yenı gelıcek eklentılerde zırhlar yukseltılmesın
Gönderilme zamanı: 25 Şub 2010 21:11
6) Bundan sonra gelmesi muhtemel eklenti paketlerinde yaratık zırhları olacak mı?
Evet, zırh faktörü gelecekteki eklentilerde yeniden etkinliğine kavuşacak. Farklı hasar tiplerine (Kesici, Ezici, Delici) karşı yüksek zırhlı (%50 üzeri) yaratıklar, yüksek dirençli yaratıklar, bunların hepsi oyunda yer alacak. Bununla amaçlanan şey oyunda herkesin tek tip bir silaha yönlenmesi yerine farklı farklı hedefler için farklı silah tipleri kullanarak zengin bir oynanabilirliğe erişmesini sağlamaktır.
Oyunculara planlarını bu yönde yapmaları gerektiğini şimdiden belirtelim. Bu 1 günlük süreç de onlar için bir deneyim olmuş olur. Değişik hasar tipindeki silahları toplamak her zaman bir avantajdır bunu da belirtelim.
yonetımın yukardada yazdıgı gıbı yenı eklentı yle beraber gelen yaratık ların zırhı yuksek olucakmıs
bence zırhlar yuksektılmesın sılahlar delıcı ezıcı ve kesıcı olarak ayrılsın ama zırhlar yukseltılırse oyunun
dogası bozuluyor kesıcegımız yaratıkların gucune gore canını ve savunma sını yukseltın ama zırhlarını
yukseltıgnız zaman maxlar degerı kaybetmeye baslıyor
oyunun zaten temelınde maxlar hayvanları kesmek ıcın
elemnt vs ıcın
yenı guncellemeyle beraber oyun tam dengelenmıs gıbı duruyor cunkı oyunda artık buyucu ve savascı arasındakı denge duzelmıse benzıyor
oyunda herkez hasarının artmasını ıster ama hıcbır zaman azalmasını ıstemez
yaratıklara gore sılah cesıtlerı ayrılsın ama yaratıkların zırhları degıl sadece can ve savunmaları yukseltılsın
herkezden destek beklıyorum
Evet, zırh faktörü gelecekteki eklentilerde yeniden etkinliğine kavuşacak. Farklı hasar tiplerine (Kesici, Ezici, Delici) karşı yüksek zırhlı (%50 üzeri) yaratıklar, yüksek dirençli yaratıklar, bunların hepsi oyunda yer alacak. Bununla amaçlanan şey oyunda herkesin tek tip bir silaha yönlenmesi yerine farklı farklı hedefler için farklı silah tipleri kullanarak zengin bir oynanabilirliğe erişmesini sağlamaktır.
Oyunculara planlarını bu yönde yapmaları gerektiğini şimdiden belirtelim. Bu 1 günlük süreç de onlar için bir deneyim olmuş olur. Değişik hasar tipindeki silahları toplamak her zaman bir avantajdır bunu da belirtelim.
yonetımın yukardada yazdıgı gıbı yenı eklentı yle beraber gelen yaratık ların zırhı yuksek olucakmıs
bence zırhlar yuksektılmesın sılahlar delıcı ezıcı ve kesıcı olarak ayrılsın ama zırhlar yukseltılırse oyunun
dogası bozuluyor kesıcegımız yaratıkların gucune gore canını ve savunma sını yukseltın ama zırhlarını
yukseltıgnız zaman maxlar degerı kaybetmeye baslıyor
oyunun zaten temelınde maxlar hayvanları kesmek ıcın
elemnt vs ıcın
yenı guncellemeyle beraber oyun tam dengelenmıs gıbı duruyor cunkı oyunda artık buyucu ve savascı arasındakı denge duzelmıse benzıyor
oyunda herkez hasarının artmasını ıster ama hıcbır zaman azalmasını ıstemez
yaratıklara gore sılah cesıtlerı ayrılsın ama yaratıkların zırhları degıl sadece can ve savunmaları yukseltılsın
herkezden destek beklıyorum