1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Playstore hatası
Gönderilme zamanı: 10 Ara 2017 16:11
gönderen ReaLMADRID
toplamda 1500 akçe alacaktım lakin aynı anda 1000 ve 500 akçeyi sepete ekleyemedim nasıl bir işse 1000 ve 500 akçe aynı anda sepete eklenemiyor mecburen ilk 1000 i ekleyip alayım dedim sonra da 500 akçeyi. 1000 akçeyi satın aldım sonra sıra 500 akçeye geldi 500 akçeyi alırken ıp için günlük limit doldu hatası demeye başladı şaka mı bu günlük limit 13 lira mı ?
Re: Playstore hatası
Gönderilme zamanı: 10 Ara 2017 16:21
gönderen Naveran
Merhaba
Konu ile ilgili PlayStore müşteri hizmetleriyle görüşmeniz gerekmektedir. PlayStore müşteri hizmetleri ile görüşmek için; 444 1 444 numaralı telefonu aradığınızda sırasıyla; sabit internet için 2'yi tuşlayıp ardından Türk Telekom Evde internet müşterisi olmak için 2'yi tuşlayıp ardından mobil ödeme ve kredi kartı ile yapılan katma değerli hizmetler için 5'i tuşlayıp ardından diğer hizmetler olan 8'i tuşlayıp durumu dile getirdiğiniz takdirde tarafınıza yardımcı olunacağı bize gelen bilgiler arasındadır. Yani art arda 2 2 5 8'i tuşlamanız gerekmektedir.
Bilginize sunar, iyi forumlar dilerim.