Grup Bölgeleriyle Asırların Gizemi Ortaya Çıkıyor...
Gönderilme zamanı: 10 Nis 2010 18:10
Arkadaşlar Öncelikle Başımda YGS - LYS Belaları Olması Nedeniyle Sizden Uzak Kaldığım İçin Çok Üzgünüm, Neyse Kavuşuyoruz Az Kaldı.
Bugünü Kendime Tatil Ettiğim İçin Sizlere Böyle Bir Çalışma Sunayım Sunmak İstedim.Fazla Üzerinde Duramadım Elimden Geldiğince Birşeyler Yaptım...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öncelikle GRUP BÖLGELERİ'nin Özelliklerine Bakıyoruz;

[quote]Kaçmak yok!
Grup bölgelerinde depar yoktur. Ve düşmanlar peşinizi uzun süre bırakmaz.
[/quote]
Kaçmak Yok Derken Tabi ki Yerimizde Durup Ölmeyi Bekleyeceğimizi Kastetmiyor.Yaratıklara Nasıl Daha Çok Hasar Verip Onlardan Çabukça ve Hızlı Bir Şekilde Kurtulacağımızı Bulmamız Gerektiğini Vurguluyor.
Yani Misal Kurt Mağarasında Kahramanvari Bir Şekilde Tüm Yaratıkların İçine Dalabiliyorsunuz Ama Burada Kahramanlıklar Sizi Kurtuluşa Değil Ölüme Sürükleyecek...

[quote]Durmak yok!
Grup bölgelerinde gruptaki herhangi biri savaştığı takdirde oturamazsınız yatamazsınız, dolayısıyla savaşırken hızlı kudret veya enerji dolduramazsınız.
[/quote]
Bu Cümlede Yaratıkların Bize Tek Tek Değil Toplu Halde Saldıracağını Anlıyoruz.Bu Yüzden Yaratıkları Tek Tek Etkisiz Hale Getirmek Gerekecek ki Onlar Bizde Saldırırken Oturup Ne Can Ne de Kudret Dolduramayacağımız İçin Şifacıların Öneminin Bu Bölgelerde Fazlasıyla Anlaşılacağına Eminim...

[quote]Ölmek yok!
Grup bölgeleri ölümcül hataları affetmez. Oyuncular öldükleri takdirde, yeniden canlana basarsa, bütün eşyalarının eskimesi sıfırlanır. Bölge girişinde normalden pahalı bir örs bulunur.
[/quote]
Knight Online Oynayan Arkadaşların Bu Cümleden Herşeyi Anlamıştır (Bifrost
) Teker Teker Yaratık Gruplarını Kesmeye Çalışırken Bir Anlık Hata veya Dikkatsizlik Sonucu Takım Arkadaşınızı Kaybedebilir ve Yolunuza 5 Kişi Devam Etmek Zorunda Kalabilirsiniz, Geriden Size Yetişmeye Çalışsa Bile Dönüp Onu Almaya Gitmek Takımınızın Gücüne Bağlı Olarak Devriyeler Nedeniyle Daha Zararlı Sonuçlar Doğurabilir...

[quote]Kahramanlık yok!
Grup bölgelerinde tek başına bir hiçsiniz. Düşmanlar çok güçlü oldukları gibi, üzerinize gelirken yanlarındaki arkadaşlarını da çağırabileceklerinden, ancak iyi grup stratejileri ve mükemmel bir uygulama ile başarılı olabilirsiniz.
[/quote]
Buradaki Kastedilen Arkadaşlarını Çağırma Durumu da Sanıyorum ki Metin2'deki Yaratık Slotlarına Benzer Şekilde Hazırlanmış.
Şöyleki (2 Kurtadam - 1 Alfa- 1 Şaman) Grubunun Önünüzde Olduğunu Düşünün, Kurtadamın Birine Meteorit Attınız yada Çifte İle Vurdunuz Bu Sebeple Tüm Yaratıklar Size Yönelecektir ve Bütün Negatif Etki ve Buffları Üzerinizde Toplamış Olacaksınız Bundan Sonrası da Karakterinizi Nasıl Kullandığınıza Bağlı Kaçış(İmkansız)-Ölüm(Olası)...

[quote]GRUP BÖLGELERİNİN OYNANIŞI :
Tank, Svh(Dps) ve şifacı oynanışını gerektiren durumlar İKV'nin bir çok bölgesinde var olmasına rağmen, en çok grup bölgelerinde kendini belli edecek.
Bu görev dağılımını iyi yapabilen oyuncular, Grup bölgelerinde başarılı olacaklar. Plansız, programsız gruplar için, bu bölgeler tamamen para ve zaman kaybı olacak.
[/quote]
Bu Cümleden de Oyunun En Güçlü Tank Karakter Sınıfının Şifacılar Olmadan Bir Hiç Oldukları İçin Savaşçılar Değil Şifacılar Olduğunu Umarım Anlamışsınızdır.
Tank: Bütün Negatif Etkilerin Üzerinde Toplanmasına Rağmen Tüm Oyunculara Nazaran Daha Az HASAR Alan Oyunculardır.Genellikle Canları Çok Yüksektir, Üzerindeki Negatif Etkileri Silecek Yetenekleri Vardır...
Yani; Grup Halinde, Yüksek Seviyeli Yaratıklara Karşı Yapılan Saldırılarda Düşmanı Üzerine Çeken, Sağlam Zırhlı Savaşçılara ve Şifacılara Verilen İsim.
SVH (S)aniyebaşına(V)erilen(H)asar: Genelde Saldırısı ve Saldırı Hızı Yüksek Olan Karakterlere Verilen İsim, Bu Oyuncular Çok Kısa Sürede Yaratıklara Max Değerlerde Hasarlar Vererek Tank Karakterlere Yardımcı Olmuş Olurlar.Yolunuza Olabildiğince Çabuk Devam Etmek İstiyorsanız Sağlam SVH Savaşçılara İhtiyacınız Var.[/color][/b]
Bugünü Kendime Tatil Ettiğim İçin Sizlere Böyle Bir Çalışma Sunayım Sunmak İstedim.Fazla Üzerinde Duramadım Elimden Geldiğince Birşeyler Yaptım...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öncelikle GRUP BÖLGELERİ'nin Özelliklerine Bakıyoruz;

