1. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 16:51
gönderen MrDexter1
Merhaba,
Tılsım buğunun tüm sunucularda kaldırıldıktan sonra, en basit örnekler olarak şunları sırayabiliriz.
-Büyücüler klan savaşlarında 2. plana düşmeye başlayacaklar (Savaşçılar ön planda)
-Oyun genelinde herkesin 8li tılsım kombinasyonuna göre ürettiği uçuk tılsımlar kasalarda çürümek için beklemeye başladı.
Bunlar en basit halleri bu sıralama uzar gider, çantaya "2 minör,2 majör" soketleri eklenmesini söylemek isterdim. Ama bu imkansız, zaten OkO karşılaşmalarında ve diğer alanlarda çanta kısmı yetersiz kalıyor. Bunun için en mantıklı olarak "Çanta2" sekmesi eklenerek, senelerdir oyuncuların yer sıkıntısına çözüm bulunarak hemde tılsımlar 4 majör,4 minör olmak üzere 8 tılsıma geri çıkartılmalıdır. Benim hem fikrimdir budur, bunun şuan olması zaten söz konusu değil.
Ama bunu yaptırmak, geri almak ise bizim elimizde!
Desteğe atmış olduğum bir çok maillere karşılık bu sabah maile geri dönüşü aldım.
Bunun için tek benim mailim yetmiyor, bunun için hepinizden ve herkes için desteğe yapmaya davet ediyorum. Sadece 2 dakikanızı ayırarak, Görüş Ve Öneriler biriminden, "Çanta2" sekmesini önererek, "Çanta2" sekmesine aktifleşmesi için 2 minör,2 majör tılsım soketlerini yaptırmak için maillerinizi doldurmanızı istiyorum. 2 dakika ayırıp atacak olduğunuz bu mail, olursa eğer size daha zevkli bir oyun keyfi yaşatacağından en ufak bir şüphem yoktur, 2 dakikanızı ayırdığınız için teşekkür ederim.
Not: Konu başka bir konuya dahil edilmesin, konu başlıklarına dikkat olarak oyuncular giriş yapıyor. Konuların devamlarına bakmayan oyuncular olduğu için konunun burada Genel Etkileşimde sabit kalmasını istiyorum.
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:00
gönderen movie
Bu yıllarca istenen bir yenilik ama ne yazık ki hala yapılmadı demek ki oyun motoru vs desteklemiyor. Bana basit bir yenilik olarak gözüküyor ama yıllardır yapmadılar. Ya uğraşmak istemiyorlar yada yapamıyorlar.
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:04
gönderen CHAPPIE
Bu arkadaş sanırım tılsımsız veya birinci seviye tılsımlarla hiç bölge atmamış ya da savaşmamış.Sırf bunun gibiler yüzünden bölge atamayan ve düzgünce savaşamayan insanlar var.
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:08
gönderen MrDexter1
MrDexter1 yazdı: ↑02 Ağu 2017 17:06
CHAPPIE yazdı: ↑02 Ağu 2017 17:04
Bu arkadaş sanırım tılsımsız veya birinci seviye tılsımlarla hiç bölge atmamış ya da savaşmamış.Sırf bunun gibiler yüzünden bölge atamayan ve düzgünce savaşamayan insanlar var.
Büyük Hol bölgesi orada, git üret. Herkesin envanterine tılsımlar, gökten inmedi. Herkes emek harcayarak üretti, sende emek harca sende üret.
Not: Şuan yapmış olduğun 4 1 1 / 5 1 kesimleri ilk bulan birisiyim, tılsımsız grup bölgesinden bana bahsetme
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:13
gönderen CHAPPIE
Bir tılsım üretmek için gece gündüz oyunda olmak lazım. Ha birde madenlerin başında olmak lazım. Oyun içinde maden ve slot mafyaları doluyken nasıl tılsım üretecek insanlar? Herkes zengin değil ki gerçek parayla tılsım alsın. Hadi bana söylesene oyuna yeni başlayan kişiler bu mafyacı tiplerle nasıl başa çıkacak?
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:13
gönderen Renah
Merhaba,
Çantanın boyutunun artması cok önemli katılıyorum.
Lakin,
-mevcut oyun hatası kalkıyor, hata meşru kılınsın diyorsunuz. Cok yanlış. 8 tılsım oyunun kimyasını aşırı derecede bozuyordu. Buyuculer her şeyi yapabilir hale gelmişti. Tılsım kombinasyonu desen hak getire herkeste 8li fizik seti var, farklı hiçbir şey takamıyorsun. 4 olunca en azından birisini tercih etmek zorunda kalacağız ve çeşitlilik artacak mesela sıradaki grup bölgesine,
M1 + Dk3 (Kırmacı)
M1 + Bb3 (tanka yardımcı)
M1 + M23 ( Zırh kırma)
M1+ Fizik3 (Hasarcı, saptırmayı alan buyucu) gibi kombinasyonlarla 4+1+1 girilebilir mesela. Cok da keyifli olur, hatırlayanlar bilir, ilk zamanlar çembere bunun tilsimsiz haliyle girerdik ve her buyucunun bir rolü vardı.
-savaşçıların muhteşem bir üstünlüğü var buyuculere karşı bu da tamam, kabulüm. Ama bunun sebebi büyücünün güçsüzlüğü değil savaşçının abartı olması. Balyozla tek, çifteyle iki atabiliyorsa savaşçılar büyücüleri silelim daha iyi. Düzenlenmesi gereken sınıf bana kalırsa savaşçılar. Kendi aralarında vsleri bile 10 saniye sürüyor, hic keyfi yok.
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:14
gönderen asgsdga
aktif tılsım sayısının 4 tanede kalması gerektiğini düşünüyorum ama çanta2 sekmesi gayet faydalı bi eklenti olurdu.
Malesef desteğin ctrl+v sine maruz kalmışsın ki üzücü olmuş

