6. sayfa (Toplam 11 sayfa)

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2010 20:38
gönderen GHOSEN
yineben yazdı:
EmirBerkKorkmaz yazdı:
a4xx yazdı:ben mi yeniyim 3yıl 2 aydır oyunu oynuyorum.Ve konuyu çalmamış yalakalık yapma ghosen midir nedir?İçerikleri çok farklı.
Bir dakika ben mi yalakayım?
Ben bir kere GHOSEN'i tanımam bile istersen kendisine sor.
Ben sadece haklı olanı savunuyorum!
Terbiyeni takınmanı dilerim!
Zgm kardeş kusura bakma hatlar karışmış ama yine de onun dışında da çok fazla kanıtlar var.
ben ZGM0
hocam ghosenle ilgin olsa ne olacak konu açtım sildiler ghosen nin ne mal olduğunu ortaya sürdük hala konuşabiliyonuz ne biçim insansınız siz ya ""ama yine de onun dışında da çok fazla kanıtlar var." ne onu şu kanıtları bi göster lan bana delirtmeyin beni artık ya .
Yöneticilere Çektiğim Mesajlarda Meyvesini Verdi Hırsızlıktan 7 Gün Uzaklaştırma Bir Dahakine Süresiz Alırsın Koçum Benim Paylaşımlarıma Göz Dikme !!!

Senin Zekanın Ulaşamayacağı Yerlere Bizim Bilgilerimiz Ulaşır (Alıntı) :lol:

Ya Abisi İşte Böyle Bir Daha da Görmeyeyim Ç[alıntı] Yaptığını ;)

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2010 20:38
gönderen Vandervaart
yineben yazdı:
CIZIK yazdı:
zgm0 yazdı:Şimdi Herkesin aklında soru işaretleri var?
MİGRAT – Konu
Roma imparatorluğundan ayrılmış gizemli gruplar, binlerce yıl varlıklarını gizlemeyi nasıl başardılar? Artık cansız olan bedenleri, nasıl bu güne geldi ? Tarih boyu keşişler dışında kimsenin yaşamadığı küçük bir adada ne işleri vardı?
Migrat, İSTANBUL KIYAMET VAKTİ'nin ilerledikçe derinleşen hikaye zincirinde çok önemli bir halka. Bu gizemli dünyayı merak eden oyuncular için kaçırılmaması gereken bir grup bölgesi.


Öncelikle güzel bir konu oldugunu belirtmek isterim
istanbul kıyamet vakti hepimizinde bildigi gibi saglam bir senaryo üzerine oturtulmuş bir oyundur.
çok çok önceden yazılmış bir senaryo , senaryoya uykun karakterler bölgeler ve çeşitli objeler çogu olay yada gizem barındıran konular gerçek yaşamdan desteklenerek hazırlanmış.
Bu baglamda hemen hemen tüm konu önceden bilinmekte ve oyun heyecanını hemen yitirmemesi için oyunculara parça parça sunulmakta. Fakat yapımcıların belki bilerek belki bilmeden paketlere ekledikleri bazı detaylar konunun devamını görebilmek için bize ışık tutmaktadır. örnek olarak

Resim
meteor bölgesinde haritasında karakürk ün tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak digerlerine göre küçük bir kurukafa

Resim
yeraltı bölgesinde yeralan yeşil ve kadim hidraların tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak biraz daha büyük.

