1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Neler Gerekiyor!

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2013 19:31
gönderen hasanberk98
Ya Arkdaşlar Mesela Çarımı Bir Şekılde Çaldırdım Mesela Hesap Şifremi Keyloggerle Çaldılar Ve Şifreyi Msn Yi Değiştirdiler Bu Durumda Ne Yapabilirim Hangi Bilgiler Oluursa Hesabımı Kolayca Geri Alabilirim Maddeli Şekılde YazılaBİlcek Arkdaşımız Varmı Mesela Çardaki Paketler W.s

Re: Neler Gerekiyor!

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2013 20:26
gönderen ROckStarGAMES
Su içebilirsin.

Re: Neler Gerekiyor!

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2013 21:01
gönderen JouRney
Telaşlanmana veya su içmene gerek yok.

• Mail hesabı yitirilmiş veya GSM hattı kapatıldığı için şifre değiştirilemiyorsa doğrulama için şu bilgiler istenir:
Gizlenmiş İçerikGöster
  • - Sunucu:
    - Kullanıcı Adı (E-Posta / GSM):
    - Başvuru nedenini detaylı bir şekilde yazınız:
    - Hesapta bulunan Karakter Adları ve Seviyeleri:
    - Bu hesaba yüklemiş olduğunuz ürünlere (Akçe/Plus Paket,Kasa Erişimi vb.) ait E-Pin kodu/kodları:
    - Hesaptaki karakterlere yüklenmiş ürünler (Kasa Erişimi, Lonca Pasaportu, Yetenek vb.):
    - Hesaptaki karakterlerde yapılmış Silah Yükseltme işlemleri (Karakter Adı-Silah şeklinde) :
    - Hesaba Dükkan üzerinden alınmış ve süresi devam eden ürünler:
    - Kullanıcı adınızı artık kullanamıyorsanız aktarılmasını istediğiniz Yeni Sobee Üyeliğiniz:
    (GSM numaranız kapandıysa yada Mail adresinize hiçbir şekilde erişemiyorsanız)
İKV İletişim/Destek formundan bildirim tipini "Üyelik Sorunları" seçtikten sonra gerekli alanları doldurun. Gizlenmiş İçerik'teki bilgileri ise eksiksiz olarak doldurduktan sonra formdaki Açıklama'ya ekleyin. Sonrasında Destek'ten gelecek cevabı beklemek durumundasınız. Umarım hesabınızı tekrar geri alabilirsiniz. Sevgiler..

Re: Neler Gerekiyor!

Gönderilme zamanı: 31 Oca 2013 21:20
gönderen turkneferi
JouRney yazdı:Telaşlanmana veya su içmene gerek yok.

• Mail hesabı yitirilmiş veya GSM hattı kapatıldığı için şifre değiştirilemiyorsa doğrulama için şu bilgiler istenir:
Gizlenmiş İçerikGöster
  • - Sunucu:
    - Kullanıcı Adı (E-Posta / GSM):
    - Başvuru nedenini detaylı bir şekilde yazınız:
    - Hesapta bulunan Karakter Adları ve Seviyeleri:
    - Bu hesaba yüklemiş olduğunuz ürünlere (Akçe/Plus Paket,Kasa Erişimi vb.) ait E-Pin kodu/kodları:
    - Hesaptaki karakterlere yüklenmiş ürünler (Kasa Erişimi, Lonca Pasaportu, Yetenek vb.):
    - Hesaptaki karakterlerde yapılmış Silah Yükseltme işlemleri (Karakter Adı-Silah şeklinde) :
    - Hesaba Dükkan üzerinden alınmış ve süresi devam eden ürünler:
    - Kullanıcı adınızı artık kullanamıyorsanız aktarılmasını istediğiniz Yeni Sobee Üyeliğiniz:
    (GSM numaranız kapandıysa yada Mail adresinize hiçbir şekilde erişemiyorsanız)
İKV İletişim/Destek formundan bildirim tipini "Üyelik Sorunları" seçtikten sonra gerekli alanları doldurun. Gizlenmiş İçerik'teki bilgileri ise eksiksiz olarak doldurduktan sonra formdaki Açıklama'ya ekleyin. Sonrasında Destek'ten gelecek cevabı beklemek durumundasınız. Umarım hesabınızı tekrar geri alabilirsiniz. Sevgiler..
Gereken her şeyi açıklamış.Bize bir şey kalmamış :D