Ben de yaklaşık 3 paragraflık bi mesaj göndermişitim desteğe, 1 dk sonra bu yanıt geldi ki bu sürede mesajımı okumaları imkansız, cevap yazmaları ayrı bi imkansız yani

neyse biz atalım mesajımızı belki gören olur
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:19
gönderen MrDexter1
Renah yazdı: ↑02 Ağu 2017 17:13
Merhaba,
Çantanın boyutunun artması cok önemli katılıyorum.
Lakin,
-mevcut oyun hatası kalkıyor, hata meşru kılınsın diyorsunuz. Cok yanlış. 8 tılsım oyunun kimyasını aşırı derecede bozuyordu. Buyuculer her şeyi yapabilir hale gelmişti. Tılsım kombinasyonu desen hak getire herkeste 8li fizik seti var, farklı hiçbir şey takamıyorsun. 4 olunca en azından birisini tercih etmek zorunda kalacağız ve çeşitlilik artacak mesela sıradaki grup bölgesine,
M1 + Dk3 (Kırmacı)
M1 + Bb3 (tanka yardımcı)
M1 + M23 ( Zırh kırma)
M1+ Fizik3 (Hasarcı, saptırmayı alan buyucu) gibi kombinasyonlarla 4+1+1 girilebilir mesela. Cok da keyifli olur, hatırlayanlar bilir, ilk zamanlar çembere bunun tilsimsiz haliyle girerdik ve her buyucunun bir rolü vardı.
-savaşçıların muhteşem bir üstünlüğü var buyuculere karşı bu da tamam, kabulüm. Ama bunun sebebi büyücünün güçsüzlüğü değil savaşçının abartı olması. Balyozla tek, çifteyle iki atabiliyorsa savaşçılar büyücüleri silelim daha iyi. Düzenlenmesi gereken sınıf bana kalırsa savaşçılar. Kendi aralarında vsleri bile 10 saniye sürüyor, hic keyfi yok.
Eskiden olanlar güzeldi, evet ama mazi mazidir. Oyun kendisini güncelliyor, bundan seneler önce birisine zırh kıracaksın 30 bin vuruşlara kadar büyücünün hasarları çıkacak dese, ben dahil hiç kimse buna inanmazdı. Oyun kendisini güncelliyor, demiş olduğun sistem bana göre mazide kaldı. Yeni sistemler buna oturtabilir, yeni güncelleme ile bu "Çanta2" sekmesi eklenebilir. Savaşçılara yapabilecek bir durum, sadece 8 tılsımlı büyücüler idi. Şuan ise onlardan eser kalmadı, gelecek güncelleme ile her karaktere belirli bir can ibaresi artışı olacaktır. Ama burada "2500 can" artışı olarak değilde "10000 can" artışı olarak eklenirse sınıflara olabilecek OkO karşılaşmaları bir hayli daha keyifli olacağını düşünüyorum. Bu vslerin kendi aralarında 10 saniye sürmeyeceğine hem işarattir.
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:23
gönderen noctiluca
Renah yazdı: ↑02 Ağu 2017 17:13
M1 + Dk3 (Kırmacı)
M1 + Bb3 (tanka yardımcı)
M1 + M23 ( Zırh kırma)
M1+ Fizik3 (Hasarcı, saptırmayı alan buyucu)
Hocam yalnız bi düzeltme yapayım
M1 + Dk3 (Kırmacı)
M1 + Bb3 (TANK)
M1 + M23 ( OFANSİF SAVASCI)
M1+ Fizik3 (Hasarcı, saptırmayı alan buyucu)
Re: Çanta2 Öneri HK. (2 Dakikanızı Ayırın!)
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2017 17:24
gönderen MrDexter1
asgsdga yazdı: ↑02 Ağu 2017 17:14
aktif tılsım sayısının 4 tanede kalması gerektiğini düşünüyorum ama çanta2 sekmesi gayet faydalı bi eklenti olurdu.
Malesef desteğin ctrl+v sine maruz kalmışsın ki üzücü olmuş

Ben de yaklaşık 3 paragraflık bi mesaj göndermişitim desteğe, 1 dk sonra bu yanıt geldi ki bu sürede mesajımı okumaları imkansız, cevap yazmaları ayrı bi imkansız yani

neyse biz atalım mesajımızı belki gören olur
Öncelikle 2 dakikanı ayırdığın için minnettarım, durum için gerçekten üzüldüm keşke başka türlü yaklaşsalar sevinirdim.
Aktif tılsım 4 adet olması bence gerçekten çok boş durum, çünkü belirttiğim gibi bu oyunda toplam tılsım adet miktarı 15000 adet ise, bunların 5000 adeti "8li tılsım kombinasyonuna" göre üretilmiş tılsımlardır. Bunlardan bir kaçına örnek "Ateş Bilgi (III), Süpürme2, Buz Oku 3 (III), Can Kurtarma, Hedef Saptırma (III), Ateş Çemberi 2 tarzında tılsımların hepsi kasada çürümeye durdu. Bu adam bu tılsımları kendi kullanamıyor ise, başkası neden bu tılsımları oyun parası karşılığında veya takasla takas ile satın alsın ama değil mi? Böyle hata meydana geldiğinde destek bu hatayı kaldırmalıydı. Millet 8li kombinasyona göre ürettiği tılsımları çöpe çıkartmamalıydı ve oyunculara alıştırmamalıydı. Milletin emeği ve hazzı çöp olmaması için Ctrl+V yapmazlar diye düşünüyorum bu saatten sonra. İletin için tekrardan teşekkür ederim.