Resim
Ada olarak isimlendirdigimiz bölgede kançalan ve Şu meşhur philotheos heykelinin bulundugu yerdeki kurukafa. orantısal olarak en büyügü bu. fakat diger kuru kafalarda "Boss" olarak tabir edilen görev sonu yaratıkların bulunmasına ragmen (Karakürk, Yeşil ve Kadim hidralar) burada hiçbir görev yaratıgı bulunmamakla beraber Philotheos heykeli dışında pek bir şey yok. Biraz Garip bir durum degilmi? :) Neden o kadar büyük bir kuru kafayı öylesine gelişigüzel oraya ekleme geregi hissetsinlerki? :)

Arkadaşımızında yazısında belirttigi gibi keşişler dışında kimsenin yaşamadagı bir adada cansız olan bedenlerini nasıl saklayabilmişler?
Resim resimdeki yaratık canlıya benzememekle beraber sanki orada bir şeyleri korumaya çalışıyor gibiler.Taştan bir Philotheos heykelinimi? bence hayır. 39 lvl zamanı teki en saglam bir savaşçı tarafından çok zorda olsa kesilebilen bu yaratıklar yeraltı bölgesi çıktıktan sonra bile zorluk seviyesini koruyabilmişlerdir. sanki Labirent girişindeki mezarlık bekçileri gibi.
Resim
Yeni yeni meşhur olmaya başlayan herateramız. Hortlakvari bir bakışla oyuncuları selamlıyor. :)

35 lvl Tesla Efsununun 40 lvlde büyücüler için küreye dönüşecegi kimin aklına gelirdiki?
Senaryoya bakmadan kaç kişi bilebilirki 30 lvl gizit efsununun aslında bir farekavminin ismi oldugunu?
Doktor ve kimyacı Olup mezar taşında "Vitam cum morte mutavit." yazmasımıdır paracelsus u oyunun bir parçası yapan?
Kaç Kişi tasavvur edebilir zihninde resimdeki iksirin
Resim
bir kuyuya
Resim
dönüşüp reklamlarda boy gösterebilecegini?
Resim

Selami Kelaynak istanbulun neresinde? :D


ben Zgm0
ayrıca bir konu açsan konunun çok tutar emin ol evet çok sağlam bir yere dikkat etmişin ancak miğratın girişinin orda olması çok anlamsız olacak gibi yeraltında olması bana mantıklı geldiği için öyle yazdım ben zaten Sığınaklar Eöde başka bir yerde olamaz mümkün değilde miğrat işleri karıştırıyor dediğin doğru olabilir hocam ancak yapıya bakarsak meranın altı gibi duruyor bi heykele sağ tık gir saçma olur gibi :D ama cidden ayrı konu açsan sağlam olur.Hortlak bölgesini sıfırdan inceliycem şimdi



Yinesen mi geldin =)

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2010 20:41
gönderen senhar15
hanedanxbutcher yazdı:
CIZIK yazdı:
zgm0 yazdı:Şimdi Herkesin aklında soru işaretleri var?
MİGRAT – Konu
Roma imparatorluğundan ayrılmış gizemli gruplar, binlerce yıl varlıklarını gizlemeyi nasıl başardılar? Artık cansız olan bedenleri, nasıl bu güne geldi ? Tarih boyu keşişler dışında kimsenin yaşamadığı küçük bir adada ne işleri vardı?
Migrat, İSTANBUL KIYAMET VAKTİ'nin ilerledikçe derinleşen hikaye zincirinde çok önemli bir halka. Bu gizemli dünyayı merak eden oyuncular için kaçırılmaması gereken bir grup bölgesi.


Öncelikle güzel bir konu oldugunu belirtmek isterim
istanbul kıyamet vakti hepimizinde bildigi gibi saglam bir senaryo üzerine oturtulmuş bir oyundur.
çok çok önceden yazılmış bir senaryo , senaryoya uykun karakterler bölgeler ve çeşitli objeler çogu olay yada gizem barındıran konular gerçek yaşamdan desteklenerek hazırlanmış.
Bu baglamda hemen hemen tüm konu önceden bilinmekte ve oyun heyecanını hemen yitirmemesi için oyunculara parça parça sunulmakta. Fakat yapımcıların belki bilerek belki bilmeden paketlere ekledikleri bazı detaylar konunun devamını görebilmek için bize ışık tutmaktadır. örnek olarak

Resim
meteor bölgesinde haritasında karakürk ün tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak digerlerine göre küçük bir kurukafa

Resim
yeraltı bölgesinde yeralan yeşil ve kadim hidraların tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak biraz daha büyük.

