Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

mustangtr yazdı:
yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

yarar kitap gibi yazmış bunların üstüne söz söylenmez
Kullanıcı avatarı
Tskxhxorgeneral
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 302
Kayıt: 21 May 2010 18:52
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen Tskxhxorgeneral »

yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Kadim Hidra 1 grupla kesilmiştir kardeşim...
Resim


Yönetim size para vericem :) ;)
Kullanıcı avatarı
hanedanxbutcher
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1108
Kayıt: 15 Oca 2010 14:07
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen hanedanxbutcher »

mustangtr yazdı:
mustangtr yazdı:
yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Hanedanxbutcher49

Hanedanxuskurya49

Hanedanxbutccher49

Uskurya'49 dan başka çarım yoktur


Kuru dutla yar sevilmez
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

mustangtr yazdı:
yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

4. madde hata değil rezillik...
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen yarar »

Bir süre oyunda olamıyorum işlerimden dolayı ama malesef bi açıklama yapılmamıs daha ne kadar büyük utanç bu :oops:
Resim®
SİNCE 2007...
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen mustangtr »

konuştukça battıklarını kendileri de biliyorlar...
Kullanıcı avatarı
DavuTT
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 905
Kayıt: 28 May 2010 09:34
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen DavuTT »

mustangtr yazdı:
mustangtr yazdı:
yarar yazdı:
xTANIMSIZx yazdı:
yarar yazdı:Merhabalar

Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.

1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.

2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?


3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?


4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**

5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?

6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**

7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**

Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.

Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
...
Kullanıcı avatarı
Auril
Meran Kaşifi
Meran Kaşifi
Mesajlar: 3243
Kayıt: 27 Mar 2010 21:29
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.

Mesaj gönderen Auril »

mustangtr yazdı:ankarada olan biri var mı gidip adamlarla yüzyüze görüşse derdimizi anlatsa...
kapıdan almazlar :)
auril & DoubleLift
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön