1. sayfa (Toplam 4 sayfa)

KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 01:01
gönderen Parlementxx
Forum ve resmi sitede böyle bir giriş çizimi varken
Resim





Resim
Oyunda böyle birşeyle karşılaşıyoruz alın bir ipucu daha bırakın karaköyü adanayı çorumu bildiginiz kapı karşınızda


Edit : resimlerle uğraşmadım konuda sapmayın PhotoShop Cs 6 uzmanları başka konuya lütfen!111!!11111111!1

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 01:30
gönderen YemeLik
Niye unutuyoruz ikisi aynı anda eklenemiyormu kardeşim boş yorum yapmayın.Saatin açılacagı belli zaten yarım bölgemi olur.Nerullda en son sözlerinde hep karaköyü diyor idris boşa beklemiyor felan diyor.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 02:32
gönderen turkoxHAMSTER
Benim yorumu silen arkadaşın kafasını istiyorum.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 05:00
gönderen turkoxHAMSTER
Hahahahaha :D Başlık sahibinin isteği üzerine post kaldırmak da duyduğum en saçma şeylerden biri bu arada. Ama ciddi güldüm.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 05:16
gönderen smartenes
Hayırlı olsun kardeş internet bağlatmışsın.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 07:09
gönderen TOLGARDA
Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.

Ayrıca paintte fare ile çerçeveyi küçültmemek profesyonellik gerektiren bir iş değildir, olsa olsa tembelliktir.

Normalde bir şey demezdim ama bunun profesyonellik gerektiren bir şey olduğunu söylediğini görünce demem gerektiğini düşündüm.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 08:04
gönderen Parlementxx
TOLGARDA yazdı: 08 Tem 2017 07:09 Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.

Ayrıca paintte fare ile çerçeveyi küçültmemek profesyonellik gerektiren bir iş değildir, olsa olsa tembelliktir.

Normalde bir şey demezdim ama bunun profesyonellik gerektiren bir şey olduğunu söylediğini görünce demem gerektiğini düşündüm.
Ugrasmadim yazmisim zaten konudan sapmayalim

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 09:28
gönderen Retaliation
Belki ikisini bağlayan bir şeyler olabilir. Tangriss'den girip Karaköy'den çıkabiliriz.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 10:07
gönderen SalurBeyi
TOLGARDA yazdı: 08 Tem 2017 07:09 Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.
Haklı. Belki o kapıdan girmemiz için bazı şeyler yapmamız gerekecek ve bu bazı şeyler de Karaköy'de olacak.
Ne belli? ;)

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Gönderilme zamanı: 08 Tem 2017 10:16
gönderen TOLGA
TOLGARDA yazdı: 08 Tem 2017 07:09 Evet kapının orada olduğunu herkes, büyük hol kapısı da taa meteor bölgesi ile beraber geldi ama arada kaç tane bölge gelmişti.
Hatırladığım kadarıyla Arzuhalci'den alınan Taşkanat gibi Ada görevlerini ve bunun dışında bir kaç görev yapmadan sanırım Çemberlitaş'a girilmiyordu. Bunun üzerine, @Salurbeyi'nin de dediği gibi belki de Karaköy, Tangriss'ten önce gelecek ve şu an ki Ada görevini görerek bizim Tangriss'e girmemizi sağlayacak görevler verecek. Bunun adı görev olmazsa hasar olabilir, belli bir maden olabilir(bkz. Metin2'deki Sürgün Mağarası'na giriş için istenen Kan Taşı materyali), bu bir iki çeşitle daha çoğaltılabilir.
Söylemeden edemeyeceğim, bir yer de duymuştum, sanırım İKV geliştiricileri oyuna yeni güncelleme getirecekleri zaman(şu anki güncelleme için konuşuyorum) İstanbul'dan gerçek bir yeri, bölgeyi eklemeyi düşünüyorlarmış. Nereden duyduğumu hiç hatırlamıyorum, belki de rüyamda gördüm. :)