6. sayfa (Toplam 8 sayfa)

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2025 23:08
gönderen playeroasis
Bu ankete ''Hayır'' oyu basanın ya akli dengesi yerinde değildir ya da bu tezgahın bir parçasıdır başka açıklaması olamaz.

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2025 23:11
gönderen Beykozlu0894
Bence bu etkinlikte ne kastedildiğini okuyup anlamayıp ikinci seçeneğe oy veren çok kişi var , çok üzücü 😔

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2025 23:18
gönderen ReGiSTeR
Klan Parası sistemini sadece er meydanında savaşılarak elde edilmesini sağlayın naylon kp kasma sistemli olmayacak şekilde.Hangi lvl e getirsenizde naylon kp nin ne makrocuların önüne geçemezsiniz.Ermeydanı hariç klan parası gelmesin.

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2025 23:20
gönderen RuSSeLLIII
Güzel düşünülüş fakat bazı ödüler de eklenmesi lazım şan klan parsı ile sınırlı kalmaması lazım eğer kendi içinde revize oluyorsa güzel etkinlik ödülleri de gelmesi lazım
Örnek :

Etkinliğin toplam süresi belirlene bilir dakikadır.
Etkinliğe girişte gruplar otomatik olarak kurulması.
Etkinlik içerisinde her 2 klan dan toplam 4 savaş alanı bulunması . Her 2 klan 4. odalar ortak odalardır.
Etkinlik saatleri her gün 08:00 - 20:30 Saatlerinde günde 2 kez olabilir.
Sınıflardan etkinliğe katılan yeterli oyuncu yoksa grublara gelmeyebilir.
Etkinliğine giriş için Minimum max hasar Score belirlenebilir.
Etkinlik saatinde katılma butonu ekrana gelebilir.
Etkinlik süresinde, içeride bulunan yaratıklardan da ödüller elde edebilir.
50 Öldürme puanına ulaşan ilk takım kılan savaşını Etkinliğini kazanır.

Not : Grup bölgelerine güncelenmesi ve bazı materyallar eklenmesi de lazım oluyorsa güzel birşey olsun.

Sevgilerimle.

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2025 23:27
gönderen Fuzulininkankasi
Thestory yazdı: 10 Ara 2025 20:24 Böyle saçma bir anket olabilir mi? En ucuz gözlük 112 bin KP farkındasın değil mi Admin ? Savaşarak 1 yılda zar zor kasarız bu KP'yi. Saçmalıktan başka bir şey değil.
Naylon kp kasımının önüne geçilirse bence bu söylediğiniz kp miktarlarına da el atmak hiç de zor değil. 112 bin kp olmaz ancak örnek bir ortalamayla 15-20 gün ya da 1 ay içerisinde alınabilecek kp miktarına getirilebilir ki çok basit bir ayarlama bu

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2025 23:58
gönderen xamento
Naylon kp nin önüne geçmek için şu olabilir, er meydanı haritası aslında baya büyük. Ve savaşacak insan sayısı da az aslında. O harita 50 ye 50 yi bile kaldırabilir. Sadece o haritada savaşılsın mesela. Tek em, sadece aavaş orada dönsün koy birkaç tane de 55 lvl 59 lvl slotu. Hem millet farm atsın hem riskli yerde savaş yapsın. Yapılabiliyorsa da karizma 0 landı mı haritadan atsın. Tabii yapılabiliyorsa. Böylece iyi bir denetimle naylon kp de yapmak zor olur.

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2025 00:58
gönderen Buruşuk
Esenlikler değerli İKV camiası;

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, oyunu uzun zamandır oynamıyorum. Karaköy sunucusu geldiğinde daha sunucunun başında gördüğüm, bizzat deneyimlediğim ve maruz kaldığım haksızlıklar ve aksamalar gördüm. Yeni gelen sunucuyla birlikte başlar mıyım? Açıkçası emin değilim, henüz karar vermedim.

O günlere geriye dönüp baktığımda yeni çıkmış bir sunucudan neden bu kadar çabuk sıkıldığımı hatırlıyorum. Sıkıldım çünkü hiç bir değişiklik yoktu. Oyun aynı, oyuncular aynı, sorunlar aynıydı.
Elbette ki oyunda ki geri sarmaları ve hileleri engelledikten sonra oyuncunun emeklerini korumak adına fresh server açmak çok mantıklıydı. Fakat şu an bi fresh server açmak için bizlere bir yenilik sunmak zorundasınız. Bunun da farkındasınız ki, haberler ardı ardına patlıyor. Bizlerde bu haberleri ilgiyle takip ediyoruz.


