''Network Çalışmaları'' Hk.
Gönderilme zamanı: 18 Oca 2015 02:12
Öncelikle herkese iyi geceler iyi forumlar dilerim.
Kendimce rahatsız olduğum bir iki noktaya değinmek ve eleştiri getirmek istiyorum , esasında forumda arama yapmama rağmen böyle birşeyle karşılaşmadım varsa bile ben bulamamış olabilirim eğer yanlışlıkta aynı bir konu var ve tartışılmış ise ya da kullanacağım dil ve üslup gücendirici olabilecekse affola.Konuyu destek ekibine birebir bildirmeme sebebim de üstünde duracağım konularda kamuoyu fikri ve desteğini almak amaçlıdır. Vaktini ayırıp okuyan ya da cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Şimdilik 2 konuya değinmek istiyorum. Birincisi network çalışmalarının süresinin bizim aldığımız süreli dükkan ürünlerinin (plus paket , arttırıcı vs) sürelerini etkilememesi konusudur . Sunucularınızı ttnet altyapısı ile birleştirip taşımış olabilirsiniz. Kabulümüzdür. Oyunu severek ve isteyerek oynuyoruz ve haklarını elinizde bulundurduğunuz bu oyuna daha kaydolurken sizin şartlarını ve anlaşma maddelerini kabul ederek kaydoluyoruz. ''Network Çalışmaları''nın oldukça arttığı bu günlerde yapılan 9 saatlik çalışmada kapalı olan server'larınıza giriş yapamıyoruz ve örneğin benim aldığım yağma arttırıcı ya da plus paketimin süresi neden bu süreler içerisinde devam ediyor ? Şahsım adına küçük şeylere takan bir insan değilim birçoğumuz da değiliz ama bir noktada aklıma geldikçe sinir oluyorum.
^^[Benim plus paketimden ya da yağma arttırıcımdan giden süre(yani ''Network Çalışması'' tamı tamına 9 saat ] x [Bu ürünleri kullanan kullanıcı sayısı ( artık siz tahmin edin)]= İKV'nin ya da ttnet'in bizden çaldığı TL'ler.^^
gibi bir denklem mi kurmamız gerekiyor ? Çünkü çok ciddi bir rakam bu. Neden çalmak diyorum ona da açıklık getireyim böyle çok sert oldu. Yönetici açıklamaları sinir bozar derecede geniş bir tavırla yazılmış çünkü.
Tek bir açıklama yapıyorsunuz sunucu çalışması yapılacak . Bitti. İşinize gelirse gibi. Oyun kapalı olacak verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz insanlar işten çıkmış pazar tatilleri var cumartesi gecesi oyuna girersiniz biraz stres atarsınız ama a aa oyun kapalı. Hiç mi mahcubiyet duymuyorsunuz oyuncularınıza karşı . Hadi bu ayrı bir duygudur onu geçtim. Madem işinizi profesyonel yapıp herbirimizi ayrı bir müşreti olarak görüyorsunuz bir özür yazısını çok mu görüyorsunuz ? İsmini vermeyeceğim yabancı menşeili başka bir MMORPG oyununda 5 dk'lik server kesintisinde milyonlarca kişiye ayrı ayrı dükkan ürünleri verilip defalarca özür dileniyor. Dükkan ürününde değil gözümüz ama sizin en büyük finansmanız bu oyuncular ya da sizin bakış açınızla müşteriler düzgün bir açıklama ve güzel bir ilgi için yeteri kadar saygıyı hakketmiyor mu ? Ya da siz yeteri kadar özeleştiri yapamıyor musunuz ya da hiç özeleştiri yapıyor musunuz ? Sinirim aynı şeyin tarafınızdan bir kere değil iki kere değil çok kez tekrarlanmasıdır.
İkincisi ise ; olaya karakterim gereği olaya sizin açınızdan bakmak gerekirse oyuncuları eleştiri de getirebilirsiniz ve bunu açık olarak tartışabiliriz. Biz size yeterince feedback sağlamıyor muyuz geribildirim yapmıyor muyuz size ? Yaptığımız geribildirimler yeteri kadar etkili , mantıklı ya da anlaşılabilir değil mi ? Doğru iletişim kanallarını mı kullanmıyoruz ? Size tekrar ve tekrar yaptığınız icraatlarda doğru şekilde destek mi olamıyoruz sorun nedir ? Biraz konuşun artık insan yerine koyun oyuncularınızı kendinizi anlatın ne yaptığınızı neden yaptığınızı nasıl yaptığınızı hangi amaçla yaptığınızı ve nasıl bir sonuç beklediğinizi , sizin ve bizim açımızdan nasıl sonuçlandığını söyleyin.
Çok uzattım kusura bakmayın söylenecek çok şey var ama bu konuya herhangi bir yöneticiden doğru düzgün bir cevap alamayacağıma ya da oyuncu ve yönetici arasında düzgün bir tartışma ortamı olmayacağına adım gibi emin olduğum için yazmıyorum umarım yanılırım .
Sonuç olarak ben ''Network Çalışmaları'' adı altında geçen sürede süreli dükkan ürünlerimin dondurulmasını ya da zamanının o çalışma süresi boyunca arttırılmasını bir oyuncu olarak talep ediyorum , bir müşteri olarak da kesin olarak o süreyi istiyorum. Hangi talebi kendi açınızdan kabul edersiniz.
Okuyan ve bu oyunu oynayan kardeşlerimden , dostlarımdan , arkadaşlarımdan tanıdığım tanımadığım oyunculardan yorum ve destek bekliyorum..
Zamanınızı ayırıp da okuduğunuz için ya da etkin olarak tartışmaya katılırsanız eğer ; onun için ayrıca teşekkür ederim.
