Karaköy Sorular-Cevaplar
- benmusti
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 102
- Kayıt: 04 Tem 2014 19:21
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Anadolu Fırtınaları
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Benim merak ettiğim konu ise bütün kritik hatalara bir çözüm getirildimi çünkü hala sıklıkla kritik hata almaktayım win 10 kullanıcısı olarak ve de düşük fps oranları görüyorum oyuncu laptopuna sahip olmama rağmen ?

- wanxhelsing
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 109
- Kayıt: 24 Haz 2010 16:10
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
windows 10 konusunda gerçekten bir optimizasyon şart. Bununla ilgili bir çalışma yapıldı mı? Hiçbir notta göremedim. Büyük holdeki gibi belirli bölgelerde sürekli düşmek istemiyorum.
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Zırh kırma sayısına sınırlama getirilmesi aslında m1 veya m23 tılsımlarını doğrudan etkileyen bir durum değil. Ama m3 tılsımını doğrudan etkileyen bir durum. M3 tılsımının tek avantajı ard arda kırılma sayısını arttırmasıydı. Mesela tılsımsız bir kişi maksimum 4 kere zırh kırabiliyorken m3 tılsımına sahip biri süre artışı sayesinde bunu 7 belki 8 e kadar katlayabiliyordu. Tabi tüm vuruşların kritik geldiğini varsayarsak. Zaten bu varsayım da çok ekstrem değil genelde full bir büyücü vuruşlarının çoğunda kritik vuruyor. Her neyse, şuanki sistemde m3 tılsımına ihtiyaç görmüyorum. Çünkü kırma 3 ü geçtikten sonra sabit kalacağından sürenin uzaması bir şey ifade etmiyor. Bunu bir sitem olarak değil bilgilendirme açısından söylüyorum.
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Gorgar mesajım sana test süresince gerçekten oyuncular dost oldu arkadaşlık kuruldu inşallah böyle devam eder gerçeğindede bencillik olmaz ve yeni bölgelerdede bunlar düşünülerek devam edilir elinize yüreğinize sağlık
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
mısır çarşısındaki sığınakların aynısını karaköye koymuşsunuz sadece içine de eminönündeki fare adamları doldurmuşsunuz neden yeni bir bölge harita modellemiyorsunuz ? karaköydeki çoğu şey de zaten eskiden oyunda vardı hele gizit milislerin üstünde hiç oynama yapmadan koymuşsunuz hadi diğerleri için 5 10 dk uğraşmışsınızdır bunu büyük hol paketinde de yaptınız zaten var olan akrep ve örümcekleri oraya doldurup yeni paket dediniz neden böyle yapıyorsunuz ? karaköydekiler de eski skilleri atıyor yine beğenmiyorsan oynama diyecek arkadaşlar çıkacak zaten hiçbir sunucuda karakterim yok şu an denemek için karaköye girdim yine eski şeylerle oynayıp karaköye koyacağınızı tahmin ediyordum ( büyük holdeki gibi ) ve tahminlerim tuttu
-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 16
- Kayıt: 03 Oca 2018 21:49
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Sayın gorgar bey;
Bir çok oyuncunun istediği gibi bir paket olmadı item ticaretinin önü bi nebze açılmış olsada uzun vadeli olarak kapandı.
sizden tek birşey istiyoruz sarı efsunların değerleri farklı şekillerde düşsün örneğin sarı max hasar 600 ile 800 arası değerlerde şansa bağlı olarak düşsün hem item ticareti artar hemde nadide düşüremeyenler için büyük alternatif olur RİCA EDİYORUZ saygılar..
Bir çok oyuncunun istediği gibi bir paket olmadı item ticaretinin önü bi nebze açılmış olsada uzun vadeli olarak kapandı.
sizden tek birşey istiyoruz sarı efsunların değerleri farklı şekillerde düşsün örneğin sarı max hasar 600 ile 800 arası değerlerde şansa bağlı olarak düşsün hem item ticareti artar hemde nadide düşüremeyenler için büyük alternatif olur RİCA EDİYORUZ saygılar..
- JudgmentDay
- İskele Babası
- Mesajlar: 45
- Kayıt: 03 Tem 2017 19:50
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: İnstructive
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Gorgar yazdı: ↑01 Mar 2018 18:49 Reçetelerde bir hata ortaya çıktığında her zaman değişebilir, ancak halihazırda bir değişikliğe gitmeyi düşünmüyoruz.
Ayrıca demin bahsetmeyi unuttuğum birşey, kolye ve yüzüklerin nadideleri olmadığından, 55 seviye sarı kolye ve yüzükler oyunun en güçlü takıları. Bu da normal dünyada farming yapan oyuncular için cazip bir ticaret faktörü.
Harika haber.Teşekkürler. Bu durumda Karaköy şimdiye kadar gelmiş en iyi eklenti olmuş oluyor benim gözümde.Eminim ki oyuncuların yüzde 95 inden fazlası da böyle düşünüyordur.

Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Büyücülere yönelik drenç sınırlaması ne kadar mantıkli olsa da aynı sınırlamanın defansif savaşçilarda istisna olması gerekirdi diye düşünüyorum.
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Karaköy'ü yeterince oynadığınızı ya da algıladığınızı düşünmüyorum...dade1302 yazdı: ↑01 Mar 2018 21:27 mısır çarşısındaki sığınakların aynısını karaköye koymuşsunuz sadece içine de eminönündeki fare adamları doldurmuşsunuz neden yeni bir bölge harita modellemiyorsunuz ? karaköydeki çoğu şey de zaten eskiden oyunda vardı hele gizit milislerin üstünde hiç oynama yapmadan koymuşsunuz hadi diğerleri için 5 10 dk uğraşmışsınızdır bunu büyük hol paketinde de yaptınız zaten var olan akrep ve örümcekleri oraya doldurup yeni paket dediniz neden böyle yapıyorsunuz ? karaköydekiler de eski skilleri atıyor yine beğenmiyorsan oynama diyecek arkadaşlar çıkacak zaten hiçbir sunucuda karakterim yok şu an denemek için karaköye girdim yine eski şeylerle oynayıp karaköye koyacağınızı tahmin ediyordum ( büyük holdeki gibi ) ve tahminlerim tuttu
Karaköy bugüne kadar üzerinde en çok çalıştığımız eklenti paketi. Hiçbir bölge için bu kadar çok model yapılmadı. Karaköy'de Eminönü'nden kullandığımız tek yapı modeli, devamlılığın sağlanması açısından Galata Köprüsü. Ayrıca Karaköy'deki Sığınaklar Bölgesi de Eminönü'ndeki ile yaklaşık zamanlarda yapılıyor ve yine görsel tutarlılığın sağlanması açısından sığınaklar kaplamalarını kullanıyor. O modeller için farklı kaplamalar yapmak bizim için sorun değildi ancak tutarlı ve tanıdık olmasını tercih ettik. (İçeride oldukça farklı modeller de mevcut)
Karaköy'dekiler milisler, Eminönü'nde geminin orada savaştıklarınıza benzer modeller evet (Fare adamların birden marslılara benzemesi pek mantıksız olurdu) Görsel tutarlılık için, Eminönü'nde gördüğünüz fareadamların benzerlerinin Karaköy'de de bulunması bir zorunluluktu. Onların yanında güçlü zırhlar giymiş ya da tamamen farklı konseptlerde pek çok fareadam ekleyerek bölgeyi zenginleştirdik. Hikayeyi takip eden oyuncularımız zaten Karaköy'de karşılaşacakları ana unsurun fare adamlar olacağını biliyorlardı bu açıdan bir hayal kırıklığı yaşadıklarını sanmıyorum.
Karaköy'e gidenler pek çok orjinalinin 1-1 aynısı bina modellendiğini ve aralardaki standart binaların da Karaköy'deki genel yapı stilinde hazırlanıp döşendiğini fark edebilirler. Ayrıca kaplama kalitesi de Eminönü'nün 4 katı kadar arttırıldı.
Oyun için uzun süredir bu kadar silah, zırh ve takım da yapılmamıştı. Ayrıca NPC'lerde de çeşitten hiç kaçmadık, tek amacımız İKV oyuncusu için hiçbirşeyden kaçınılmamış tam ve eksiksiz bir eklenti paketi ortaya çıkarmaktı.
İster inanın ister inanmayın bu eklenti paketi için şimdiye kadar hiçbir eklenti paketi için yapılmayan boyutta bir çalışma ortaya konuldu. Yani biz oyuncularımıza 10 dk. uğraşılıp ortaya atılmış modeller yapmayacak kadar çok değer veriyoruz, bu her zaman da böyle oldu. Zaten durum sizin dediğiniz gibi olsaydı, her sene bir eklenti paketi çıkartmak bizim için sorun teşkil etmezdi. Biz bizi tatmin etmeyen hiçbir paketi siz oyuncularımıza sunmadık.
Sizin ortaya çıkan sonuçtan memnun olmamış olmanız üzücü tabii ancak her oyun her zevke hitap edecek diye bir kaide de yok. Yine de biraz daha dikkatli oynayarak oyuna bir şans daha vermenizi tavsiye ederim.
Re: Karaköy Sorular-Cevaplar
Çabuk al şunları ;dade1302 yazdı: ↑01 Mar 2018 21:27 mısır çarşısındaki sığınakların aynısını karaköye koymuşsunuz sadece içine de eminönündeki fare adamları doldurmuşsunuz neden yeni bir bölge harita modellemiyorsunuz ? karaköydeki çoğu şey de zaten eskiden oyunda vardı hele gizit milislerin üstünde hiç oynama yapmadan koymuşsunuz hadi diğerleri için 5 10 dk uğraşmışsınızdır bunu büyük hol paketinde de yaptınız zaten var olan akrep ve örümcekleri oraya doldurup yeni paket dediniz neden böyle yapıyorsunuz ? karaköydekiler de eski skilleri atıyor yine beğenmiyorsan oynama diyecek arkadaşlar çıkacak zaten hiçbir sunucuda karakterim yok şu an denemek için karaköye girdim yine eski şeylerle oynayıp karaköye koyacağınızı tahmin ediyordum ( büyük holdeki gibi ) ve tahminlerim tuttu


─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
