1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 10 May 2018 23:26
gönderen HaLiLKYDB
Şef kesimleri özelinde çok meziyetsiz düz oyuncular olduk malesef büyücüler kutup açmaktan aciz hale geldi. Şifacılar ck ve can basma harici hiç bir işe yaramaz oldu. Savaşcılar hs ve sarsılmaz kombinasyonuyla tamamen köreldi. Sığınak, migrat, çemberlitaş gibi dikkat, beceri gerektiren yer yok malesef açık bölge olduğundan dolayı belki bu durum uygun görülmüştür tabi onu da gözardı etmek olmaz ama hele bir de bilgisayar başından kalkıp gitmeler oyuncuların diğer oyunculara karşı sorumluluk duygusu kayboldu. Olağan birşeydir belki ama bana doğru gelmiyor bu basitlik ve oyuncuların vurdumduymazlığı. İyi forumlar.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 07:46
gönderen dret
Birader benim oyuna girmeye bile vaktim yok, çalışan insanlar saatlerini veripte o kadar emek edemez, kolaylaştırmak gerekiyor bazı şeyleri.Diğer oyun örneklerine bakarsanız otomatik olarak görevleri yaptıklarını görürüsünz neredeyse niye çünkü insanların alışkanlıkları veya mecburiyetleri bunu gerektiriyor.Kapalı alanlar çok boğucu be kardeşim zaten, iyi oldu böyle bence.
saygılar
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 18:12
gönderen CARMENTA
Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca
daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 18:27
gönderen KafkasBeyi
CARMENTA yazdı: ↑11 May 2018 18:12
Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca
daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
Bossların enerjileri yüksek, drop oranları düşük. Senin de dediğin gibi daha fazla şans ve zaman gerektiren bir bölge. Kanımca tamamen oyunculardan gelen ısrar, talep durumundan ötürü getirilmiş bir bölge olduğunu düşünüyorum.
Hiç olmamasından iyidir diyerek...
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 19:59
gönderen Furkaaaaann
Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 20:01
gönderen BayTerapi
Furkaaaaann yazdı: ↑11 May 2018 19:59
Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Grup bölgesi sistemi devam etseydi aksine artış olabilirdi.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 20:06
gönderen noctiluca
BayTerapi yazdı: ↑11 May 2018 20:01
Furkaaaaann yazdı: ↑11 May 2018 19:59
Eskiden yeni bir bölge geldiğinde görevleri zevk alarak yapardım karaköy geldiğinde sadece 1 karakterimi 59 yapabildim.
O beğenmediğimiz grup bölgelerinde aldığımız zevkin yarısını yeni bossları keserken alamıyorum.
Bazen sırf yapmış olmak için yaptıklarını düşünüyorum arkadaşın dediği gibi bossların canları yüksek drop oranları düşük durum bu halde olunca çoğu kişi oyunu bıraktı ben dahil.
Grup bölgesi sistemi devam etseydi aksine artış olabilirdi.
GRup bolgesine bile raziyim su an..

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 20:33
gönderen zxcvzxcv
CARMENTA yazdı: ↑11 May 2018 18:12
Genişleme paketi öncesi Nerull açıklamasında genel olarak Karaköy'ün, karşılaşacağımız düşman yaratıklarla mücadelenin zorlu olacağını özellikle belirtmişti.Fakat bölgede zorluk çıkaran tek şey şef savaşlarını sabote eden oyuncular oldu.Şayet bu durumu ön görerek böyle bir açıklamada bulunmadı ise bölge içeriğinde zihinsel problemi olmayan standart bir oyuncuyu zorlayacak hiç bir şey mevcut değil.
Sadece yüksek enerjiden ibaret, kesimi zevksiz şef yaratıklarla karşılaştık. Strateji anlamında bizi eski bölgeler kadar zorlamamasını geçtim, Kraliçe Tırtıl gibi Topkapı Hedefi bozması saçma sapan bir şeyi Şef Yaratık diye önümüze koydular. [*]Kraliçeyi makro programı kullanmadan kesenlere Sobee tarafından düzenli olarak klavye temin edilmesi gerekiyor.
Sonuç olarak Karaköy genişlemesi itibariyle nadide olarak nitelenen eşyaların ve materyallerin elde edilme şekli hiç bir şekilde kabiliyete,oyun deneyimine değil ; yalnızca
daha fazla şans ve zaman faktörüne indirgenmiştir.Bu haliyle de oldukça keyifsiz ve eski genişleme paketlerini aratır hale gelmiştir.
+1 Aynen katılıyorum.
Yeni bosslar hiç bir yetenek gerektirmiyor. Beğenmediğiniz Sığınaklarda bile belli bir yetenek gerekli ama maalesef sadece tek tuşu kullanarak boss kesiyoruz yazık bu halimize yapmış olmak için yapılmış bir genişleme paketi.
Bir diğer eski boss olan İfliss bile grup haricindekileri öldürüyor o zaman bile böyle bir sistem kurulmuş iken şu an çok gereksiz bosslarlar ile karşı karşıyayız.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 20:53
gönderen ottomanempire
Yeni yetenekler gelmediği için eleştirdiğimde çoğu kişi "oyunun dengesi bozulur. Çok zor olur hebele hübele," demişlerdi. Zamanla herkes güncellemenin ne kadar özensiz olduğunu, sırf çıkarmak için çıkarıldığı fark ediyor. Adamlar bunca sene yetenekler üzerinde bile çalışmamış. Yeteneklerin görsel olarak gelişmesini geçtim, eskisi gibi basit yetenekler bile eklemediler.
Bu güncelleme, genişleme/geliştirme paketi değil, uzatma/sündürme paketidir. Bir de işin maddi boyutu var tabii ve en önemli boyutu. Yeni silahlar, yeni madenler, yeni seviyeler = bol akçe satışı. Hayırlı işler.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 22:22
gönderen MaHKuMII
Getirdikleri de oldu. Ben 5 dakika önce fakirken 5 dakika sonra sentetik ipekten zengin olabiliyorum mesela