1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
MAĞDURİYET
Gönderilme zamanı: 08 Eyl 2012 23:44
gönderen arifturgut
s.a. 25 tl karsılıgı 2500 akce ıcın mesaj gonderdım telefondan 250 tl kesıldı ama e-pın kodu gelmedı magdurıyetımı 5 kez destek formuna ılettım ama kımse bakmadı nasıl bı duzen var burada anlam veremıyorum parayı alıp epını neden vermıyorsunuz hadı vermedınız neden bı kez olsun gerı donusum yapmıyorsunuz hakkımı her turlu yasal yollardan arayacagım bılgınız olsun [içerik silindi] nolu telefondan yaptım mobıl odemeyı tarıh 08.09.2012 saat 19:15 ıle 19:45 arası bı bakarmısanız sevınırım
Re: MAĞDURİYET
Gönderilme zamanı: 08 Eyl 2012 23:50
gönderen Lahkesis
Merhaba,
İletişim/Destek platformunda size ve birçok oyuncuya hizmet veren yetkililerin iş yoğunluluklarına göre geri dönüşlerde gecikmeler yaşanabilmektedir.
İletişim/Destek'e gönderdiğiniz başvurunun ardından 24 saat geçtikten sonra tarafınıza geri dönüş yapılmazsa ikinci bir başvuru daha gönderiniz. Ancak şunu da belirtmek isterim ki; gün içerisinde birden fazla atacağınız başvurular yapılan incelemeleri hızlandırmaz, aksine yavaşlatır. Bu yüzden gün içerisinde sadece 1 başvuru göndererek tarafınıza gelecek cevabı sabırla bekleyiniz.
Son başvurunuzun ardından 24 saat geçmesine rağmen tarafınıza geri dönüş yapılmadıysa, lütfen bize aşağıdaki bilgileri İletişim/Destek Formu'nda bildirim tipini Mobil Ödeme/3Pay seçerek gönderiniz.
Mobil ödeme tarihi:
Mobil ödemede kullanılan GSM numarası:
Gerekli cevabı tarafınıza aldığınızdan ve irtibata geçmeniz gereken tek yer İletişim/Destek platformu olduğundan konunuz kilitlenmiştir.
Anlayışınız için teşekkürler, iyi forumlar.