Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Gerçekten merak ediyorum apaçık şekilde orta duran bu karakter arası dengesizlikleri çözecek olanlar neden dişe dokunur bir cevap vermiyor oyunculara ?
- ybrdelisix
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 554
- Kayıt: 27 May 2013 20:23
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
savaşçı depar yeteneğini kullanmazsa ancak kesersin ve buna tılsımlarda ekleniyorsa büyücünün vay haline 
xXESREFPASALIXx yazdı:yoo gayet iyi şuan işi bilen bir büyücü cok rahat bı savaşcıyı kesıyo şifacı bile kesebiliyo artık savaşcıyıböyle iyi
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
oyunun temeli pvp ye dayalı değilken mantıksız istemlerde bulunmayın ha illa pvp sistemi olan oyun istiyosan git cengizhan 2 yi itemine basabileceğin tek bir adet taşa 50m reel para yatır ozaman zevkini alırsın oyununRefresh yazdı:Katılıyorum keşke item yapmak zor olsaydı ama yapınca itemsiz 10 15 kişi vızz gelseydi bizeHeilHitler yazdı:"Kendi tecrübenin avantajı büsbütün kesinliğe sahip olmandır."
Ne kadar doğru bir söz. Buraya hangi yetkili ya da hangi oyuncu açıklama yaparsa yapsın bu beni tatmin etmez. Tatmin edilmek istemememden dolayı değil, bir şeyleri kendi tecrübelerimle anlamış olmamdan dolayı. Ben bu oyunda PVP sistemi göremedim, savaşılacak bir sistem göremedim. En basitinden oyundaki iksirlerin yenilenme süreleri bir dakika. Ölürsen 15 saniye sonra kalkabiliyorsun ve öldüğün yerde kalkma gibi bir lüksün yok. Sınırları zorlamadığın müddetçe iki kişiye direnemiyorsun. Peki kaç iki kişi diye devam edecek bu durum? Şifacı yoksa yanında zaten hiçsin. Savaşma gibi bir durumunda söz konusu olamaz. Anca kesileceksin, sonra sıkıntıdan çıkacaksın oyundan. Ya da bir çoğunun yaptığı gibi konuyu bölgeye, klana taşıyacaksın sataşacaksın. Oyunda gözle görülür bir düzensizlik var.
Bakın Metin2 oyununu bilir bir çok kişi. Orada bir sura karakteri ki bizim buradaki büyücüye denk gelir kendisi. Tek başına köy basardı, on tane savaşçının arasına dalar keserdi. Bazen kaçardı, iksir içer tekrar saldırırdı. İtemi olan, bir şeylere sahip olan coşardı orada. İtemsiz bir savaşçı gelip de surayı deviremezdi ki bırakın devirmeyi, o itemsizlerden 15-20 tanesini rahat rahat alırdı sağlam bir sura. Burada durum böyle mi? İlk sayfaya gidip tekrar okuyacak olursanız rezilliği görürsünüz.
Şimdi de çıkın bu bizim oyunun farklılığı deyin, deyin ki, ben de bu oyunun şimdi neden böyle olduğuna, bu hale geldiğine dair kanıt sunayım size. Hep sizler yüzünden. Sürekli oyunu başka oyunlara benzetmeme çabasına girdiniz, sürekli diğer oyunları eleştirip bu oyunu övdünüz. "Normal" oyunlardan uzaklaşa uzaklaşa bu hale geldi işte İKV.
Pazar sistemi yok.
Yetenek geliştirme sistemi yok.
Eşya geliştirme sistemi yok. Herkes aynı. "Fabrika çıkışlı gibi."
Lonca savaşı sistemi yok.
Madenler ve slot kesip materyal düşürme dışında insanların oyalanacağı vakit geçireceği bir şey yok.
Haritalar çok küçük, oyun çok dar.
Fazlasıyla Lag var hiçbir zaman da düzelmeyecek.
Tılsımlar hatalı. Slotlar hatalı. Yürünecek yollar hatalı.
... Bu liste uzar gider. Bunun sorumlusu sadece sizlersiniz, oyuncular. Hep daha iyi olacağını düşündüğünüz ve bu oyunla hiç ilgilenmediğiniz için. Oyunu oynamanız, bir şeyler satın alarak destek vermeniz bu oyunla ilgilendiğiniz anlamına gelmez. Aksine bunları yaparak, bu oyunun batmasına katkı sağladınız. Söylenecek çok şey var ama buradaki tüm yazdıklarımın hiçbir anlam ifade etmeyip de askıya alınacağını bildiğimden dolayı daha fazla yazarak okuyacakları da yormak istemiyorum. Oyunun gelişeceğini ama geliştikçe daha da batacağını ve bir süre sonra toparlayamayıp kapacağını biliyorum, hepsi o.
