6. sayfa (Toplam 14 sayfa)
Re: Kader Mühürleri Açık Beta
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 14:20
gönderen MuvaFFa
Madem artık açık betaya geçti bu durumda oyun hakkında konuşabilirim. Arkadaşlar ilk kbt ekibindendim ve hemen hemen her teste katıldım. Daha doğrusu katılamadım. Çünkü oyun 2 saat açık kalıyordu ve bu süre içinde hem güncelleyip hemde oynamak gerekiyor. Bu yüzden 1 saat anca oynuyordum. Açıkçası o kadar kbtye katıldım içlerinde en iyi kbt zuladaydı adamlar gerçekten çok önem vermişlerdi. Yani neticede KM oyunundan hiç bir şey anlamadım.
Oyunda ikv kadar bile görsellik yok. Oynanış olarak çok kötü çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk... eksiği var ve bi o kadar kullanışsız. Ha bu benim yorumum tabiki bunu 1 kere oynayıpta görmedim. Yönetim empati yapmadığından bazı testlere bilerek katılmadım. Ayın 22 si olmuş 3mbit internet ile bana 1gb a yakın veri indirin diyor. El insaf indirdikte siz nereye kayboldunuz oyun çalışmıyor. Bunu nasıl bildirebileceğiz? Sonuç olarak hikaye bölümünü test edemedim çünkü oyun butona basınca çalışmıyor ve oyunda 2 3 kişi var kimse bilmiyor.
Sonuç olarak arz talep diye bir şey var ve bu oyunu talep etmeme kararı aldım. Bir ikv vakası daha yaşamak istemiyorum. Tek temennim ikvnin değerini anlasınlar hala ayaktaysa bu oyun eski değildir antika gibi değer kazanmıştır. Aynı cs gibi oda eski ama en iyi online fps oyunlarından biridir. Yeterki yenilik olsun.
Re: Kader Mühürleri Açık Beta
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 18:16
gönderen FireFighter095
Oyundan az önce çıktım.
Gördüğüm kadarıyla grafikler ve seslendirmeler çok kaliteli.O kısım hoşuma gitti.Film olsa izlenir yani o derece.
Gelelim oyuna : Hikaye modu galiba bizler karşılayan.Geçiş animasyonları uzun tutulmuş , uykum geldi resmen.Karakteri kontrol etmek biraz sıkıntılı.Kambur tipli zaten.İKV gibi free değil adam.Mesela arkasına dönemiyor.Geri geri gidemiyor.Sağdan yada soldan dönücen arkana.O kısım benden eksi aldı.Arenadaki görevde ise tamamiyle karakterle başbaşasın.
Bahsettiğim sorunlar yüzünden o bölümü geçemedim bir türlü.Geçemiyeceğim de.Karakter çok ağır hareket ediyor , geri geri gitmiyor.Hedef değiştirirken o hedefe gidene kadar bir dünya hasar alıyor vs vs vs.
Çookkk gelişmesi gerek çoookkk..Yoksa işleri yaş
Re: Kader Mühürleri Açık Beta
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 18:19
gönderen s4knn
Sadece grafik ve sinematik geçişleri var onun dışında bir işe yaramaz indirecek arkadaşlara duyrulur
Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 19:54
gönderen SkyBlue
Merhaba arkadaşlar,
Kader Mühürlerini bugün oynayabilme fırsatı buldum.
Yaklaşık 1-2 saat kadar da oynadım.
Oyuna yeni başlamak isteyen, henüz indirememiş olan arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla şimdi kendi tecrübelerimi yazacağım.
Kullanıcı adımızı ve şifremizi girdikten sonra bizi fragmanlardan da tanıdığımız sinematik karşılıyor.
Sinematik gerçekten güzel, seslendirmeler falan çok hoşuma gitti.
Ben tabi sinematiği daha önceden izlemiş olduğumdan geçmek istedim fakat geçemedim.
Mecburen izlemek durumunda kaldım.
