Plus Alırken Dikkat ! Gamesilk Rezilliği..
Gönderilme zamanı: 02 Kas 2012 17:53
Merhaba arkadaşlar
Bugün plus almaya karar verdim.İsim koduna da ihtiyacım olduğu için isim kodunun olduğu kutulardan almak istedim.Gamesilk.com adresinde aradığım ürünü buldum ve canlı destekden de stokta olduğunun teyidini aldım.Parayı yatırdıktan sonra işlem onayı için 20 dakika bekledim ve sonunda bana canlı destekten ürünün ellerinde olmadığını söylediler.Toplamda 32 tl masraf ettim.Para iadesi yapacaklarını ancak hesabımın olması gerektiğini söylediler.Hesap ücreti 10 tl.Ben hesap açsam boş yere 10 tl'yi sokağa atmış olacağım.
Üstüne üstlük geçen diyaloglara bakar mısınız.Sanki bütün bunlar benden kaynaklanmış gibi umursamaz bir tavırla cevap veriyorlar.
Çağrınız operatör Anjula tarafından kabul edildi.İlgili birim: Anjula.
Anjula :
buyrun hoşgeldiniz
----------------------------
A****:
IKV PLUS Paket 90 Gün ve İsim Değiştirme Paketi
Üzgünüz yukarıdaki ürünlerde stoklarımız yetersiz. Bilgi sistem yöneticisine gönderildi. Bir süre sonra tekrar deneyebilir veya alışveriş sepetinizden ürün değişikliği yapabilirsiniz.
A****:
böyle dedi sisteminiz.
----------------------------
Anjula :
beklemede kalın
Anjula:
İkv ürünü satmıyoruz
----------------------------
A****:
ben daha önce size destekden ulaştım,satıyoruz dediniz ve ben bunun teyidini aldıktan sonra parayı hesabınıza yatırdım paramın karşılığını almak istiyorum.bu kadar sıkışık vaktimde PTT'ye gidip para yatırdım
A****:
cevap bekliyorum sizden
A****:
diğer tarafta kimse var mı ?
----------------------------
Anjula :
beyfendi
Anjula :
size kim ürün var dedi
Anjula :
hangi gün
Anjula :
hangi saatte ?
----------------------------
A****:
bundan yaklaşık 3 gün önce tam saat veremem size çünkü bu duruma düşeceğimi bilmiyordum
----------------------------
Anjula :
bu ürün alınmadığı için satılmıyor artık
Anjula :
istiyorsanız iade edilir paranız
----------------------------
A****:
toplam 32 tl ödedim.ne zaman alırım paramı
----------------------------
Anjula :
ne ile ödediniz
----------------------------
A****:
ptt
----------------------------
Anjula :
isim, soyisimi, e-mail , telefon numarası, miktar, işlem tarihi , işlem saati alabilir miyim (eksiksiz ve sırasıyla yanyana lütfen)
----------------------------
A****:
A****,--,xxx@msn.com,05*** *** **,30TL,02/11/2012,14:58:51
A****:
kendime ait hesabım yok
----------------------------
Anjula :
bir hesap vermeniz gerekli oraya atıcaz parayı
----------------------------
A****:
hesap açtırmadım ki ben adıma yollayın Sivas Merkez PTT sine
A****:
Anjula orada mısınız ?
----------------------------
Anjula :
bir hesap bulun ve tekrar baglanın
----------------------------
A****:
hesabım yok açtırması 10 tl tutacak ben sizden farklı üye isimlerinde 3 yıldır alışveriş yapıyorum.3 yılın güler yüzünü 20 dakikada unutturdunuz.Ya resmen paramı aldını vermiyorsunuz.
A****:
Bakın hem sizin ticari isminiz lekelenmesin hemde benim maduriyetimin ortadan kaldırılması için istediğim ürünü yada paramı gönderin.// siz 1 kuruşun hesabını yapıyorsunuz ben sitenize 32 tl masraf ediyorum 25 tl lik ürünle beni avutmaya çalışıyorsunuz
----------------------------
Anjula :
Saat 22 de yetkilimiz gelecek o zaman gelin.
----------------------------
A****:
Ama araya hafta sonu gececek benim de zamanım önemli.
----------------------------
Anjula :
Yapabileceğim birşey yok.
Halen bekliyorum şimdi de yetkilimiz toplantıda diyorlar ve sindirme politikası uyguluyorlar.Arkadaşlar bu diyalogları okuduktan sonra plus alırken birkez daha düşünün derim.
