1. sayfa (Toplam 10 sayfa)

Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 17:50
gönderen TOLGARDA
Benim merak ettiğim bir şey var. Forumda sürekli karakterler arası denge denilip duruyor. Ne yani savaşçılar her zaman büyücüleri kesebilir mu?

Bir büyücü ve savaşçının teke tek kaldığı zaman büyücünün kazanmasının daha zor olması mantığa daha uygundur.

Genel olarak sınıfları inceleyelim;

Savaşçı, yakın dövüş ustasıdır ve buna karşın savunması ve gücü çok yüksektir.

Büyücü, dövüş gücü neredeyse yoktur. Rakibini zekasıyla alt eder. Savunması da az olduğu için amacı rakibi yanına yaklaştırmadan öldürmektir.

Yani savaşçı büyücünün yanına gelirse büyücü ölür ancak savaşçı yanına gelene kadar büyücüye bir zarar veremez.

O anki duruma göre bunlar farklı sonuçlar alabilir ancak zaten mantıklı olan bu durumda savaşçının daha güçlü olması. Büyücü teke tek için çok uygun bir karakter değil diye düşünüyorum.

Grup saldırısı için daha iyidir savaşçılardan, bir de bu açıdan baktığımızda savaşçıların daha ezik kaldığını görürüz.

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 17:54
gönderen 92Gner
Büyücü sınıfı ile gerek savaş gerek para kasma vb bir çok
etkinliklerde ön plandasın bu her zaman böyle kalıcak gibime geliyor 👍

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 18:06
gönderen Serrakura
mesela savaşçının yaklaşıp kesmesi değilki çifteyle tek atması kardeşim adam yaradana sığınıp vuruyor

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 18:14
gönderen Retaliation
Serrakura yazdı: 28 Eyl 2017 18:06 mesela savaşçının yaklaşıp kesmesi değilki çifteyle tek atması kardeşim adam yaradana sığınıp vuruyor
:+1:

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 18:21
gönderen Lahza
Mesele burada başlıyor zaten, söylediklerinin hepsinde doğrusun lakin hangi oyunda yakın dövüş karakteri eline tabanca takarak uzaktan vurabiliyor, bütün mesele o 38 seviye çifte başka bir sorun yok aslında, çifteyle vuramasalar akıllı bir büyücü zaten savaşçıyı yanına yaklaştırmaz.

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 18:23
gönderen CHAPPIE
Mağdur ayaklarını bırakın.

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 18:37
gönderen Serrakura
CHAPPIE yazdı: 28 Eyl 2017 18:23 Mağdur ayaklarını bırakın.
:') :') :) :') büyücüye dokunma :) büyücüiyiki uzaktan vuruyor ya tamam kitle kontrol var ama o süreç zarfında hasar veremedıkten sonra kontrol etsen ne yarar zihin atıyorsun en iyi ihtimal kaçıyorsun oda def 23 adam acırda peşine deparlamazsa

kutup açıyorsun gene hasar veremiyorsun ne anlamı kaldı bu kitle kontrolün ben çözemedim savaşçıdaki kitle kontroller daha etkili bence adam dikkat dagıtma atıyor hareket hızı iptal durdurma atıyor zihin tutarsa zaten direk iptal birde şöyle saçma bir tılsım var hedefe atılan durdurma zihin tutarsa sert vuruş hasarı 2 kat artar diye zaten adam tek atıyor daha ne istiyorsunuz :) çözemedim birde mağduru oynuyormuşuz şu gmler büyücü karakterlerle bi meteorda dolaşsın bakalım neler çekiyorlar :grin: :grin:

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 19:07
gönderen movie
TOLGARDA yazdı: 28 Eyl 2017 17:50
Bir büyücü ve savaşçının teke tek kaldığı zaman büyücünün kazanmasının daha zor olması mantığa daha uygundur.
Cümlesinden sonra okumaya gerek duymadım.

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 19:15
gönderen heiseb
sürekli tek skill fizik oynarsanız tabii ki defanslar sizi 2 çifteyle keser. fizik buz/elek buz oynayan bi büyücüyle defansın şansı eşittir.
bi defansı kesmek için buz bilgisi3 buz11 ya da buz bilgisi1 buz13 yeterlidir.

Re: Büyücülerin Hep Mağdur Olması

Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2017 19:24
gönderen yumurtakafa
Çifteli ve mor balyozlu defansif savaşçı kesim tarifi:

a)Çantamızda mutlaka olması gerekenler
-dinazor iksir
-zırh iksiri(1 levellik olanlar gayet iş görür ve ucuz)


b)Takılı olması mutlaka gerekenler
-maraton ayak
-maraton gözlük m2.5(mor)
-varsa fevzi solucan takı yoksa nucleus takı(solucan takı sadece kolye veya sadece yüzük olarak giyilirse daha iyi çünkü kritik ihtimali oldukça düşüyor çift solucan ile)


c)Mutlaka olması gereken yetenekler
-15 zihin
-15 kutup
-15 fizik ve bilgi
-15 buz ve bilgi
-1 tesla


d)Tılsımlar
-m1
-m23 (yoksa m21) isteyen bb3'te takabilir
_m(I) varsa m(III)
-istediğiniz buz tılsımı


Bu tarifle hiçbir savaşçı sizi alt edemez,test edildi onaylandı :yum: Ayrıca ofansif savaşçıyı da bu tarifle çok daha kolay kesebilirsiniz.