Bu olay bende mi sadece böyle yoksa oyunda böyle bir problem mi var bilmiyorum.
O yüzden kötü bir şey yazmayacağım.
Fakat eğer oyunda böyle bir şey varsa hiç kusura bakmayın kimsenin 3-4 dakikasını zorla çalmanıza gerek yok.
İzlemek isteyen izler, istemeyen izlemez basittir.
Neyse ben şeyi yazmadığımı fark ettim.
Sinematikten önce bizi karakter oluşturma penceresi karşılıyor.
Bu pencere oldukça detaylı ve sıkıcı.
Sanki kendimi bir an PES'te oyuncu yüzü düzenliyor zannettim.
Çok sıkıldım.
Neyse konuyu dağıtmadan devam etmek istiyorum.
Fragmanını izlediğimiz sinematik bittikten sonra bizi oyunun arayüzü karşılıyor. Dükkan, karakter penceresi, sohbet gibi birçok ıvır zıvır bulunan bir bölüm.
Çok iyi değil ama oldukça basit ve kolay.
İlerleyen zamanlarda geliştirileceğini umuyorum.
Oyuna başlayacağımız yeri (Çiftliği) seçtikten sonra oyuna asıl anlamıyla giriyoruz.
Yani ben öyle sanmışım.
Bizi yeniden bir sinematik karşılıyor.,
Oyunda bunun gibi birçok sinematik mevcut.
Dediğim gibi ben geçemediğimden dolayı sinematik manyağı oldum.
Oyunun başında yeteneklerimizi, seçtiğimiz sınıfın özelliklerini hiçbir şekilde kullanamıyoruz.
Bu benim için eksi bir durum.
Ben seçtiğim karakteri hemen oynamak, yeteneklerini hemen görmek isterim.
Oyunun başında yok enginar topla, yok dalları buda vs. gibi bir çok saçma sapan görevle başlıyoruz.
Çiftlikte bizim büyük (!) bir dövüşçü olduğumuz kanaatimize varılıyor.
Bizde bu kanıdayız tabii ki.
Sonuçta dövmeliyiz. (Evet dövmeliyiz. Oyun içerisinde -oynadığım kısım itibari ile- önemli bir şeye işaret herhalde bu dövmeler)
Neyse devam ediyorum.
Dövüşçü yeteneklerimizi kullanabilmemiz için cimnazyum denilen arena benzeri bir yere geliyoruz.
Ben ilk başta avcı sınıfını seçtim.
Ok-yay falan hoşuma gitti.
Yıllardır oynadığımız Skyrim ve Tomb Raider'in hatırına tabii ki avcı olacaktım.
Cimnazyumda avcı ile gerçekten avladılar beni.
Oynayacak olan arkadaşlar için gerçekten önemli bir mevzu.
Saldırılardan kaçmak için yani dodgelamak için hareket ediyorum fakat gelen ok bükülüyor beni hedef alıyor.
Kılıç saldırısından kaçıyorum geliyor vuruyor yine.
Biraz sorun var gibime geldi.
Oynanışın w-a-s-d-f ile olması zaten benim için daha büyük sorundu zaten.
Cimnazyumda ok ve yay kullanan avcı karakteriyle başarılı olamadım ve koruyucu sınıfından bir karakter oluşturdum.
Ama yine sinematik çıktı karşıma.
Çok sıkıyor bir süre sonra sinematikler gerçekten.
Oyun mu yapıyorsunuz sinema filmimi çekiyorsunuz belli değil.
Bugün oynadığım kadarıyla aktarabileceklerim bu kadar.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Re: Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 19:55
gönderen Vezirx27
Gidin kader mühürlerinin forum sayfasına yazın arkadaş
Re: Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 20:06
gönderen GBdesign
Vezirx27 yazdı:Gidin kader mühürlerinin forum sayfasına yazın arkadaş
Ooo hacı emmi ne haber ya

Avatar yakıyo.
