*NERULL*
Gönderilme zamanı: 15 Şub 2017 18:37
Nihat bey nasılsınız sağlığınız sıhhatiniz yerinde mi iş güç nasıl gidiyor ?
acaba kendisi gelip görecek mi
acaba kendisi gelip görecek mi
İstanbul Kıyamet Vakti Oyuncularının Buluşma Noktası
http://forum.istanbuloyun.com/
turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3
şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.Nerull yazdı:turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3
Adamın işi topluluğu yönetmek. Geliştirici biri değil yani, şimdi diyeceksin topluluğumu çok mu yönetiyor oyunun hali ortada görevini yapıyor fakat arka planda kalmayı tercih ediyor. Kendisine savunmak için demiyorum fakat Dev kadrosundan gelip sadece oyuncuların ara arada olsa dertlerini dinleyen birisi. Ne olursa olsun insanlar işin hakkında bu şekilde yorum yapılması yanlış. Olursa bir gün güncelleme gelirse kulağımıza fısıldayacak ilk insanda odur.RecepBaS yazdı:şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.Nerull yazdı:turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3
şuan bu söledıklerıne kendınde inanmadınVezirx27 yazdı:Adamın işi topluluğu yönetmek. Geliştirici biri değil yani, şimdi diyeceksin topluluğumu çok mu yönetiyor oyunun hali ortada görevini yapıyor fakat arka planda kalmayı tercih ediyor. Kendisine savunmak için demiyorum fakat Dev kadrosundan gelip sadece oyuncuların ara arada olsa dertlerini dinleyen birisi. Ne olursa olsun insanlar işin hakkında bu şekilde yorum yapılması yanlış. Olursa bir gün güncelleme gelirse kulağımıza fısıldayacak ilk insanda odur.RecepBaS yazdı:şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.Nerull yazdı:turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3
Nerull yazdı:turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3
RecepBaS yazdı:şuan bu söledıklerıne kendınde inanmadınVezirx27 yazdı:Adamın işi topluluğu yönetmek. Geliştirici biri değil yani, şimdi diyeceksin topluluğumu çok mu yönetiyor oyunun hali ortada görevini yapıyor fakat arka planda kalmayı tercih ediyor. Kendisine savunmak için demiyorum fakat Dev kadrosundan gelip sadece oyuncuların ara arada olsa dertlerini dinleyen birisi. Ne olursa olsun insanlar işin hakkında bu şekilde yorum yapılması yanlış. Olursa bir gün güncelleme gelirse kulağımıza fısıldayacak ilk insanda odur.RecepBaS yazdı:şöyle sözler yazmayın çıkıp 2 çift söz edemiyor bile ayıptır, gelmiş geçmiş yönetim kadrolarında bulunan en başarısızı budur , destegi yoktur demıyorum en başarısızıdır açık ve net.Nerull yazdı:turkneferi yazdı:Seviyoruz sizi Nihat Bey <3 <3
dostum aç bide kader mühürleri forumu incele ondan sonra gel senle oturur herseyı tatısırım. dedigimi yap öle gel tartışmaya uslubunca herzaman acıgım. saygılar