  • Klan parası konusunda ise insanların uyanıklık yapıp kendi çarları üzerinden Klan parası kasmasını engellemek istiyorsunuz. İstiyorsunuz ki, insanlar hak etmedikleri bir kazanç elde etmesin. Bende sizinle aynı şeyi istiyorum fakat, bunun önüne level sınırı ile geçemezsiniz. Level sınırı elbette güzel düşünülmüş ama çok daha basit bir yolu var. Karakter rakip oyuncuya 1 kere vurduğunda rakip oyundan düştüğünde ya da çıktığında kazanılan KP+ŞP kazancını kapatırsınız olur biter. Düşen ya da ALT+F4 çeken oyuncuyu caydırmak için de normalde 10 karizma kaybediyorsa 50 kaybeder. O da oyundan çıkarken bir kez daha düşünmek zorunda kalır.
  • Oyuncuları klan savaşına teşvik etmek istiyorsunuz fakat yine burada da eksiklikler var. Yorumları okudum ve insanların hemfikir oldukları konu aynı. "Neden klan savaşı yapayım ki, ne kazancım var?" Evet, hiç bir kazançları yok! 59 level adam hiç bir işine yaramayacak bir gözlük için neden savaşsın ki? Zira bu gözlüklerin istediği Klan parası aşırı fazla.
    Ya 45 Level gözlüklerin 59 levele gelince etkileri düşmesin ya da 55 level yeni gözlükler oyuna eklensin istiyorlar. Bana kalırsa bazı niş itemlerin hiçbirinin etkisi düşmesin mesela Maraton adam ayakkabısı ve sığınaktan düşen takılar gibi.
  • Yönetim olarak dikkat ettiniz mi bilmiyorum. Karaköy bölgesi geldikten sonra kurulan loncaların neredeyse tamamı Klansız loncalar. Çünkü Karaköy bölgesinde Patron keserken kimse savaşmak istemez. Yanlış hatırlamıyorsam Karaköy bölgesinde ki patronların Grup bölgesi mi yoksa açık bölgede mi olacağını oyunculara sormuştunuz. Yanlış hatırlıyorsam beni bağışlayın ama bazen kafanızın dikine gitmek daha iyi sonuç veriyor gibi. Buna çözüm olarak Karaköy bölgesini klan savaşına kapatabilirsiniz. Çünkü insanlar artık klana girmek istemiyor.
  • Bir de Allah aşkına, biri bana bu oyunda Lonca puanı ne işe yarıyor açıklayabilir mi? Oyuna lonca sistemi geldi dedik loncalara özel içerikler bekledik ama yıllar geçti sadece ışınlanmak için ayrıcalık, bir de artırıcılar geldi. Loncalar öylece atıl durumda bırakıldı. Bir lonca diğer bir loncaya savaş açamıyorsa, diploması yapamıyorsa. Bir lonca üyesi kazandığı LP ile hiçbir şey elde edemiyorsa ne işine yarayacak ki bir loncaya üye olması ya da bir lonca kurması?

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2025 02:03
gönderen hattihumayun
o değil de bu anketin neyi düzelteceğini/değiştireceğini neyi olumlu yönde etkileyeceğini anlayamadım , mesele bot karakterlerle kasılmasını engellemekse 50 yapmak 5 saat bile sürmüyor hatta 59 bile yapmak çok basit ya da bu işe girmek ama kasmakla uğraşmak istemeyen adam çok cüzi rakamlara içi boş 59 karakter satın alıyor.

düşük seviye karakterlerin önünü açmaksa (59 seviye güçlü karakterler kendinden düşük seviyeler kasılırken onlara rahatsızlık vermesin diye) zaten oyunun tamamı klansız bırak düşük seviye karakterlerin klana girmesini oyunda 59'lar bile klansız , oyunda klan diye bir şey kalmadı arz ve lodos kavramı tamamen öldü

anketten evette çıksa hayırda çıksa oyuna hiçbir etkisi yok saçmasapan birşey

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2025 11:21
gönderen 02ARMA02
Mevcut sistem devam etmeli kanaatindeyim.

Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2025 11:26
gönderen 02ARMA02
Bunun önüne geçmek istiyorsanız çözüm bu değil.
Vurup çıkma alt+f4 veya oyundan çıkan oyuncunun 5 dk oyuna girmemesi gibi seçeneklerle çözmek daha mantıklı değil mi?