1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 15:05
gönderen DontWorryBeHappy
Merhabalar,
Uzun çabaların ardından oyunun ilk büyücü zırhını üretilmiştir.Darısı olmayanların başına İnşALLAH
http://prntscr.com/iyw6ii
http://prntscr.com/iyw6cr
İyi Formlar
DİNAZORAVCISI&ZİRAATBANKASI&MADENOTALINIR&EBUTRAP
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 15:24
gönderen xLuCaGox
Hayırlı uğurlu olsun fakat daha önce üretilmişti bildiğim kadarıyla.
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 15:47
gönderen KraToSs
Eşyalar özellikle nadideler neden bu kadar sönük? Karakterler şaklaban gibi duruyor nedir bu yahu.
Bu arada güle güle kullanın.
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 16:37
gönderen Thrashmetal
KraToSs yazdı: ↑31 Mar 2018 15:47
Eşyalar özellikle nadideler neden bu kadar sönük? Karakterler şaklaban gibi duruyor nedir bu yahu.
Bu arada güle güle kullanın.
Katılmamak elde değil bu kadar malzemeyi madenin boşa toplandığını görünce hevesim gerçekten kaçıyor “ağlama” timi gelir şimdi ben ufaktan gideyim
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 16:44
gönderen MaHKuMII
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim darısı bize

Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 17:20
gönderen fregus45
öncelikler hayırlı olsun zırh ın soru sormak istiyorum niye ferromanyetik bastın

)
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 17:36
gönderen ikomanche
Antik mızrağı kopyala yapıştır aha sana yeni asa, Lodos Muhafız zırhını kopyala yapıştır aha sana yeni zırh.
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 17:53
gönderen turkoxHAMSTER
Öncelikle hayırlı olsun Uğur abi

Zirhin sönük durmasının sebebi ayarlardan parlama efektini kapatmis olması.
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 18:02
gönderen Esadullah
Hayırlı olsun kardeşim
Re: Karaköyün İLK Büyücü Zırhı
Gönderilme zamanı: 31 Mar 2018 20:12
gönderen LaRaCRoFT
Gerek yoktu aslında. 69 seviyede hepsi çöp olacak.