Re: Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 20:21
gönderen SkyBlue
Vezirx27 yazdı:Gidin kader mühürlerinin forum sayfasına yazın arkadaş
Amacım kader mühürleri oynayan oyunculara seslenmek değil. Sadece benim gibi kadasında başlasam mı diye tereddütü olan, başlamak isteyipte henüz daha indirememiş olan ikv oyunlarını birazcıkta olsa bilgilendirebilmek.
Re: Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 20:22
gönderen NaudiR
Sinematikleri "G" tuşu ile geçebilirsin. Lobi esnasında oyuncularla etkileşimde bulunarak ya da forumu kullanarak bunun cevabını rahatlıkla alabilirdin. Ayrıca ne bekliyordun Cimnazyum'da? Oyuna daha ilk girişin, hemen geçmeyi mi umuyordun? Amacınız görevleri yapıp hemen bitirmek mi her şeyi? Oyunun temeli taktiğe, stratejiye dayanıyor. Bir çok kişi Cimnazyum görevinde zorlandı ama bir süre sonra - yeteneklere alışıp, taktik geliştirdikten sonra - geçmeye başladılar. İleride bir görev var Cimnazyum'dan daha zor ve orayı 6.deneyişimde geçtim bir kapalı beta oyuncusu olup, tecrübeli olmama rağmen. Bu tür işler taktik işleri. Öyle ilk denemeyle olacak durumlar değil. Oyunu beğenmeyebilirsiniz, eleştirebilirsiniz ama saçma saçma nedenler sunuyorsunuz. Şimdi Sobee ekibini savunduğumu da düşünebilirsiniz ama hayır ben sadece emek verilip ortaya çıkan bu oyuna bu şekilde haksızlık yapılmasına kızıyorum. Eleştirmekten ziyade gereksiz nedenlerle oyunu kötülüyorsunuz ve gelecek oyuncuları da engelliyorsunuz. Örneğin karakterin enginar toplamasına, ağaç budamasına filan laf söylemişsin ama kendin de izledin ve gördün, oyunun bir hikayesi var. O hikayeye göre de yavaş yavaş ilerliyor. Şu an orada hizmet ediyor ve hafızası yerinde değil. Yani direkt olarak ayrıntılı düşünmeden atlıyorsunuz her şeye. Ben oyunu dört dörtlük beğenmiş değilim. Lobi arayüzü çok eskilerden kalma gibi, yetersiz. Mühürler aynı şekilde, basit kaplama ile kaplanmış, yetersiz ama bunlar düzeltilebilecek şeyler ki, oyun içerisinde animasyon düzeltmeleri de olmuş kapalı betaya göre. Neyse konunun tartışmaya dönmemesi için sonlandırıyorum burada ve yazdıklarınıza cevap veremeyeceğim üzgünüm.
Re: Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 20:45
gönderen SkyBlue
Acaba yanlış bir şeyi mi anlatmışım diye tekrardan okudum yazdıklarımı fakat sizin söylediklerinizle benim yazdığımın alakası yok.
Ben cimnazyumun zorluğundan bahsetmedim. Zaten koruyucu sınıfıyla ilk denemede çok rahat bi şekilde geçtim. Benim anlatmaya çalıştığım şey karşı tarafın saldırılarından kaçamıyor oluşumuz. Yani ok gelirken sağa atladığımda yine okun verdiği hasarı almam.
Enginar toplamaya laf attım doğrudur. Fakat domuz kovalamaya laf atmadım mesela. Çünkü hoşuma gitti. Enginar toplamanın hikaye açısından önemi olabilir -ki olduğunu sanmıyorum- bence gereksizdi.
Kötü yönlerinden bahsetmedim sürekli sadece aklıma takılanları söyledim.
Re: Kader Mühürleri Oyun İçi Analiz
Gönderilme zamanı: 29 Nis 2016 23:55
gönderen Definder
Vezirx27 yazdı:Gidin kader mühürlerinin forum sayfasına yazın arkadaş
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++