1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 25 Mar 2020 00:32
gönderen ZAVADAK
Merhabalar

Konuyu buraya taşımak istedim çünkü ilgisizlikten artık yıldım.

Eski mynet adresime kayıtlı hesabımdaki karakterimi aktif olan bir telefon numarasına aktarmak istiyorum. Hesabımın ve maddi ve manevi emeğimin güvenliğini sağlamak ve daha rahat oynamak için mynet adresimde kalmasını istemiyorum bir şifre unutma yada tehlikeli bir durumda şifre değiştirmek için hesabımın mail adresine ulaşmam gerekecek buda mümkün değil.

Bu işlemi 1.5 aydan fazla bir süredir yapmaya çalışıyorum. 17.02.2020 tarihinde karakter transfer hakkı satın aldım ve işlemi başlattım. İkv Destek ekibine gerekli gizli soru cevabı doğum tarihi meslek gibi profil bilgilerini gönderdim. İlgilenilmedi !
Şimdi
1. İki hesabımın da profil bilgileri aynı ( İkv Destek Bunu talep etti ve profil bilgilerini aynı yaptım o konudada sorun yok )
2. Karakter transfer işlemi için satılan ürününüzü alarak transfer işlemini de başlattım
3. Gönderilen formu doldurarak tekrar başvurumu yineledim.

11.03.2020 tarihinde sisteminize tekrar düşsün diye başvurumu tekrar yaptım.

Şimdi sizlere soruyorum bütün şartları sağlamışken İKV DESTEK ekibi neden bu kadar ilgisiz ve bir işlemi yapmamak için bizi neden bu kadar uğraştırıyor ? Sadece bir inceleme yapıp transfere onay vermek gerçekten bu kadar zor mu ?

Lütfen artık bıktım basit bir karakter transfer işlemi bu kadar uzamamalı.. Şu oyuna vakit ayıran sayılı oyuncular olarak burdayız hakkıyla bizim gibi oyun oynayan oyuncularınıza da bunu yapmamanız gerekir.

Re: İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 25 Mar 2020 03:26
gönderen IFonQzrail
Merhaba;
Bir arkadasimin mynet hesabindan karakter aktarimi yapmistik. Karakter aktarimini yapabilmen icin Mynet.com sitesine giris yapmali ve maile gelen onay kodunu karakter aktarimina girmen gerekli.

Mynet hesabinin sifresini unuttuysan mynet ile iletisime gecmen de fayda var malum ikv mynet hesaplarina destek vermiyor. Bol şans.

Re: İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 25 Mar 2020 03:51
gönderen xXMAYDONOSEXx
IFonQzrail yazdı: 25 Mar 2020 03:26 Merhaba;
Bir arkadasimin mynet hesabindan karakter aktarimi yapmistik. Karakter aktarimini yapabilmen icin Mynet.com sitesine giris yapmali ve maile gelen onay kodunu karakter aktarimina girmen gerekli.

Mynet hesabinin sifresini unuttuysan mynet ile iletisime gecmen de fayda var malum ikv mynet hesaplarina destek vermiyor. Bol şans.
Peki kapanan telefon numarama nasıl bir çözüm yapıyorlar biliyor musun? Ben de yukarıdaki arkadaş gibi sorunumu belirttim arada 2 aydan fazla zaman geçti yaklaşık aynı konu hakkında 15 20 kez başvuru yapmışımdır ancak bir dönüş olmadı.

Re: İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 25 Mar 2020 13:15
gönderen IFonQzrail
Kapanan GSM numarası halen aktif mi ilk bunu kontrol et derim. Çünkü kapatıldığından sonra numarayı başka birisi satın almış olabiliyor. Bu durum başımıza geldi ve numarayı satın alan kişi ile muhabbet kurup durumu anlattık oda sağolsun onay kodunu bize göndermişti.

İkinci seçeneğin yukardaki arkadaşın belirttiği gibi profil bilgilerinin uyuşmasını isteyecektir bu konu hakkında pek bir bilgim yok açıkcası. Profil bilgisi derken oyuna kayıt olurken bir profil oluşturmuyoruz hangi bilgileri istiyorlar bilmiyorum gerçekten. Yetkili bir arkadaş bilgilendirirse arkadaşa yardımcı olabilir.