Resim
kım dusunebılırkı ?
Ada olarak isimlendirdigimiz bölgede kançalan ve Şu meşhur philotheos heykelinin bulundugu yerdeki kurukafa. orantısal olarak en büyügü bu. fakat diger kuru kafalarda "Boss" olarak tabir edilen görev sonu yaratıkların bulunmasına ragmen (Karakürk, Yeşil ve Kadim hidralar) burada hiçbir görev yaratıgı bulunmamakla beraber Philotheos heykeli dışında pek bir şey yok. Biraz Garip bir durum degilmi? :) Neden o kadar büyük bir kuru kafayı öylesine gelişigüzel oraya ekleme geregi hissetsinlerki? :)

Arkadaşımızında yazısında belirttigi gibi keşişler dışında kimsenin yaşamadagı bir adada cansız olan bedenlerini nasıl saklayabilmişler?
Resim resimdeki yaratık canlıya benzememekle beraber sanki orada bir şeyleri korumaya çalışıyor gibiler.Taştan bir Philotheos heykelinimi? bence hayır. 39 lvl zamanı teki en saglam bir savaşçı tarafından çok zorda olsa kesilebilen bu yaratıklar yeraltı bölgesi çıktıktan sonra bile zorluk seviyesini koruyabilmişlerdir. sanki Labirent girişindeki mezarlık bekçileri gibi.
Resim
Yeni yeni meşhur olmaya başlayan herateramız. Hortlakvari bir bakışla oyuncuları selamlıyor. :)

35 lvl Tesla Efsununun 40 lvlde büyücüler için küreye dönüşecegi kimin aklına gelirdiki?
Senaryoya bakmadan kaç kişi bilebilirki 30 lvl gizit efsununun aslında bir farekavminin ismi oldugunu?
Doktor ve kimyacı Olup mezar taşında "Vitam cum morte mutavit." yazmasımıdır paracelsus u oyunun bir parçası yapan?
Kaç Kişi tasavvur edebilir zihninde resimdeki iksirin
Resim
bir kuyuya
Resim
dönüşüp reklamlarda boy gösterebilecegini?
Resim

Selami Kelaynak istanbulun neresinde? :D




HARBİ CİZİKSİN
ama süper yazı olmus zevkle okudum tebrıkler

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2010 20:41
gönderen senhar15
hanedanxbutcher yazdı:
CIZIK yazdı:
zgm0 yazdı:Şimdi Herkesin aklında soru işaretleri var?
MİGRAT – Konu
Roma imparatorluğundan ayrılmış gizemli gruplar, binlerce yıl varlıklarını gizlemeyi nasıl başardılar? Artık cansız olan bedenleri, nasıl bu güne geldi ? Tarih boyu keşişler dışında kimsenin yaşamadığı küçük bir adada ne işleri vardı?
Migrat, İSTANBUL KIYAMET VAKTİ'nin ilerledikçe derinleşen hikaye zincirinde çok önemli bir halka. Bu gizemli dünyayı merak eden oyuncular için kaçırılmaması gereken bir grup bölgesi.


Öncelikle güzel bir konu oldugunu belirtmek isterim
istanbul kıyamet vakti hepimizinde bildigi gibi saglam bir senaryo üzerine oturtulmuş bir oyundur.
çok çok önceden yazılmış bir senaryo , senaryoya uykun karakterler bölgeler ve çeşitli objeler çogu olay yada gizem barındıran konular gerçek yaşamdan desteklenerek hazırlanmış.
Bu baglamda hemen hemen tüm konu önceden bilinmekte ve oyun heyecanını hemen yitirmemesi için oyunculara parça parça sunulmakta. Fakat yapımcıların belki bilerek belki bilmeden paketlere ekledikleri bazı detaylar konunun devamını görebilmek için bize ışık tutmaktadır. örnek olarak

Resim
meteor bölgesinde haritasında karakürk ün tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak digerlerine göre küçük bir kurukafa

Resim
yeraltı bölgesinde yeralan yeşil ve kadim hidraların tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak biraz daha büyük.

