1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2013 00:29
gönderen HeilHitler
Tılsım sisteminin yazılımını kim yazdı ekipten acaba? Hayır, çözemediğim şudur; Tılsım takılacak yere, neden normal eşya konur? Neden tılsımların takılacağı yer eşyalarımızı taktığımız yerlerin altında olmazda çantamızın içinde olur. Ne bileyim yani sanki pek özen gösterilmemiş gibi, hazıra gelmiş gibi geldi bana. Düşünülünce çok eksiği çıkar daha bunun.

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2013 01:28
gönderen HuNKaR
zaten yaptıkları bölmede paint terk

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2013 08:00
gönderen ROckStarGAMES
Tilsim konulacak yer yazilmaz modellenir. Ha cok basit ise ap bir oyin rakip olsun ikv ye

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2013 10:36
gönderen IDyBKaTLiaMI
HeilHitler yazdı:Tılsım sisteminin yazılımını kim yazdı ekipten acaba? Hayır, çözemediğim şudur; Tılsım takılacak yere, neden normal eşya konur? Neden tılsımların takılacağı yer eşyalarımızı taktığımız yerlerin altında olmazda çantamızın içinde olur. Ne bileyim yani sanki pek özen gösterilmemiş gibi, hazıra gelmiş gibi geldi bana. Düşünülünce çok eksiği çıkar daha bunun.
daha bi sürü eksiği var adamlar açıklarını araştırıyorlar başka ilşeri yoqmuş gibi ama yinede açık çok mesela savaşçılarda tılsım takınca kudret sıfırlanmıyor..:)

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013 10:33
gönderen XxPEERLESSxX
HeilHitler yazdı:Tılsım sisteminin yazılımını kim yazdı ekipten acaba? Hayır, çözemediğim şudur; Tılsım takılacak yere, neden normal eşya konur? Neden tılsımların takılacağı yer eşyalarımızı taktığımız yerlerin altında olmazda çantamızın içinde olur. Ne bileyim yani sanki pek özen gösterilmemiş gibi, hazıra gelmiş gibi geldi bana. Düşünülünce çok eksiği çıkar daha bunun.
+1

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013 11:48
gönderen TeknoBYraM
IDyBKaTLiaMI yazdı:
HeilHitler yazdı:Tılsım sisteminin yazılımını kim yazdı ekipten acaba? Hayır, çözemediğim şudur; Tılsım takılacak yere, neden normal eşya konur? Neden tılsımların takılacağı yer eşyalarımızı taktığımız yerlerin altında olmazda çantamızın içinde olur. Ne bileyim yani sanki pek özen gösterilmemiş gibi, hazıra gelmiş gibi geldi bana. Düşünülünce çok eksiği çıkar daha bunun.
daha bi sürü eksiği var adamlar açıklarını araştırıyorlar başka ilşeri yoqmuş gibi ama yinede açık çok mesela savaşçılarda tılsım takınca kudret sıfırlanmıyor..:)
Dogru renk bölmesine mi koydun? Ben öyle bir hata yasamadim henüz.

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013 12:58
gönderen Atazade
Belki haklısınız arkadaşlar. ama madem öyle, gel sen kodla derler adama :)

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013 13:26
gönderen Refresh
Atazade yazdı:Belki haklısınız arkadaşlar. ama madem öyle, gel sen kodla derler adama :)
Demezler öyle bir şey bu zihniyetten vazgeçin.

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013 13:30
gönderen Forumikv1
Öncelikle tılsım sistemini tek kişi kodlamadı sobee bir ekip bir çok Dev tılsım sistemi üzerinde çalışmıştır.Tılsım bölmesi çantadan ayrı olabilirdi belki doğru ama böyle yapılmış yakın zamanda çanta yada kasa genişlemesi geleceğini düşüyorum bunla beraber yer sıkıntısı bir nebze azalacaktır.

Re: Tılsım Sisteminini Kim Kodladı?

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2013 18:17
gönderen SmokyPAUK
Atazade yazdı:Belki haklısınız arkadaşlar. ama madem öyle, gel sen kodla derler adama :)

Ben kodlarım. Çantaya 4 göz daha konur, oraya tılsımdan başka bişey yerleştirilemez. Oradan direkt işportaya sürüklenemez. Aynı yukarıdaki silah ve giysi bölümleri gibi. Kodlar aynı olur. Nasıl silah bölmesine sadece silah yerleştirilebiliyorsa aynı kod sisteminde silah yerine 2 farklı tılsım değişkeni kodu yerleştirilerek yapılabilir. Yeni bir kodlamaya gerek kalmaz.
C++ , OpenGL ve DirectX ile yapılmıyormu sonuçta.
Bu kadar basit birşeye uğraşmadıkları belli.
Çantaya 4 yeni göz eklemek için tılsım sistemini yeniden kodlamaya gerek yoktur.