik tohum? 20 fanatik-tırpancı öldür?
Grup bölgesinin içinden yapılacak. Düşme şansı %100 olacak, farelerin canı ve atağı bir maktar artacak. Öldüklerinde tekrar kalkmayacak.
-Bazı görevler için banka alanının ötesine çıkmak gerekiyor.
Bir zahmet o kadar da üşengeç olmasın oyuncular. Girdiğinizde tüm bossları kesmek zorunda değilsiniz hatta boss kesmek zorunda da değilsiniz önce fanatik görevlerini yapar çıkar geri girersiniz.
-O zaman gbz-bb çok kolay olur slot kesmeden bossu kenara getirir keserler ona ne diyorsun?
Gbz ve bb takip alanları azalacak, o slotlar mutlaka öldürülmek zorunda bırakılacak
-Grup bölgesine girişi nasıl olacak?
3 adet girişi olacak. Ancak 3ü de 1 bölgeye çıkacak. Sadece bölgeye başladığımız kısım farklı olacak. Yani eskiden çemberlitaş 1-2-3-4 vardı biliyorsunuz. Diyelim biri 3 girişin ilkinden girdi, Karaköy-1e atacak, diğeri 2. girişinden girdi, Karaköy-2ye atacak. İlk giriş mansur beyin ilerisindeki teller tarafından olacak. Bir tür barikat çekilip ileri gidilmesi engellenecek, sağ tıklayıp giriş yapılacak. Bu doğrudan hakire gitmek isteyenlerin kullanacağı giriş olacak. 2. giriş bankanın arkasındaki sokak olacak. Oraya da bir barikat çekilecek ve bölgeyen ortadan girilmiş olacak. 3.giriş ise sahilden olacak. Yine bir barikat ve burası da direkt olarak büyük büyücü kesmek isteyenlerin kullanacağı giriş olacak.
-İyi diyorsun, hoş diyorsun da bu söylediğin bölgelerin hemen girişinde bosslar var, 2 gbz 1 de bb. Millet girer çıkar sürekli keser ayakkabı eldiven düşürür
Bir gbznin yeniden doğuş süresi ne kadar? 40 dakika. Bölgeye giriş süresi 20 dakika ile sınırlandırıldı, kaldı beklenmesi gereken 20 dakika. Slotlar kesilecek, daha güçlü olacaklar, 10 dakika da hepsini kesmeye ayırdın kaldı 10 dakika fark. O da gbznin kendini kesmekle harcanır ve 40 dakikayı bile geçer.
-Grupta 5 kişi girmemiş 1 kişi yeni çıkmış ve 20dk beklemesi gerekiyorsa ne olacak?
Tüm grup üyelerinin 20 dakikalık süreyi doldurmuş olması gerekli.
Genel düzenlemeler: Çip, barut, buji düşme oranı düşürülecek, kesimler sıklaşacağı için bu materyaller değerini kaybetsin istemeyiz.
Genel fare slotlarının canları ve atakları artırılacak, yeniden canlanmayacak.
Karakter öldüğünde hangi girişe en yakınsa oradan başlayacak.
Bazı madenlerin yerleri değiştirilecek, daha diplere maden atılacak ki kullanılmayan kısım kalmasın
Bu dediklerimi yapın, hem sizin kafanız rahat edecek hem de bizim. Artık boss kaçırma videosu izleyip bloklamak zorunda kalmayacaksınız biz de rahat rahat kesimimizi yapacağız, slotlar kalkmayacağı için bug yapmaya da gerek yok