1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 12:49
gönderen GunAtesi
Öncelikle herkese merhaba!Ben 49 seviye büyücü ve savaşçıya sahibim . Ama ikisiylede gaffar giremiyorum .Kendimi daha çok büyücüme odakladım . Ona çemberlitaşa girmek için kıyamet asa ürettim . Ama giremedim . Biliyorsunuz ki Çemberlitaş bölgesi için Meteorit 1 tılsımı isteniyor . Bende yavaş yavaş üretmeye karar verdim . Bunu üretebilecek bütçeye herhangi bir şekilde sahib değilim. Bende sürekli holde örümcek kesiyorum ve maden çekiyorum . Küçük karları hesaplıyorum . Belkide 1 ay sonraki karıda karıştırıyorum üretmek için . Hesap defteri tutuyorum . Kısacası uğraşıyorum . Şimdi diyeceksiniz ki neden anlatıyorsun . Ben bu tılsımı ürettim diyelim . Yeni bölge geldi . Orada farklı bir büyü istendi mesela buz . Ardından meteorit 1 tılsımına ihtiyac kalmadı . Bunu üretmek için girdiğim o kadar emek var . Sonra oradaki itemler istenecek ve çemberlitaş unutulacak . Bu sefer m1 i olmayanlar da girecek . Tabi bunların hepsi yeni bölge gelirse vesaire ... Yardımcı olmak isteyen arkadaşlardan isteğim şudur ; Yeni bölge nasıl olacak , M1 e ihtiyac kalacak mı boşuna mı üretirim , orayı mı bekleyeyim . Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum :) .

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 13:48
gönderen Barbarosxhizir
Düşüncelerinde çok haklısın fakat yeni gelecek bölgede verdikleri hasarları yüksek olan zırhları büyü direncleri ve canlları yüksek miktarda olan boşlar olursa bu defa çemberlitaş bölgesi itemleri ful olan arkadaşları alacaklardır sana tavsiyem m1 üret itemlerini fulle ve tekrardan materyal kasmaya başla

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 14:51
gönderen aaasd
benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 15:09
gönderen mstfmrt
aaasd yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
meteorit 1 tılsımının üstü meteorit 2 mi :D :D bu zaten kademesiz tılsım bunun üstü nasıl olacak saniyede 3 meteorit mi atacak :D
her neyse onu bilmiyorum ama aynı anda 2 büyü attıran tılsım gelse çok iyi olur ;)

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 15:43
gönderen SikayetVar
Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 16:04
gönderen aaasd
mstfmrt yazdı:
aaasd yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
meteorit 1 tılsımının üstü meteorit 2 mi :D :D bu zaten kademesiz tılsım bunun üstü nasıl olacak saniyede 3 meteorit mi atacak :D
her neyse onu bilmiyorum ama aynı anda 2 büyü attıran tılsım gelse çok iyi olur ;)
kademesiz tılsım olsa yanındaki 1 ibaresi olmazdı kardesim meteorit 2 de 1 saniye yerine 1,5 saniye 2 saniye meteoritin süresini düşürebilir inş anlamışsındır

dipnot: iyileştirme tılsımı kademesizdir

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 16:16
gönderen Kabile
M1 uret kardeş cemberlidende fulle kendini kısadan anlatıyorum fulkendiğinde y2 takas et in hole zamanla m1 bb 3 te basarsın sen ileriyle alakalı olayı boş ver o anının tadını cıkarmaya bak

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 16:42
gönderen BunudaBanlayin
mstfmrt yazdı:
aaasd yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

yeni levelle birlikte yeni tılsımlar gelebilir holdeki yaratıklar güçlenebilir ama,, elimizdeki hol materyalleri ve tılsımlarının değer kaybedeceğini hiç ama hiç mantıklı bulmuyorum
meteorit 1 tılsımının üstü meteorit 2 mi :D :D bu zaten kademesiz tılsım bunun üstü nasıl olacak saniyede 3 meteorit mi atacak :D
her neyse onu bilmiyorum ama aynı anda 2 büyü attıran tılsım gelse çok iyi olur ;)
mstfmrt cümleyi algılama sorunun var sanırım. Yeni güncelleme ile meteorit 2 tılsımının geldiğini baz alırsak diyor bak arkadaş.

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 18:00
gönderen Krip
aaasd yazdı:
kademesiz tılsım olsa yanındaki 1 ibaresi olmazdı kardesim meteorit 2 de 1 saniye yerine 1,5 saniye 2 saniye meteoritin süresini düşürebilir inş anlamışsındır


Yalnız tılsımların kademesi parantez içinde yazar.
Örn: Meteorit 2 (III)

Yeni gelecek tılsım Meteorit 3 gibi farklı bir isimle adlandırılır büyük ihtimalle ve daha önceden olmayan bir özellikle çıkar.

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Gönderilme zamanı: 20 Ağu 2015 18:03
gönderen Kptm1234
Jvnon gibi karma hasar veren büyücü, Kenan gibi sarsılmaz açık iken saldıran savaşçı,Fundistatores (ismini tam hatırlamıyorum)gibi menzil hasarı veren sifaci .:D Nasil?Büyücü biraz abartılı oldu ama olsun. :D