Resim
kım dusunebılırkı ?
Ada olarak isimlendirdigimiz bölgede kançalan ve Şu meşhur philotheos heykelinin bulundugu yerdeki kurukafa. orantısal olarak en büyügü bu. fakat diger kuru kafalarda "Boss" olarak tabir edilen görev sonu yaratıkların bulunmasına ragmen (Karakürk, Yeşil ve Kadim hidralar) burada hiçbir görev yaratıgı bulunmamakla beraber Philotheos heykeli dışında pek bir şey yok. Biraz Garip bir durum degilmi? :) Neden o kadar büyük bir kuru kafayı öylesine gelişigüzel oraya ekleme geregi hissetsinlerki? :)

Arkadaşımızında yazısında belirttigi gibi keşişler dışında kimsenin yaşamadagı bir adada cansız olan bedenlerini nasıl saklayabilmişler?
Resim resimdeki yaratık canlıya benzememekle beraber sanki orada bir şeyleri korumaya çalışıyor gibiler.Taştan bir Philotheos heykelinimi? bence hayır. 39 lvl zamanı teki en saglam bir savaşçı tarafından çok zorda olsa kesilebilen bu yaratıklar yeraltı bölgesi çıktıktan sonra bile zorluk seviyesini koruyabilmişlerdir. sanki Labirent girişindeki mezarlık bekçileri gibi.
Resim
Yeni yeni meşhur olmaya başlayan herateramız. Hortlakvari bir bakışla oyuncuları selamlıyor. :)

35 lvl Tesla Efsununun 40 lvlde büyücüler için küreye dönüşecegi kimin aklına gelirdiki?
Senaryoya bakmadan kaç kişi bilebilirki 30 lvl gizit efsununun aslında bir farekavminin ismi oldugunu?
Doktor ve kimyacı Olup mezar taşında "Vitam cum morte mutavit." yazmasımıdır paracelsus u oyunun bir parçası yapan?
Kaç Kişi tasavvur edebilir zihninde resimdeki iksirin
Resim
bir kuyuya
Resim
dönüşüp reklamlarda boy gösterebilecegini?
Resim

Selami Kelaynak istanbulun neresinde? :D




HARBİ CİZİKSİN
ama süper yazı olmus zevkle okudum tebrıkler

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2010 21:02
gönderen Vandervaart
Fazla alıntı yapmayın ama ya sayfanın en aşağısına inene kadar orta yerimden çatladım

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2010 21:10
gönderen fenomen
CIZIK yazdı:
zgm0 yazdı:Şimdi Herkesin aklında soru işaretleri var?
MİGRAT – Konu
Roma imparatorluğundan ayrılmış gizemli gruplar, binlerce yıl varlıklarını gizlemeyi nasıl başardılar? Artık cansız olan bedenleri, nasıl bu güne geldi ? Tarih boyu keşişler dışında kimsenin yaşamadığı küçük bir adada ne işleri vardı?
Migrat, İSTANBUL KIYAMET VAKTİ'nin ilerledikçe derinleşen hikaye zincirinde çok önemli bir halka. Bu gizemli dünyayı merak eden oyuncular için kaçırılmaması gereken bir grup bölgesi.