Re: İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 25 Mar 2020 17:06
gönderen ZAVADAK
'' Mynet e-mail’inizi kullanmaya devam etmek için;
29 Mart 2019 tarihinden itibaren duyurulduğu üzere Mynet Paketleri’nden birine sahip olmalısınız.
31 Aralık 2019 tarihine kadar paket alınmamış e-mail hesapları silinecektir. ''



Mynet hesabımagiriyorum fakat e-mail e ulaşamıyorum bundan dolayı, ulaşabilsem zaten uğraşmayacam kardeşim o kadarını biliyorum. Onay koduna ulaşamıyorum bundan dolayı bu işi İKV DESTEK ekibinin çözmesi gerekiyor yazdığım gibi bütün şartları sağladım sadece İKV DESTEK ekibinin zahmet olmazsa ilgilenmesi ve onay vermesi gerek başka bir çözümü yok.

Re: İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 25 Mar 2020 23:35
gönderen IFonQzrail
ZAVADAK yazdı: 25 Mar 2020 17:06 '' Mynet e-mail’inizi kullanmaya devam etmek için;
29 Mart 2019 tarihinden itibaren duyurulduğu üzere Mynet Paketleri’nden birine sahip olmalısınız.
31 Aralık 2019 tarihine kadar paket alınmamış e-mail hesapları silinecektir. ''

Bu paketleri biliyorum. Maili kullanman için paket satın almalısın demişti bizde aylık mini paket almıştık 7.50 tl vermiştik sanırım.
31 aralık 2019 tarihinde paket alınmamış email hesaplarını silmeleri çok kötü olmuş. Umarım destek alırsın.

Re: İKV Destek ve Karakter Transfer İşlemi

Gönderilme zamanı: 01 Nis 2020 21:14
gönderen ZAVADAK
Ben oyunu bıraktığım için ve mynet in böyle bir uygulaması oldugundan haberim olmadığı için bilmiyordum malesef. Gündelik hayatımda mynet email i kullanmadığımdan dolayı haberim olmadı zaten. Oyuna başladıktan sonra böyle bir durum olduğunu gördüm ve karakterimi taşımak istedim.
Forumda hızlı destek bölümündede yazdım AhiEvran sürekli bekleyip sabretmemi söylüyor bekliyorum bakalım. Basit bir işlemin yapılması çok sürmez oyuncularda biliyor herkes de biliyor İKV DESTEK ekibi malesef çok ilgili davranmıyor. Oyunu oyunculardan soğutup iyice kapanmasınımı istiyorlar artık bilmiyorum. Fakat bunu dile getirdiğimiz zaman hatayı hiçbir zaman kendinde aramıyorlar neden bu işlem bu kadar uzun sürmüş diye ilgilenmek yerine olur böyle şeyler bekleyin diyorlar. Benim acelem yok iki hesapta bana ait fakat şuan 11k akçe aldım bekliyorum 1 kutu aldım bekliyorum hala kenarda duruyorlar hesabım aktarılınca yükleyeyim diye. Bu sebepten oyundaki ihtiyaçlarımızı bile rahat karşılayamaz olduk. Ürün alsam hesapta kalacak ne zaman karakterin transfer edileceği belli değil.
'' Bilindiği üzere Üyelik Sorunları üzerinden; Mynet ile sona eren anlaşmalar
sebebiyle, artık Mynet hesaplarının Sobee hesaplarına taşıma işlemlerine
de, destek maalesef verilememektedir. '' Bu şekilde bilgilndirilme yapılıyor. Hesaptaki karakteri geliştiriyoruz, hesaba para yüklüyoruz bunlarda hiçbir kısıtlama yok bunun güvenliğini sağlamak istediğimiz zaman işlem yapılmayıp böyle söylüyorlar.
'' Yinede destek birimlerimiz bu ve benzer içerikli konuları yetkisi dahilinde
ve yine mümkün olduğunca esnek davranarak yardımcı olmaya çalışmaktadır. '' bu açıklama da mevcut, ilgilenilecek deniyor. Ümitliyiz bakalım...

Buradaki işlem çok basit..
İki hesap ta bana ait iki hesabında profil bilgileri aynı kendi hesaplarım arasında dükkanda satılan ürününüzden de alıp karakter transfer işlemi başlatıyorum. Sadece profil bilgilerine bakıp evet iki hesapta aynı kişinin oyundaki diğer işlemleri yapılan ve legal olmayan karakter alım satımı yapan kişiler gibi değil bu adam sadece emeğinin güvenliğini almaya çalışıyor deyip onay verilmesi gerekiyor.