6. sayfa (Toplam 6 sayfa)

Re: NİYE GİREMİYORUM HİÇ BIR SUNUCUYA

Gönderilme zamanı: 13 Mar 2018 20:41
gönderen Furkaaaaann
Kuklacı sunucusu geri sarmış 0 hizmet kalite yapamıyorsanız bırakın arkadaşlar

Geri sayimdan dolayi kaybedilen esyalar

Gönderilme zamanı: 13 Mar 2018 21:18
gönderen omerfarukkalkan
Oyun geriye sarmadan once dusen gerekli gereksiz tum esyalarimi geri istiyorum.

Ben boyle sacma bir olayla ilk defa karsilasiyorum. Neden karakterler periyodik olarak sistem tarafindan veritabanina yedeklenmiyor ? Ben her 1 dakikada bir dusen esya icin oyunu kaydetmem mi gerekiyor ? Bende bilgisayar muhendisiyim ama boyle bir karaktersiz oyun olmaz yani. Oyuncularin karakterlerini kaydetme secenegini haricinde sistemin periyodik olarak karakterlerin esyalarini veya diger seylerini veritabanina kaydetmesi gerekir. Siz boyle bir sistemle bir de ovunuyorsunuz Turkiyenin ilk MMORPG oyunu diye.

( bilgisayar muhendisiyim, istendiginde diploma numarami verebilirim )

Re: Sunuculara Erişimde Yaşanan Problem Hakkında:

Gönderilme zamanı: 13 Mar 2018 21:56
gönderen AFRASiYAB
Merhaba arkadaşlar;

Bu tür erişim kesintilerinin planlı olmadığını, planlı bakımlarda muhakkak sizlere önceden duyuru yaptığımızı pek tabi biliyorsunuz. Son genişleme paketimiz Karaköy ile beraber sunucularda her ne kadar performans iyileştirmesi/geliştirilme yapılsa da maalesef ki maalesef beklemediğimiz bu erişim hatalarını yaşayabiliyoruz... Kayıplarınız için gerçekten üzgün olduğumuzu belirtiriz, kayıplarınıza neden destek veremediğimizi de açıklayayım.

"Geri Sarma" diye tabir ettiğiniz olay; oyundaki son oturumunuzda verilerin sunucu tabanına kaydedilmemesi durumudur. Önemli alışverişlerinizden, görevlerinizden veya kazançlarınızdan sonra ESC > Çıkış kombinasyonu ile oyundan bir kez çıkarak son oturumunuzda yaptığınız işlemlerin veri tabanına kaydedilmesini sağlamanızı da bu yüzden ısrarla rica etmekteyiz. Nitekim veri tabanına yansımayan işlemlerin kaydını göremediğimiz için, kayıplarınıza destek verme şansımız da olmuyor. Yani elde ettiğiniz bir eşya, maden vs. veri tabanına kaydedilmediğinden ötürü, sisteme yansımadığı için göremiyor; haliyle de iade edip telafisini yapamıyoruz.

Sunucu iyileştirmelerimiz İstanbul Kıyamet Vakti gelişim süresince her daim devam etti, son genişleme paketimizde de sizlerin yaşadığı mağduriyetleri gidermek adına üzerinde en çok çalışılan konular arasında yer aldı. Elbette ki bu durum tamamen sona erene kadar da çalışmalar devam edecektir.

Anlayışla karşılamanızı umuyoruz, saygılarımızla.


Not: Forum kanalındaki tüm erişim problemi konuları göz kirliliği yaratmaması ve mağdur olan tüm oyuncularımızın görmesi adına bu başlık altında toplanmıştır.