1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

*NERULL*

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2017 18:37
gönderen turkneferi
Nihat bey nasılsınız sağlığınız sıhhatiniz yerinde mi iş güç nasıl gidiyor ?














acaba kendisi gelip görecek mi

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2017 18:38
gönderen turkneferi
Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 16 Şub 2017 11:46
gönderen Nerull
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Resim

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 16 Şub 2017 12:07
gönderen Terminal
Nihat abi limanları yakmışlar hep. Gelen gemi yok bari gidende olmasın demişler abi.

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 17 Şub 2017 21:15
gönderen RecepBaS
Nerull yazdı:
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Resim
şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 17 Şub 2017 21:22
gönderen Vezirx27
RecepBaS yazdı:
Nerull yazdı:
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Resim
şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.
Adamın işi topluluğu yönetmek. Geliştirici biri değil yani, şimdi diyeceksin topluluğumu çok mu yönetiyor oyunun hali ortada görevini yapıyor fakat arka planda kalmayı tercih ediyor. Kendisine savunmak için demiyorum fakat Dev kadrosundan gelip sadece oyuncuların ara arada olsa dertlerini dinleyen birisi. Ne olursa olsun insanlar işin hakkında bu şekilde yorum yapılması yanlış. Olursa bir gün güncelleme gelirse kulağımıza fısıldayacak ilk insanda odur.

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 18 Şub 2017 05:09
gönderen RecepBaS
Vezirx27 yazdı:
RecepBaS yazdı:
Nerull yazdı:
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Resim
şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.
Adamın işi topluluğu yönetmek. Geliştirici biri değil yani, şimdi diyeceksin topluluğumu çok mu yönetiyor oyunun hali ortada görevini yapıyor fakat arka planda kalmayı tercih ediyor. Kendisine savunmak için demiyorum fakat Dev kadrosundan gelip sadece oyuncuların ara arada olsa dertlerini dinleyen birisi. Ne olursa olsun insanlar işin hakkında bu şekilde yorum yapılması yanlış. Olursa bir gün güncelleme gelirse kulağımıza fısıldayacak ilk insanda odur.
şuan bu söledıklerıne kendınde inanmadın :) dostum aç bide kader mühürleri forumu incele ondan sonra gel senle oturur herseyı tatısırım. dedigimi yap öle gel tartışmaya uslubunca herzaman acıgım. saygılar

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 19 Şub 2017 18:01
gönderen Brainiac
hayat sana güzel nihat abi :D
Nerull yazdı:
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Resim

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 19 Şub 2017 19:44
gönderen 0LIVERA
RecepBaS yazdı:
Vezirx27 yazdı:
RecepBaS yazdı:
Nerull yazdı:
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3

Resim
şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.
Adamın işi topluluğu yönetmek. Geliştirici biri değil yani, şimdi diyeceksin topluluğumu çok mu yönetiyor oyunun hali ortada görevini yapıyor fakat arka planda kalmayı tercih ediyor. Kendisine savunmak için demiyorum fakat Dev kadrosundan gelip sadece oyuncuların ara arada olsa dertlerini dinleyen birisi. Ne olursa olsun insanlar işin hakkında bu şekilde yorum yapılması yanlış. Olursa bir gün güncelleme gelirse kulağımıza fısıldayacak ilk insanda odur.
şuan bu söledıklerıne kendınde inanmadın :) dostum aç bide kader mühürleri forumu incele ondan sonra gel senle oturur herseyı tatısırım. dedigimi yap öle gel tartışmaya uslubunca herzaman acıgım. saygılar

burası km değil farkındaysan bizim NERUL u eleştirirken kmyei baz almayız ikv'yi baz alırız buda aynen arkadasın dediği gibi başarısız sonucuna vardırır.

Re: *NERULL*

Gönderilme zamanı: 19 Şub 2017 19:51
gönderen SalurBeyi
Bu konu kitlenir. Rez alın.