Yeni yetenek önerileri(Eklenmiyecek olsa biel tartışalım)
Gönderilme zamanı: 10 Ara 2009 14:12
Merhaba arkadaşlar:
Oyunumuzun seviye limiti şu anda 49.Belki 59a çıkacak yada 49 olarak kalacak.59'a çıkarsa yeni yetenekler eklenecek.Bunlar sizce ne olmalı,nasıl olmalı gibi şeyleri tartışalım.Sadece yetenek değil eklenmesini istediğiniz herşeyi bu başlık altında yazabilirsiniz.
Eleştiriler puan halinde verilecektir.Herbir kişi eleştiri yaptığı kişinin adını ve puanını yazıcak.Ayrıca sebep de eklenecek.
Örnek Eleştiri:
Xxxxxx İsimli üyenin önerisine 10 üzerinden 7 Veriyorum.
Çünkü:
Eğer bu yetenek gelirse ......'lar daha güçlü olur.Yada dengesizlik olur.
İzninizle ben önerilerimi sunmak istiyorum.Savaşçıdan başlayalım.
Savaşçı:
Yaşam Tedbiri:
Seviye:50
Hedef:Kendisi
Amaç:Gelicek bir sonraki hasarı,kritik olmaması durumunda belirli bir oran ile rakibe yansıtır.Gelen hasar kritik ise,etki yok olur.
Her bir puanda gelen hasarı yansıtma miktarı %2 artar ve kudret gereksinimi %1,5 azalır
İlerki seviyelerde Ayna Özü görülebilir ve %10 yansıtma oranı otomatikmen eklenirken süresi 10 saniye uzar.
5 puanda yansıtma oranı %10 olur ve 5puandan itibaren herbir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.Yenilenme süresi 2 Dakika olur.
10 puanda yansıtma oranı %20 olur.10 puandan itibaren herbir puan Ayna Özü ihtimalini %1 arttırır.Yenilenme süresi 1,5 dakikadır.
15 Puanda %15 Ayna Özü ihtimali görülür.Yenilenme süresi 1 Dakika 25 Saniyedir.
Hedef Görüşü
Seviye 50
Hedef:Rakip
Amaç:Hedefte Yaşam Tedbiri,İnadın Çağrısı veya Kutsal İz yeteneği olmadığı süreçte,hedefin menzilini kısaltır
Her bir puan menzil düşürme oranını %0,5 arttırır.Kudret geresinimini %4 Azaltır.
5 Puanda Menzil düşürme özelliği otomatikmen %3 eklenir ve toplamda %5,5 olur.Yenilenme süresü 60 Saniyedir.
10 Puanda menzil düşürmesi özelliği %8'dir.Yenilenme süresü 40 Saniyedir
15 Puanda %11 menzil düşürür.Yenilenme süresü 30 Saniyedir
Direk Saldırı
Seviye:50
Hedef:Rakip
Amaç:Hedefin kudretine saldırılır.Aldığı kudret kadar kendi yaşam enerjisi düşer.
Herbir puan saldırı oranını %1 arttırır.Ve herbir puanda aldığı can %1 Artar.Kudret gereksinimi herbir puanda %3 azalır.
5 Puanda aldığı net kudret 1000'dir.Aldığı can ise 2000'Dir.
10 Puanda aldığı kudret 2000'dir.Aldığı Can 2500'dür.
15 Puanda Aldığı kudret 2500'dür.Aldığı can 3300'dür.
Büyücü:
Bağlılık İsteği
Seviye:50
Hedef:Kendi
Amaç:Bir bölgede kendi izini bırakarak,gelen direkt saldırılardan korunur.Eğer bu yetenek Kanatma,Zehir yeteneklerinden biri ile saldırıya uğrarsa,yok olur.Ve bu yetenek süresince kendi kudreti açık olduğu her saniye boyunca 500 düşer.
Herbir puanda saldırıdan korunma oranı %3 artar.İleriki seviyelerde Fiziksel Korunma yeteneği görülebilir.Kanatma ve Zehir yeteneklerinden'de etkilenmez.