- Barbarosxhizir
- Tılsım Tanığı
- Mesajlar: 1437
- Kayıt: 23 Nis 2010 07:36
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Vuslatt
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Kardeşim 6 yıldır oynadığımız oyun varken neden gidip başka oyun oynuyalım biz oyunu bırakacağımıza yönetim geliştirsin türk oynu diye başladığımız oyunda kalalım eğer yönetimde geliştirme yapmıyorum git başka oyun oyna diyorsa zaten oyun diye bişi kalmıcak ki sunucular gittikçe boşalıyor gidişat iyi değilweissmann yazdı:oyunun temeli pvp ye dayalı değilken mantıksız istemlerde bulunmayın ha illa pvp sistemi olan oyun istiyosan git cengizhan 2 yi itemine basabileceğin tek bir adet taşa 50m reel para yatır ozaman zevkini alırsın oyununRefresh yazdı:Katılıyorum keşke item yapmak zor olsaydı ama yapınca itemsiz 10 15 kişi vızz gelseydi bizeHeilHitler yazdı:"Kendi tecrübenin avantajı büsbütün kesinliğe sahip olmandır."
Ne kadar doğru bir söz. Buraya hangi yetkili ya da hangi oyuncu açıklama yaparsa yapsın bu beni tatmin etmez. Tatmin edilmek istemememden dolayı değil, bir şeyleri kendi tecrübelerimle anlamış olmamdan dolayı. Ben bu oyunda PVP sistemi göremedim, savaşılacak bir sistem göremedim. En basitinden oyundaki iksirlerin yenilenme süreleri bir dakika. Ölürsen 15 saniye sonra kalkabiliyorsun ve öldüğün yerde kalkma gibi bir lüksün yok. Sınırları zorlamadığın müddetçe iki kişiye direnemiyorsun. Peki kaç iki kişi diye devam edecek bu durum? Şifacı yoksa yanında zaten hiçsin. Savaşma gibi bir durumunda söz konusu olamaz. Anca kesileceksin, sonra sıkıntıdan çıkacaksın oyundan. Ya da bir çoğunun yaptığı gibi konuyu bölgeye, klana taşıyacaksın sataşacaksın. Oyunda gözle görülür bir düzensizlik var.
Bakın Metin2 oyununu bilir bir çok kişi. Orada bir sura karakteri ki bizim buradaki büyücüye denk gelir kendisi. Tek başına köy basardı, on tane savaşçının arasına dalar keserdi. Bazen kaçardı, iksir içer tekrar saldırırdı. İtemi olan, bir şeylere sahip olan coşardı orada. İtemsiz bir savaşçı gelip de surayı deviremezdi ki bırakın devirmeyi, o itemsizlerden 15-20 tanesini rahat rahat alırdı sağlam bir sura. Burada durum böyle mi? İlk sayfaya gidip tekrar okuyacak olursanız rezilliği görürsünüz.
Şimdi de çıkın bu bizim oyunun farklılığı deyin, deyin ki, ben de bu oyunun şimdi neden böyle olduğuna, bu hale geldiğine dair kanıt sunayım size. Hep sizler yüzünden. Sürekli oyunu başka oyunlara benzetmeme çabasına girdiniz, sürekli diğer oyunları eleştirip bu oyunu övdünüz. "Normal" oyunlardan uzaklaşa uzaklaşa bu hale geldi işte İKV.
Pazar sistemi yok.
Yetenek geliştirme sistemi yok.
Eşya geliştirme sistemi yok. Herkes aynı. "Fabrika çıkışlı gibi."
Lonca savaşı sistemi yok.
Madenler ve slot kesip materyal düşürme dışında insanların oyalanacağı vakit geçireceği bir şey yok.
Haritalar çok küçük, oyun çok dar.
Fazlasıyla Lag var hiçbir zaman da düzelmeyecek.
Tılsımlar hatalı. Slotlar hatalı. Yürünecek yollar hatalı.
... Bu liste uzar gider. Bunun sorumlusu sadece sizlersiniz, oyuncular. Hep daha iyi olacağını düşündüğünüz ve bu oyunla hiç ilgilenmediğiniz için. Oyunu oynamanız, bir şeyler satın alarak destek vermeniz bu oyunla ilgilendiğiniz anlamına gelmez. Aksine bunları yaparak, bu oyunun batmasına katkı sağladınız. Söylenecek çok şey var ama buradaki tüm yazdıklarımın hiçbir anlam ifade etmeyip de askıya alınacağını bildiğimden dolayı daha fazla yazarak okuyacakları da yormak istemiyorum. Oyunun gelişeceğini ama geliştikçe daha da batacağını ve bir süre sonra toparlayamayıp kapacağını biliyorum, hepsi o.