İyi oyunlar , iyi forumlar..
Kendimce rahatsız olduğum bir iki noktaya değinmek ve eleştiri getirmek istiyorum , esasında forumda arama yapmama rağmen böyle birşeyle karşılaşmadım varsa bile ben bulamamış olabilirim eğer yanlışlıkta aynı bir konu var ve tartışılmış ise ya da kullanacağım dil ve üslup gücendirici olabilecekse affola.Konuyu destek ekibine birebir bildirmeme sebebim de üstünde duracağım konularda kamuoyu fikri ve desteğini almak amaçlıdır. Vaktini ayırıp okuyan ya da cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Şimdilik 2 konuya değinmek istiyorum. Birincisi network çalışmalarının süresinin bizim aldığımız süreli dükkan ürünlerinin (plus paket , arttırıcı vs) sürelerini etkilememesi konusudur . Sunucularınızı ttnet altyapısı ile birleştirip taşımış olabilirsiniz. Kabulümüzdür. Oyunu severek ve isteyerek oynuyoruz ve haklarını elinizde bulundurduğunuz bu oyuna daha kaydolurken sizin şartlarını ve anlaşma maddelerini kabul ederek kaydoluyoruz. ''Network Çalışmaları''nın oldukça arttığı bu günlerde yapılan 9 saatlik çalışmada kapalı olan server'larınıza giriş yapamıyoruz ve örneğin benim aldığım yağma arttırıcı ya da plus paketimin süresi neden bu süreler içerisinde devam ediyor ? Şahsım adına küçük şeylere takan bir insan değilim birçoğumuz da değiliz ama bir noktada aklıma geldikçe sinir oluyorum.
^^[Benim plus paketimden ya da yağma arttırıcımdan giden süre(yani ''Network Çalışması'' tamı tamına 9 saat ] x [Bu ürünleri kullanan kullanıcı sayısı ( artık siz tahmin edin)]= İKV'nin ya da ttnet'in bizden çaldığı TL'ler.^^
gibi bir denklem mi kurmamız gerekiyor ? Çünkü çok ciddi bir rakam bu. Neden çalmak diyorum ona da açıklık getireyim böyle çok sert oldu. Yönetici açıklamaları sinir bozar derecede geniş bir tavırla yazılmış çünkü.
Tek bir açıklama yapıyorsunuz sunucu çalışması yapılacak . Bitti. İşinize gelirse gibi. Oyun kapalı olacak verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz insanlar işten çıkmış pazar tatilleri var cumartesi gecesi oyuna girersiniz biraz stres atarsınız ama a aa oyun kapalı. Hiç mi mahcubiyet duymuyorsunuz oyuncularınıza karşı . Hadi bu ayrı bir duygudur onu geçtim. Madem işinizi profesyonel yapıp herbirimizi ayrı bir müşreti olarak görüyorsunuz bir özür yazısını çok mu görüyorsunuz ? İsmini vermeyeceğim yabancı menşeili başka bir MMORPG oyununda 5 dk'lik server kesintisinde milyonlarca kişiye ayrı ayrı dükkan ürünleri verilip defalarca özür dileniyor. Dükkan ürününde değil gözümüz ama sizin en büyük finansmanız bu oyuncular ya da sizin bakış açınızla müşteriler düzgün bir açıklama ve güzel bir ilgi için yeteri kadar saygıyı hakketmiyor mu ? Ya da siz yeteri kadar özeleştiri yapamıyor musunuz ya da hiç özeleştiri yapıyor musunuz ? Sinirim aynı şeyin tarafınızdan bir kere değil iki kere değil çok kez tekrarlanmasıdır.
İkincisi ise ; olaya karakterim gereği olaya sizin açınızdan bakmak gerekirse oyuncuları eleştiri de getirebilirsiniz ve bunu açık olarak tartışabiliriz. Biz size yeterince feedback sağlamıyor muyuz geribildirim yapmıyor muyuz size ? Yaptığımız geribildirimler yeteri kadar etkili , mantıklı ya da anlaşılabilir değil mi ? Doğru iletişim kanallarını mı kullanmıyoruz ? Size tekrar ve tekrar yaptığınız icraatlarda doğru şekilde destek mi olamıyoruz sorun nedir ? Biraz konuşun artık insan yerine koyun oyuncularınızı kendinizi anlatın ne yaptığınızı neden yaptığınızı nasıl yaptığınızı hangi amaçla yaptığınızı ve nasıl bir sonuç beklediğinizi , sizin ve bizim açımızdan nasıl sonuçlandığını söyleyin.
Çok uzattım kusura bakmayın söylenecek çok şey var ama bu konuya herhangi bir yöneticiden doğru düzgün bir cevap alamayacağıma ya da oyuncu ve yönetici arasında düzgün bir tartışma ortamı olmayacağına adım gibi emin olduğum için yazmıyorum umarım yanılırım .
Sonuç olarak ben ''Network Çalışmaları'' adı altında geçen sürede süreli dükkan ürünlerimin dondurulmasını ya da zamanının o çalışma süresi boyunca arttırılmasını bir oyuncu olarak talep ediyorum , bir müşteri olarak da kesin olarak o süreyi istiyorum. Hangi talebi kendi açınızdan kabul edersiniz.
Okuyan ve bu oyunu oynayan kardeşlerimden , dostlarımdan , arkadaşlarımdan tanıdığım tanımadığım oyunculardan yorum ve destek bekliyorum..
Zamanınızı ayırıp da okuduğunuz için ya da etkin olarak tartışmaya katılırsanız eğer ; onun için ayrıca teşekkür ederim.
İyi oyunlar , iyi forumlar..