5 Puanda %10 Fiziksel Korunama şansı.Süresi 3 ile 7 Sn arasında değişir.Yenilenme süresi 3 dakikadır.Zihin hapsi yeteneğinden korunabilme ihtimali %3'dür.
10 Puanda %15 Fiziksel korunma şansı.Süresi 4ile7 sn arasında değişir.Yenilenme süresi 2 dakikadır.Zihin hapsiyeteneğinden korunma ihtimali %6 dır.
15 Puanda %25 Fiziksel korunma şansı.Süresi 6sn'de sabitlenir.Yenilenme süresi 1,5 dakikadır.Zihin hapsinden korunma ihtimali %9'dur.
Büyücülük Sanatı
Seviye:50
HedeF:Kendi
Amaç:Kişinin menzilini uzatır.
Herbir puan %2 menzil uzatır.Kudret gereksinimini %4 arttırır.İleriki seviyelerde Sihirbazlık Sanatı görülebilir ve %10 otomatik menzil eklenir.
5 Puanda %10 Sihirbazlık sanatı şansı.Menzile %10 eklenir.
10 Puanda %20 Sihirbazlık sanatı şansı.Menzil %15dir.
15 Puadna %30 Sihirbazlık SANATI şansı.Menzil %20 Eklenir.Yenilenme süresü 5 dakikadır.
Kutsal İz
Seviye:50
Hedef:Rakip
Amaç:Bir rakipi işaretler ve onun verdiği tüm kötü etkilerden korunur.(Durdurma,Zehirleme,Kanatma vb)
Herbir puan korunma ihtimalini %3 arttırır.
5 Puanda %15 Korunma ihitmali.
10 Puanda %30 Korunma İhtimali
15 Puanda %45 Korunma ihtimali
Şifacı:
Ehlileştirme
Seviye 50
HedeF:Kendi
Amaç:Bir süre boyunca canavarlar ve rakipler taraıfndan dokunulamaz olur.(Diğer oyuncular hedefe tıklayamaz.)Fakat kendide diğerlerine tıklayıp,saldıramaz.(Şifa verme,canlandırma vb.yapabilir)
Herbir puan süresini 1 saniye uzatır.
5 Puanda 6 Saniye dokunulamaz olur.Kudret gereksinimi %10 Azaltılmıştır.
10 Puanda 11 Saniye dokunulamaz olur.Kudret gereksinimi %15 AZalır.
15 Puanda 16 Saniye dokunulamaz our.Kudret gereksinimi %20 azalır.
Rejenerasyon
Seviye:50
Hedef Kendi
Amaç:Aktif olduğu süreç boyunca enerjinizin dolma hızını arttırır(Meditasyon ile birlikte kullanıldığında +%10 Dolum hızı otomatikmen eklenir)
Herbir puanda %2 Dolum hızı veoranı eklenir.
5 Puanda %5 Dolum hızı ve oranı olur.
10 Puanda %15 Dolum hızı olur.Meditasyon ile birlikte kullanıldığında %5 Büyü Kritik Şansı verir)
15 Puanda %30 Dolum hızı ve oranı olur.(Meditasyon ile kullanıldığında %10 kritik şansı verir)
İnadın Çağrısı
Seviye:50
Hedef:Sadece çevresinde insan bulunduğu süreç.(Tek kendisine uygulayamaz.
Amaç:Aktif olduğu süre boyunca çevreisndekileri bir çembere alır ve bu çembere kimse girip çıkamaz,kimse çemberden dışarı saldırı yapamaz.Kimse çemberin içine salrıı yapamaz( Kanatma,durdurma gibi şeylerde yapılamaz)Öncelike çembere saldırıp yokedilmelidir
Herbir puanda çemberin alanı ve enerjisi %4 artar.
5 Puanda 5 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 5000'dir.
10 Puanda 7 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 10.000'dir
15 Puanda 8 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 15.000'dir.Her türlü elemente direnci 100'dür.Şifacı çemberi 15 puandayken ona can verebilir fakat ekranda yazılan canın 5de 1'i kalkana aktarılır.