- HeilHitler
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Bu oyunda "sahip olma" politikası var. Nasıl oynadığının bir önemi yok. Normalde diğer PVP tarzı oyunlarda önemli olan karakterinin gücü kadar, kişinin o karakteri de kullanış biçimidir. Eğer yeteri kadar karaktere hakim değilse, üstünde en iyi eşyalar olsa dahi hiçbir şey yapamaz. O yüzden oynayış biçimi diğer oyunlarda daha büyük önem teşkil ediyor. Burada öyle değil işte. Oynamayı bilmeyen kişiler dahi gerek TL ile gerekse oyun içerisinde bir türlü para kasarak, materyal elde ederek en güçlü konumuna gelebiliyorlar. Güçlerini sergilemeleri için sadece eşyalarını (sahip olduklarını) ortaya koymaları yetiyor. Sadece o eşyalar ile bir "değer" kazanıyorlar. Tılsımları en fazla olan kişi en iyidir, tüm eşyalara sahip olan, en çok parası olan en iyidir. Oyunculukla hiçbir alakaları olmasa bile. İşte bizim oyunda bu durum var. Böyle olduğu için de, PVP sistemi çok kalitesiz, yok bile denebilir. İşte bizim neferlerimiz de, bu olmayan PVP sisteminde, sahip olduklarını çarpıştırıyorlar anlamsızca ve en iyi diye geçiniyorlar. Halbuki en fazla eşyaya sahip olanların en iyi olmaları ile sizin hiçbir alakanız yok.
Oyunun durumu böyle. Sahip olarak en iyi olma arzusu hakim herkeste. PVP bu yüzden geri planda ve gelişmiyor. Oyun bu durumda olduğu için, insanlar hala bir şeylere sahip olarak en iyi olabileceklerini düşündükleri için ayakta duruyor.
Oyunun durumu böyle. Sahip olarak en iyi olma arzusu hakim herkeste. PVP bu yüzden geri planda ve gelişmiyor. Oyun bu durumda olduğu için, insanlar hala bir şeylere sahip olarak en iyi olabileceklerini düşündükleri için ayakta duruyor.
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.
Arthur Schopenhauer
Arthur Schopenhauer
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
konu başlığıyla alakalı birşey yazayım bunu daha önceden de dedim HeilHitler arkadaşım
eğer 39da sistem geçerli olsaydı ağır vuruş ve sert vuruş olmasa diz büyücünü fevzi solucan bak bakayım yatıyormu yatmıyormu
eğer 39da sistem geçerli olsaydı ağır vuruş ve sert vuruş olmasa diz büyücünü fevzi solucan bak bakayım yatıyormu yatmıyormu
- Xxxreallovexxx
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 117
- Kayıt: 10 Şub 2012 06:20
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: We are the best
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
İstediğiniz kadar konuşun; Defansif 2 III + Dikkat III olan bir savaşçıyı ki playerda bir sorun çıkmazsa büyücü kesemez. Bu iddianında daima arkasındayım. Çifteyle 3 vuruşta gidiyor zaten, neyin kafasındasınız
İdaalımısın o kadar büyücüyüm canımı 50 den aşa indiremezsin
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Önce kahkaha attım, sonra da İKV oyuncuları için bir kez daha üzüldüm.Xxxreallovexxx yazdı:İstediğiniz kadar konuşun; Defansif 2 III + Dikkat III olan bir savaşçıyı ki playerda bir sorun çıkmazsa büyücü kesemez. Bu iddianında daima arkasındayım. Çifteyle 3 vuruşta gidiyor zaten, neyin kafasındasınız
İdaalımısın o kadar büyücüyüm canımı 50 den aşa indiremezsin
Gerçekleri reddetmeyin, karakterler arasında bir uçurum var.

- VoYaGE
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 374
- Kayıt: 07 Haz 2013 13:19
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Karargah
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
ForumPOLO yazdı:Önce kahkaha attım, sonra da İKV oyuncuları için bir kez daha üzüldüm.Xxxreallovexxx yazdı:İstediğiniz kadar konuşun; Defansif 2 III + Dikkat III olan bir savaşçıyı ki playerda bir sorun çıkmazsa büyücü kesemez. Bu iddianında daima arkasındayım. Çifteyle 3 vuruşta gidiyor zaten, neyin kafasındasınız
İdaalımısın o kadar büyücüyüm canımı 50 den aşa indiremezsin
Gerçekleri reddetmeyin, karakterler arasında bir uçurum var.
Boşuna yorma kendini, anlamıcak cinsten önce 50 der sonra kesemedin ki diyip güler böyle bir karakter yapısı var kısaca o yüzden bunun gibilere laf yazmaktansa 1 haftada bir foruma girip bakıp yeni birşey yoksa çıkıp gitmek oyunada girip girmemeniz sizin insiyatifinizde... devamı gelirde okumaya üşengeç olan bebelerin özet geç yazmasından devamını getirip kendimi yormanın luzümu yok.
- Alfayildirim
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 140
- Kayıt: 19 Oca 2014 21:23
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Ezikler
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Sadece bastaki olay icin bisey yazicagim Ful tılsım item fln olunca kesemiyosan savaşcıyı bisey demiyorum full tılsım diyince met1 bb3 dusunelim zihin atınca bozarsın deparda kutup pert y2 fln varsa kırıp yanındaki biseye vuruncada ölüyor. ayrıca ws atmasını bilince insanlar gayet zevkli wsler olabiliyor