Bugün plus almaya karar verdim.İsim koduna da ihtiyacım olduğu için isim kodunun olduğu kutulardan almak istedim.Gamesilk.com adresinde aradığım ürünü buldum ve canlı destekden de stokta olduğunun teyidini aldım.Parayı yatırdıktan sonra işlem onayı için 20 dakika bekledim ve sonunda bana canlı destekten ürünün ellerinde olmadığını söylediler.Toplamda 32 tl masraf ettim.Para iadesi yapacaklarını ancak hesabımın olması gerektiğini söylediler.Hesap ücreti 10 tl.Ben hesap açsam boş yere 10 tl'yi sokağa atmış olacağım.
Üstüne üstlük geçen diyaloglara bakar mısınız.Sanki bütün bunlar benden kaynaklanmış gibi umursamaz bir tavırla cevap veriyorlar.
Çağrınız operatör Anjula tarafından kabul edildi.İlgili birim: Anjula.
Anjula :
buyrun hoşgeldiniz
----------------------------
A****:
IKV PLUS Paket 90 Gün ve İsim Değiştirme Paketi
Üzgünüz yukarıdaki ürünlerde stoklarımız yetersiz. Bilgi sistem yöneticisine gönderildi. Bir süre sonra tekrar deneyebilir veya alışveriş sepetinizden ürün değişikliği yapabilirsiniz.
A****:
böyle dedi sisteminiz.
----------------------------
Anjula :
beklemede kalın
Anjula:
İkv ürünü satmıyoruz
----------------------------
A****:
ben daha önce size destekden ulaştım,satıyoruz dediniz ve ben bunun teyidini aldıktan sonra parayı hesabınıza yatırdım paramın karşılığını almak istiyorum.bu kadar sıkışık vaktimde PTT'ye gidip para yatırdım
A****:
cevap bekliyorum sizden
A****:
diğer tarafta kimse var mı ?
----------------------------
Anjula :
beyfendi
Anjula :
size kim ürün var dedi
Anjula :
hangi gün
Anjula :
hangi saatte ?
----------------------------
A****:
bundan yaklaşık 3 gün önce tam saat veremem size çünkü bu duruma düşeceğimi bilmiyordum
----------------------------
Anjula :
bu ürün alınmadığı için satılmıyor artık
Anjula :
istiyorsanız iade edilir paranız
----------------------------
A****:
toplam 32 tl ödedim.ne zaman alırım paramı
----------------------------
Anjula :
ne ile ödediniz
----------------------------
A****:
ptt
----------------------------
Anjula :
isim, soyisimi, e-mail , telefon numarası, miktar, işlem tarihi , işlem saati alabilir miyim (eksiksiz ve sırasıyla yanyana lütfen)
----------------------------
A****:
A****,--,xxx@msn.com,05*** *** **,30TL,02/11/2012,14:58:51
A****:
kendime ait hesabım yok
----------------------------
Anjula :
bir hesap vermeniz gerekli oraya atıcaz parayı
----------------------------
A****:
hesap açtırmadım ki ben adıma yollayın Sivas Merkez PTT sine
A****:
Anjula orada mısınız ?
----------------------------
Anjula :
bir hesap bulun ve tekrar baglanın
----------------------------
A****:
hesabım yok açtırması 10 tl tutacak ben sizden farklı üye isimlerinde 3 yıldır alışveriş yapıyorum.3 yılın güler yüzünü 20 dakikada unutturdunuz.Ya resmen paramı aldını vermiyorsunuz.
A****:
Bakın hem sizin ticari isminiz lekelenmesin hemde benim maduriyetimin ortadan kaldırılması için istediğim ürünü yada paramı gönderin.// siz 1 kuruşun hesabını yapıyorsunuz ben sitenize 32 tl masraf ediyorum 25 tl lik ürünle beni avutmaya çalışıyorsunuz
----------------------------
Anjula :
Saat 22 de yetkilimiz gelecek o zaman gelin.
----------------------------
A****:
Ama araya hafta sonu gececek benim de zamanım önemli.
----------------------------
Anjula :
Yapabileceğim birşey yok.
Halen bekliyorum şimdi de yetkilimiz toplantıda diyorlar ve sindirme politikası uyguluyorlar.Arkadaşlar bu diyalogları okuduktan sonra plus alırken birkez daha düşünün derim.