Oyunumuzun seviye limiti şu anda 49.Belki 59a çıkacak yada 49 olarak kalacak.59'a çıkarsa yeni yetenekler eklenecek.Bunlar sizce ne olmalı,nasıl olmalı gibi şeyleri tartışalım.Sadece yetenek değil eklenmesini istediğiniz herşeyi bu başlık altında yazabilirsiniz.
Eleştiriler puan halinde verilecektir.Herbir kişi eleştiri yaptığı kişinin adını ve puanını yazıcak.Ayrıca sebep de eklenecek.
Örnek Eleştiri:
Xxxxxx İsimli üyenin önerisine 10 üzerinden 7 Veriyorum.
Çünkü:
Eğer bu yetenek gelirse ......'lar daha güçlü olur.Yada dengesizlik olur.
İzninizle ben önerilerimi sunmak istiyorum.Savaşçıdan başlayalım.
Savaşçı:
Yaşam Tedbiri:
Seviye:50
Hedef:Kendisi
Amaç:Gelicek bir sonraki hasarı,kritik olmaması durumunda belirli bir oran ile rakibe yansıtır.Gelen hasar kritik ise,etki yok olur.
Her bir puanda gelen hasarı yansıtma miktarı %2 artar ve kudret gereksinimi %1,5 azalır
İlerki seviyelerde Ayna Özü görülebilir ve %10 yansıtma oranı otomatikmen eklenirken süresi 10 saniye uzar.
5 puanda yansıtma oranı %10 olur ve 5puandan itibaren herbir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.Yenilenme süresi 2 Dakika olur.
10 puanda yansıtma oranı %20 olur.10 puandan itibaren herbir puan Ayna Özü ihtimalini %1 arttırır.Yenilenme süresi 1,5 dakikadır.
15 Puanda %15 Ayna Özü ihtimali görülür.Yenilenme süresi 1 Dakika 25 Saniyedir.
Hedef Görüşü
Seviye 50
Hedef:Rakip
Amaç:Hedefte Yaşam Tedbiri,İnadın Çağrısı veya Kutsal İz yeteneği olmadığı süreçte,hedefin menzilini kısaltır
Her bir puan menzil düşürme oranını %0,5 arttırır.Kudret geresinimini %4 Azaltır.
5 Puanda Menzil düşürme özelliği otomatikmen %3 eklenir ve toplamda %5,5 olur.Yenilenme süresü 60 Saniyedir.
10 Puanda menzil düşürmesi özelliği %8'dir.Yenilenme süresü 40 Saniyedir
15 Puanda %11 menzil düşürür.Yenilenme süresü 30 Saniyedir
Direk Saldırı
Seviye:50
Hedef:Rakip
Amaç:Hedefin kudretine saldırılır.Aldığı kudret kadar kendi yaşam enerjisi düşer.
Herbir puan saldırı oranını %1 arttırır.Ve herbir puanda aldığı can %1 Artar.Kudret gereksinimi herbir puanda %3 azalır.
5 Puanda aldığı net kudret 1000'dir.Aldığı can ise 2000'Dir.
10 Puanda aldığı kudret 2000'dir.Aldığı Can 2500'dür.
15 Puanda Aldığı kudret 2500'dür.Aldığı can 3300'dür.
Büyücü:
Bağlılık İsteği
Seviye:50
Hedef:Kendi
Amaç:Bir bölgede kendi izini bırakarak,gelen direkt saldırılardan korunur.Eğer bu yetenek Kanatma,Zehir yeteneklerinden biri ile saldırıya uğrarsa,yok olur.Ve bu yetenek süresince kendi kudreti açık olduğu her saniye boyunca 500 düşer.
Herbir puanda saldırıdan korunma oranı %3 artar.İleriki seviyelerde Fiziksel Korunma yeteneği görülebilir.Kanatma ve Zehir yeteneklerinden'de etkilenmez.