Öncelikle güzel bir konu oldugunu belirtmek isterim
istanbul kıyamet vakti hepimizinde bildigi gibi saglam bir senaryo üzerine oturtulmuş bir oyundur.
çok çok önceden yazılmış bir senaryo , senaryoya uykun karakterler bölgeler ve çeşitli objeler çogu olay yada gizem barındıran konular gerçek yaşamdan desteklenerek hazırlanmış.
Bu baglamda hemen hemen tüm konu önceden bilinmekte ve oyun heyecanını hemen yitirmemesi için oyunculara parça parça sunulmakta. Fakat yapımcıların belki bilerek belki bilmeden paketlere ekledikleri bazı detaylar konunun devamını görebilmek için bize ışık tutmaktadır. örnek olarak

Resim
meteor bölgesinde haritasında karakürk ün tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak digerlerine göre küçük bir kurukafa

Resim
yeraltı bölgesinde yeralan yeşil ve kadim hidraların tehlikeli oldugunu işaret etmeye çalışan bir kurukafa. orantısal olarak biraz daha büyük.

Resim
Ada olarak isimlendirdigimiz bölgede kançalan ve Şu meşhur philotheos heykelinin bulundugu yerdeki kurukafa. orantısal olarak en büyügü bu. fakat diger kuru kafalarda "Boss" olarak tabir edilen görev sonu yaratıkların bulunmasına ragmen (Karakürk, Yeşil ve Kadim hidralar) burada hiçbir görev yaratıgı bulunmamakla beraber Philotheos heykeli dışında pek bir şey yok. Biraz Garip bir durum degilmi? :) Neden o kadar büyük bir kuru kafayı öylesine gelişigüzel oraya ekleme geregi hissetsinlerki? :)

Arkadaşımızında yazısında belirttigi gibi keşişler dışında kimsenin yaşamadagı bir adada cansız olan bedenlerini nasıl saklayabilmişler?
Resim resimdeki yaratık canlıya benzememekle beraber sanki orada bir şeyleri korumaya çalışıyor gibiler.Taştan bir Philotheos heykelinimi? bence hayır. 39 lvl zamanı teki en saglam bir savaşçı tarafından çok zorda olsa kesilebilen bu yaratıklar yeraltı bölgesi çıktıktan sonra bile zorluk seviyesini koruyabilmişlerdir. sanki Labirent girişindeki mezarlık bekçileri gibi.
Resim
Yeni yeni meşhur olmaya başlayan herateramız. Hortlakvari bir bakışla oyuncuları selamlıyor. :)

35 lvl Tesla Efsununun 40 lvlde büyücüler için küreye dönüşecegi kimin aklına gelirdiki?
Senaryoya bakmadan kaç kişi bilebilirki 30 lvl gizit efsununun aslında bir farekavminin ismi oldugunu?
Doktor ve kimyacı Olup mezar taşında "Vitam cum morte mutavit." yazmasımıdır paracelsus u oyunun bir parçası yapan?
Kaç Kişi tasavvur edebilir zihninde resimdeki iksirin
Resim
bir kuyuya
Resim
dönüşüp reklamlarda boy gösterebilecegini?
Resim

Selami Kelaynak istanbulun neresinde? :D

cok guzel bır calısma olmus tebrıkler

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2010 00:14
gönderen risplent
tebrik ederim

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2010 01:14
gönderen atabey
Merhaba,

Güzel çalışma öncelikle tebrik ederim.

Aynen ben de Topal'ın ordaki kuyuyu düşündüm.

Yılanları en sonundaki beyaz kapıyı düşündüm ve Bronz'daki o eski ev olarak düşündüm, senin verdiğin Hortlaklar'daki heykel de mantıklı duruyor.

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2010 02:01
gönderen BLackGezz0
Bence böyle emek harcanmış bir konuyu senin benim konum tartışmasına getirdiğiniz için kendinizden utanmalısınız ! Yaptığınız bişey yoksa yapanı teşvik edin bari.

Herneyse arkadaşım paylaşım için tşk'ler saçma sapan yorumlara kulak asmamanı tavsiye ederim.

Re: Gurup Bölgeleri Girişleri

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2010 09:58
gönderen nuriali68
Gerçekten güzel çalışma emeğe saygı...