[quote]Kaçmak yok!
Grup bölgelerinde depar yoktur. Ve düşmanlar peşinizi uzun süre bırakmaz.
[/quote]
Kaçmak Yok Derken Tabi ki Yerimizde Durup Ölmeyi Bekleyeceğimizi Kastetmiyor.Yaratıklara Nasıl Daha Çok Hasar Verip Onlardan Çabukça ve Hızlı Bir Şekilde Kurtulacağımızı Bulmamız Gerektiğini Vurguluyor.
Yani Misal Kurt Mağarasında Kahramanvari Bir Şekilde Tüm Yaratıkların İçine Dalabiliyorsunuz Ama Burada Kahramanlıklar Sizi Kurtuluşa Değil Ölüme Sürükleyecek...

[quote]Durmak yok!
Grup bölgelerinde gruptaki herhangi biri savaştığı takdirde oturamazsınız yatamazsınız, dolayısıyla savaşırken hızlı kudret veya enerji dolduramazsınız.
[/quote]
Bu Cümlede Yaratıkların Bize Tek Tek Değil Toplu Halde Saldıracağını Anlıyoruz.Bu Yüzden Yaratıkları Tek Tek Etkisiz Hale Getirmek Gerekecek ki Onlar Bizde Saldırırken Oturup Ne Can Ne de Kudret Dolduramayacağımız İçin Şifacıların Öneminin Bu Bölgelerde Fazlasıyla Anlaşılacağına Eminim...

[quote]Ölmek yok!
Grup bölgeleri ölümcül hataları affetmez. Oyuncular öldükleri takdirde, yeniden canlana basarsa, bütün eşyalarının eskimesi sıfırlanır. Bölge girişinde normalden pahalı bir örs bulunur.
[/quote]
Knight Online Oynayan Arkadaşların Bu Cümleden Herşeyi Anlamıştır (Bifrost

[quote]Kahramanlık yok!
Grup bölgelerinde tek başına bir hiçsiniz. Düşmanlar çok güçlü oldukları gibi, üzerinize gelirken yanlarındaki arkadaşlarını da çağırabileceklerinden, ancak iyi grup stratejileri ve mükemmel bir uygulama ile başarılı olabilirsiniz.
[/quote]
Buradaki Kastedilen Arkadaşlarını Çağırma Durumu da Sanıyorum ki Metin2'deki Yaratık Slotlarına Benzer Şekilde Hazırlanmış.
Şöyleki (2 Kurtadam - 1 Alfa- 1 Şaman) Grubunun Önünüzde Olduğunu Düşünün, Kurtadamın Birine Meteorit Attınız yada Çifte İle Vurdunuz Bu Sebeple Tüm Yaratıklar Size Yönelecektir ve Bütün Negatif Etki ve Buffları Üzerinizde Toplamış Olacaksınız Bundan Sonrası da Karakterinizi Nasıl Kullandığınıza Bağlı Kaçış(İmkansız)-Ölüm(Olası)...

[quote]GRUP BÖLGELERİNİN OYNANIŞI :
Tank, Svh(Dps) ve şifacı oynanışını gerektiren durumlar İKV'nin bir çok bölgesinde var olmasına rağmen, en çok grup bölgelerinde kendini belli edecek.
Bu görev dağılımını iyi yapabilen oyuncular, Grup bölgelerinde başarılı olacaklar. Plansız, programsız gruplar için, bu bölgeler tamamen para ve zaman kaybı olacak.
[/quote]
Bu Cümleden de Oyunun En Güçlü Tank Karakter Sınıfının Şifacılar Olmadan Bir Hiç Oldukları İçin Savaşçılar Değil Şifacılar Olduğunu Umarım Anlamışsınızdır.
Tank: Bütün Negatif Etkilerin Üzerinde Toplanmasına Rağmen Tüm Oyunculara Nazaran Daha Az HASAR Alan Oyunculardır.Genellikle Canları Çok Yüksektir, Üzerindeki Negatif Etkileri Silecek Yetenekleri Vardır...
Yani; Grup Halinde, Yüksek Seviyeli Yaratıklara Karşı Yapılan Saldırılarda Düşmanı Üzerine Çeken, Sağlam Zırhlı Savaşçılara ve Şifacılara Verilen İsim.
SVH (S)aniyebaşına(V)erilen(H)asar: Genelde Saldırısı ve Saldırı Hızı Yüksek Olan Karakterlere Verilen İsim, Bu Oyuncular Çok Kısa Sürede Yaratıklara Max Değerlerde Hasarlar Vererek Tank Karakterlere Yardımcı Olmuş Olurlar.Yolunuza Olabildiğince Çabuk Devam Etmek İstiyorsanız Sağlam SVH Savaşçılara İhtiyacınız Var.[/color][/b]