5 Puanda %10 Fiziksel Korunama şansı.Süresi 3 ile 7 Sn arasında değişir.Yenilenme süresi 3 dakikadır.Zihin hapsi yeteneğinden korunabilme ihtimali %3'dür.
10 Puanda %15 Fiziksel korunma şansı.Süresi 4ile7 sn arasında değişir.Yenilenme süresi 2 dakikadır.Zihin hapsiyeteneğinden korunma ihtimali %6 dır.
15 Puanda %25 Fiziksel korunma şansı.Süresi 6sn'de sabitlenir.Yenilenme süresi 1,5 dakikadır.Zihin hapsinden korunma ihtimali %9'dur.
Büyücülük Sanatı
Seviye:50
HedeF:Kendi
Amaç:Kişinin menzilini uzatır.
Herbir puan %2 menzil uzatır.Kudret gereksinimini %4 arttırır.İleriki seviyelerde Sihirbazlık Sanatı görülebilir ve %10 otomatik menzil eklenir.
5 Puanda %10 Sihirbazlık sanatı şansı.Menzile %10 eklenir.
10 Puanda %20 Sihirbazlık sanatı şansı.Menzil %15dir.
15 Puadna %30 Sihirbazlık SANATI şansı.Menzil %20 Eklenir.Yenilenme süresü 5 dakikadır.
Kutsal İz
Seviye:50
Hedef:Rakip
Amaç:Bir rakipi işaretler ve onun verdiği tüm kötü etkilerden korunur.(Durdurma,Zehirleme,Kanatma vb)
Herbir puan korunma ihtimalini %3 arttırır.
5 Puanda %15 Korunma ihitmali.
10 Puanda %30 Korunma İhtimali
15 Puanda %45 Korunma ihtimali
Şifacı:
Ehlileştirme
Seviye 50
HedeF:Kendi
Amaç:Bir süre boyunca canavarlar ve rakipler taraıfndan dokunulamaz olur.(Diğer oyuncular hedefe tıklayamaz.)Fakat kendide diğerlerine tıklayıp,saldıramaz.(Şifa verme,canlandırma vb.yapabilir)
Herbir puan süresini 1 saniye uzatır.
5 Puanda 6 Saniye dokunulamaz olur.Kudret gereksinimi %10 Azaltılmıştır.
10 Puanda 11 Saniye dokunulamaz olur.Kudret gereksinimi %15 AZalır.
15 Puanda 16 Saniye dokunulamaz our.Kudret gereksinimi %20 azalır.
Rejenerasyon
Seviye:50
Hedef Kendi
Amaç:Aktif olduğu süreç boyunca enerjinizin dolma hızını arttırır(Meditasyon ile birlikte kullanıldığında +%10 Dolum hızı otomatikmen eklenir)
Herbir puanda %2 Dolum hızı veoranı eklenir.
5 Puanda %5 Dolum hızı ve oranı olur.
10 Puanda %15 Dolum hızı olur.Meditasyon ile birlikte kullanıldığında %5 Büyü Kritik Şansı verir)
15 Puanda %30 Dolum hızı ve oranı olur.(Meditasyon ile kullanıldığında %10 kritik şansı verir)
İnadın Çağrısı
Seviye:50
Hedef:Sadece çevresinde insan bulunduğu süreç.(Tek kendisine uygulayamaz.
Amaç:Aktif olduğu süre boyunca çevreisndekileri bir çembere alır ve bu çembere kimse girip çıkamaz,kimse çemberden dışarı saldırı yapamaz.Kimse çemberin içine salrıı yapamaz( Kanatma,durdurma gibi şeylerde yapılamaz)Öncelike çembere saldırıp yokedilmelidir
Herbir puanda çemberin alanı ve enerjisi %4 artar.
5 Puanda 5 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 5000'dir.
10 Puanda 7 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 10.000'dir
15 Puanda 8 oyunculuk bir çember oluşturabilir.Enerjisi 15.000'dir.Her türlü elemente direnci 100'dür.Şifacı çemberi 15 puandayken ona can verebilir fakat ekranda yazılan canın 5de 1'i kalkana aktarılır.